Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perseetön nainen. Voinko muka oikeasti saada hyvän perseen salilta?

Vierailija
03.05.2026 |

Minulla on normi tissit ja ihan nätit kasvot, paksut hiukset, mutta perseeni on ihan olematon. Siellä ei vain ole mitään. Häpeän sitä esim. seksin aikana, en halua että mies katselee sitä puolta pahemmin. Se on ongelma 

Katselen tällaisia kuin Erna Husko kateellisena. Mutta mielestäni se on enimmäkseen geenejä, rasva on kertynyt tuurilla oikeaan paikkaan. Mielestäni lihaksen ja kyykkäämisen merkitystä ylikorostetaan. Ja tällaiset Erna Huskot sitten huijaavat ihmisiä ostamaan treeniohjelmansa, koska minun kaltaiset perseettömät luulevat, että voivat saada Erna-pepun salilta. Tai edes jonkinlaisen pepun.

En ole jaksanut motivoitua kuntosalille, koska vihaan sellaista. Mutta kannattaisiko? Voiko sitä todella muuttaa? Kertokaa sellaiset jotka käyvät salilla, please.

t. Perseetön mutta kaunis

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättiperceet on kuvottavia.

Vierailija
122/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei, netti on täynnä todisteita siitä että muutos on mahdollinen.

https://www.womenshealthmag.com/fitness/a19992638/madalin-frodsham-fitn…

Esimerkiksi Women's Health -lehden juttu tuosta. 1 vuodessa muutos. Onko se helppoa? Ei. Mutta kovilla treeneillä mahdollista. 2x viikossa kova treeni riittää, jos et halua treenata yläkroppaa. Perseessä on lihaksia ihan niin kuin muuallakin. Ja naisille on helpompi kasvattaa takaliston lihaksia luonnostaan, yläkroppa on se vaikea (esim. leuanveto). Siis onhan munkin perse nyt herranjumala täysin erinäköinen 3 vuoden bodaamisen jälkeen, vaikka olenkin mies. Reidet on leventynyt niin paljon, että piti ostaa uudet farkut. Mutta ei se niihin jää. Pepussa on gluteus maximus, medius ja minimus -nimiset lihakset. Saat näkyviä muutoksia ja 1-3 kuukaudessa, jos treenaat LUJAA. Mutta kyykkysarjojen pitää olla sellaisia, että sarjan lopussa tuntuu aina pahalta.

Linkkaamallesi naiselle on varmasti tullut lihaksia - sitä en yritä kiistää - mutta lähtötilanne oli jo hyvä, ja jälkeen-kuva on otettu paremmasta, pyllyn muotoa ja kokoa korostavammasta kulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pärjää perseettömänä mutta miten perseetön homo voisi ottaa koskaan ahteriin?

Vierailija
124/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei nuo lihakset kasva samalla tavalla kuin miehille. Kyllähän ne naisenkin lihakset kasvavat, ehkä 3kg vuodessa jos syö hyvin ja treenaa kovaa. Nuo instabeibit ja kuntosaliohjelmia myyvät pyöreäpeppuiset naiset ovat hankkineet peppunsa jotenkin muuten. Brasilian buttlift, topatut salihousut, kuvanmuoakkus jne.  Lihaksia voi kasvattaa nopeammin käyttämällä anabolisia steroideja. Sivuvaikutukset ovat naisilla vaan aika kovat. Ääni madaltuu, klitoris kasvaa, leuka kasvaa...jne. Jos kuuntelet naiskehoinrakentajien puhetta, huomaat kyllä kuka käyttää roinaa. 

Vierailija
125/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latta-perseitä on mukava panna kakkoseen 🤤 😉 

Ja yltää mukavasti ykköseen takaapäin päällä maaten, eli on siinä puolensa.

Häh eikö muka kaikilla yllä?

Hän ei yllä. On millimuna.

Vierailija
126/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen perseinen mies. Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, hyvä perse, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun vappuna kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Joko sinulla on miesystävä?

Vierailija
127/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, netti on täynnä todisteita siitä että muutos on mahdollinen.

https://www.womenshealthmag.com/fitness/a19992638/madalin-frodsham-fitn…

Esimerkiksi Women's Health -lehden juttu tuosta. 1 vuodessa muutos. Onko se helppoa? Ei. Mutta kovilla treeneillä mahdollista. 2x viikossa kova treeni riittää, jos et halua treenata yläkroppaa. Perseessä on lihaksia ihan niin kuin muuallakin. Ja naisille on helpompi kasvattaa takaliston lihaksia luonnostaan, yläkroppa on se vaikea (esim. leuanveto). Siis onhan munkin perse nyt herranjumala täysin erinäköinen 3 vuoden bodaamisen jälkeen, vaikka olenkin mies. Reidet on leventynyt niin paljon, että piti ostaa uudet farkut. Mutta ei se niihin jää. Pepussa on gluteus maximus, medius ja minimus -nimiset lihakset. Saat näkyviä muutoksia ja 1-3 kuukaudessa, jos treenaat LUJAA. Mutta kyykkysarjojen pitää olla sellaisia, että sarjan lopussa tuntuu aina pahalta.

Linkkaamallesi naiselle on varmasti tullut lihaksia - sitä en yritä kiistää - mutta lähtötilanne oli jo hyvä, ja jälkeen-kuva on otettu paremmasta, pyllyn muotoa ja kokoa korostavammasta kulmasta.

