Ketju, jossa esitämme olevamme boomereita
Kyllä hyvä työntekijä aina töitä saa. Menee vaan ja kysyy.
Kommentit (412)
Ihan vaan vaatimattomasti rakennusmestari, mutta autona 1970-luvulta saakka aina tuliterä Mercedes Benz.
Kyllä on aikoihin eletty kun miehetkin lakkaavat jo kynsiään.
Me maksettiin talonrakennuslaina pois viidessä vuodessa. Miksi nuoret nykyään maksavat talolainojaan vuosikymmeniä?
Ei noista nykynuorista ole mihinkään.
Minä olin nuorena raittiusseurassa. Kuulemma rosentteja komputsassa, onko totta? Kuulemma nuoret kasvattelevat niitä kaapeissaan, onko sama kuin huumeet?!
Moikka. Paljonko saitte tasinkoa avioerossa? Minä sain 350 000 nykyrahaan muunnettuna. Mieshän ei siitä tykännyt kun lemppasin, mutta itsepä aikoinaan halusi naimisiin. Mitäs läksi, kikkelis kokkelis vaan niin!
Olen kuitenkin fiksu nainen ajan hermolla, ja tein testamentin joka sulkee lasteni puolisot pois perinnöstäni. Ei mene suvun ulkopuolelle.
Miksi niiden radiojuontajien pitää nykyään huutaa? Eikö voisi kertoa asiaansa huutamatta, kuten Esko Riihelä?
Saan eläkettä vain 3000e kuussa. On se kyllä kumma, kun niihin ei saada kunnon korotusta. Taas joutuu menemään leipäjonoon.
Katsoin tänään TV:tä, mutta näkyi pelkkää pikkelssiä! Häiriköikö Stalin linjoja?
Ei ole elävät kuvatkaan kuten ennen. Pelkkää seksiä seksiä seksiä ja murhia. Kuka sellaista viitsii katsoa ja maksaa vielä?
Ahdistaa. Haluan puhua tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden radiojuontajien pitää nykyään huutaa? Eikö voisi kertoa asiaansa huutamatta, kuten Esko Riihelä?
Esko Riihelä - huutonaurua
Mihinkä se ilmasto oikein muuttuu? Aina on säät ja kelit vaihdelleet.
Lapsenlapsi kävi tänään kylässä. En tajunnut puheesta sanaakaan. Eivätkö opeta enää koulussa suomen kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole elävät kuvatkaan kuten ennen. Pelkkää seksiä seksiä seksiä ja murhia. Kuka sellaista viitsii katsoa ja maksaa vielä?
Boomerit.
Nuoret ovat nykyään niin huonotapaisia. Huomautin tänään kassaneidille rumasta tukasta ja hän näytti minulle nyrpeää naamaa!
Ennen vanhaan aurinko oli terveellistä! Ei kukaan ollut kesällä pitkissä hihoissa! Ihon kuuluu ruskettua!
Hillon voi hyvin syödä, kun homeet kaapii pois ja vähän kiehauttaa!
Ruokaa ei saa heittää pois!
On se kumma kun kunnon tuulitakkia et löydä enää mistään. Mutta koretekstiä, sitä on kyllä kaikki paikat väärällänsä.
Näin tänään romaaninaisen meidän talon pihalla. Voi kauheata, jos povaa meidän talossa ja tuo synnin taloon.
Näin yksi ilta ikkunasta ja siunailin, kun Sinikan tyttö lähti yöjalkaan. On synnin tiellä jo valmiiksi ja kohta menee varmaan romaanien luo kuulemaan korteista lukemista. Liekö Sinikka huolehtinut edes, että päässyt ripille?!