Asian vierestä..Siis minusta (naisena) hän oli omaan silmään parempi ennen. (kuten myös Husko) :D En ymmärrä tätä jumalonta oman pepun palvontaa ja pyllistelyä peiliin päin, ja olen samaa ikäryhmää Huskon kanssa. Esim tuossa linkatussa jälkeen kuvassa ihan luonnoton virnistys ja peppu tanassa toljaa ja kuvaa omaa peppuaan. 

On tietty oma asia, jos haluaa isomman ahterin ei siinä mitään

Vierailija
128/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain taiottua lättäperseeni sopivan pyöreäksi YouTubesta löytyvillä Sanelan Brazilian but videoilla. Tein kolme kertaa viikossa treenit, ja söin ehkä purkin Nutellaa viikossa. Lisäksi reilusti rahkoja ja proteiinipitoista ruokaa joka aterialla. Nykyjään ei hävetä enää olla alasti koskaan ja housutkin istuu. Mies myös tykkää ja sanoo sen. 

Vierailija
129/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarviiko sen perseen olla sun juttu? Kaikki ei voi saada kaikkea.

Vierailija
130/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on epätäydellisyytensä ja ''kauneusvirheensä''. Jos on muuten kaunis tai ok, niin ei luulisi ulkonäön ja itsetunnon kaatuvan pelkkään p*rseeseen. Loppujen lopuksi lattaperse on suht yleinen. Isopeppuisempi voi puolestaan kiroilla vaateostoksilla. Kolikolla on aina kääntöpuolensa.

Jokaisella on oma luontainen ruumiinrakenteensa ja ruumiinosatrendit tulevat ja menevät, turha juosta niiden perässä. Kehitä sen sijaan henkistä puoltasi, liiallinen pinnallisuus kun on vähän noloa.

Vierailija
131/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, ihanko oikeasti jonkun itsetunto ja onnellisuus on jostain takapuolen koosta kiinni. Kantsisko hommata elämä ja jotain fiksumpaa mietittävää.

Vierailija
132/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuossa kadulla menee kaksi perseet olalla. Tule hakemaan🤪

Vierailija
133/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy salin infosta. Sieltä saa eri hintaisia- ja näköisiä perseitä. Voit myös vaihtaa nötin naamasi ja mitättömän perseesi paikkaa keskenään, ja ryhtyä kaunisperseiseksi persenaamaksi.

Vierailija
134/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ongelma ku alottajalla. Aikoinaan liikkuessani paljon kävellen jo ihan työn puolesta kuitenkaan mitenkään erikoisemmin treenaamatta salilla pakaralihaksia olin lättäpeppu. Rasva kertyi lähinnä käsivarsiin, reisiin, jenkkakahvoiksi ja tisseihin.

Myöhemmin terveydellisistä syistä liikunnan vähennyttyä (kärsin hengitysvaikeuksista pitkään), mutta kuitenkin yrittäen pyöristää peppua kevyellä pakaraharjoittelulla, sain naisellisemman vartalon. 

Syödessäni epäterveellisesti tai kehon kerätessä nesteitä ne menee edelleen noihin ns. "ongelmakohtiin" eli riipputisseiksi, käsivarsiin, vatsaan ja reisiin. Mulla on vaan käsivarsien lihakset julmetun kokoset luonnostaan, vaikka en nostelis painoja ja peppulihakset olemattomat, vaikka kuinka treenais.

Vierailija
135/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: Olen vuosien saatossa huomannut, että suomalaisilla normaalipainoisilla ja luomuisorintaisilla naisilla on hyvin usein (kapealanteinen) olematon takapuoli. Olemuksesta tulee mieleen sellainen kärjellään seisova kolmio, jossa se kärki tarkoittaa lantion seutua.

Vierailija
136/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänköhän maailmassa perseensiirtoja?  Minä voisin siirrättää omani sinulle.  

Jos puoletkin ottaisit, olisin kiitollinen.

Vierailija
137/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "hyvä perse"

Vierailija
138/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänköhän maailmassa perseensiirtoja?  Minä voisin siirrättää omani sinulle.  

Jos puoletkin ottaisit, olisin kiitollinen.

Yleensä siirretään rasvakudosta jostain toisesta osasta kehoa sinne takapuoleen. Tämä siis niillä, jotka haluavat valtavan takamuksen. Toi toisen ihmisen kudosten siirto on vielä vähän hankalaa. Keho tuppaa hylkimään vierasta kudosta. Se perse saattaa pudota matkan varrelle.

Vierailija
139/140 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mihinkään salille, ihan kotonakin voi treenata pakaroita. Netti täynnä ohjeita. Mulla on perse onneks omastatakaa. 😉

Vierailija
140/140 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kuntosalille välttämättä tarvitse. Itse oon mies enkä tarvi pulleaa persettä, mutta vaivojen takia ja juoksun edistämiseksi vahvistan pakaroitakin. Kotona erilaiset kyykyt, yhden jalan sillat ja jalan nostot kylkimakuulla. Hanuri on kyllä muuttunut. Ja eilen tein yhden jalan maastavetoja ja korokkeelle nousuja, niin jopas on pakarat hellänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän