Olen perseetön nainen. Voinko muka oikeasti saada hyvän perseen salilta?
Minulla on normi tissit ja ihan nätit kasvot, paksut hiukset, mutta perseeni on ihan olematon. Siellä ei vain ole mitään. Häpeän sitä esim. seksin aikana, en halua että mies katselee sitä puolta pahemmin. Se on ongelma
Katselen tällaisia kuin Erna Husko kateellisena. Mutta mielestäni se on enimmäkseen geenejä, rasva on kertynyt tuurilla oikeaan paikkaan. Mielestäni lihaksen ja kyykkäämisen merkitystä ylikorostetaan. Ja tällaiset Erna Huskot sitten huijaavat ihmisiä ostamaan treeniohjelmansa, koska minun kaltaiset perseettömät luulevat, että voivat saada Erna-pepun salilta. Tai edes jonkinlaisen pepun.
En ole jaksanut motivoitua kuntosalille, koska vihaan sellaista. Mutta kannattaisiko? Voiko sitä todella muuttaa? Kertokaa sellaiset jotka käyvät salilla, please.
t. Perseetön mutta kaunis
Kommentit (140)
Voit parantaa sitä huomattavasti salilla, mutta vähän kuten pullohartainen mies, eli voi saada deltseihin voimaa salilta, mutta luusto on mitä on.
Paljon kateellisia ja laiskoja naisia ketjussa, väittämässä etteivät haluaisi Ernan persettä. Iso perse on trendikäs, ja 90% miehistä haluaisi Ernan kankuille laskea lastinsa, vaikka väittävät muuta. Onhan se nyt upeaa panna naista takaapäin (suomalaisten suosikkiasento kyselyiden mukaan) kun isot pakarat tärähtelee ja heiluu hypnoottisesti.
Perse on paljon terveempi ihannoinnin kohde kuin tissit, koska iso perse kertoo yleensä saliharrastuksesta eli terveistä elämäntavoista. Isot rinnat taas eivät kerro oikein mistään, paitsi ehkä silareista. Tosin voi olla myös BBL tehtynä, mikä on vähän sama asia mutta huomattavasti vaarallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mulla taas on päinvastoin. On leveä lantio (107 cm), vaikken jumppaa yhtään, mutta sitten taas rinnat ovat pienet A-kupit, kuin 12-vuotiaalla.
Nykyisessä kauneustrendissä taidat kuitenkin olla etulyöntiasemassa. Sehän mua ahdistaa, kun nykyään korostetaan mediassakin, että perse perse perse perse. Eikä enää tissejä, kuten joskus ennen. Pepputreenejä hehkutetaan IS/IL-sivuilla harva se päivä, twerkkauksellakin voi päästä ns. "tähdeksi" nykyään, kuten Tinze. Miehet tuntuvat jumaloivan sellaista. Sanotaan Thicc mama, girl got cake, kaikkea tällaista. On tehty kokonaisia biisejä perseestä, kuten "Baby got back". Niin tuntee itsensä naisena vähän vajavaiseksi. On minussa onneksi muita hyviä puolia, mutta takapuoli ei ole se puoli
AP
Hanki itsetunto!
Sitäpaitsi tuo trendi alkaa olla jo todellakin ohi, mutta 2010-luvulla peppu tosiaan trendasi. Itse vedin ihan hyvällä itsetunnolla senkin vuosikymmenen läpi, ei tullut koskaan edes mieleen alkaa kasvattamaan peppua.
Vierailija kirjoitti:
No, mulla taas on päinvastoin. On leveä lantio (107 cm), vaikken jumppaa yhtään, mutta sitten taas rinnat ovat pienet A-kupit, kuin 12-vuotiaalla.
Eihän tuo kerro mitään. Sun perse voi olla lättänä ja leveä.
Sellaista tuskin kukaan haluaa.
Olen myös perseetön nainen, ja kyllä voimaharjoittelulla saa lisää täytettä takamukseen.
Jos salilla käyminen tai kotitreenit ei kiinnosta, niin kokeile balettia.
Mun takapuoli on ollut parhaimman näköinen silloin kun harrastin aikuisiällä balettia. Siinä saa samalla hyvän kokovartalotreenin ja notkeutta.
Vierailija kirjoitti:
Voit parantaa sitä huomattavasti salilla, mutta vähän kuten pullohartainen mies, eli voi saada deltseihin voimaa salilta, mutta luusto on mitä on.
Paljon kateellisia ja laiskoja naisia ketjussa, väittämässä etteivät haluaisi Ernan persettä. Iso perse on trendikäs, ja 90% miehistä haluaisi Ernan kankuille laskea lastinsa, vaikka väittävät muuta. Onhan se nyt upeaa panna naista takaapäin (suomalaisten suosikkiasento kyselyiden mukaan) kun isot pakarat tärähtelee ja heiluu hypnoottisesti.
Perse on paljon terveempi ihannoinnin kohde kuin tissit, koska iso perse kertoo yleensä saliharrastuksesta eli terveistä elämäntavoista. Isot rinnat taas eivät kerro oikein mistään, paitsi ehkä silareista. Tosin voi olla myös BBL tehtynä, mikä on vähän sama asia mutta huomattavasti vaarallisempi.
Tässä on kyllä viesti, joka on kaikinpuolin 0/5 paskaa :D
Ensinnäkään ei todellakaan haluaisi mitään Ernan prsettä, toisekseen iso peppu ei ole trendikäs, kolmanneksi ei vtttuakaan kiinnosta mihin 90% miehistä haluaisi laskea oksettavat lastinsa, ja takaapäin paneminen ei ole todellakaan suosikkini.
Ai niin, ja saliharrastus ei kerro terveellisistä elämäntavoista mitään. Monet salilla kävijät mättää lisäainepaskaa, voi huonosti ja syö liikaa eikä liiku ollenkaan muuten kuin siellä salilla voimaillen.
Kyllä se peppu on trendannut jo varmaan viimeiset 200 vuotta. Niin kuin tissitkin. Ja tiimalasivartalo. Aiemmin ei ole ehkä tajuttu niin selkeästi, että salitreenillä voi tosiaan vaikuttaakin asiaan. Ihan tavisnaisetkin, ei tarvitse olla mikään urheilija.
Eihän koko bodaus tullut suuren yleisön tietoon, kuin vasta 70-luvulla. Ja aluksi sitä pidettiin miesten juttuna. Kunnes tajuttiin, että treenin voi kohdistaa pelkkiin pakaroihin ja reisiin jos on nainen, ja näin saavuttaa tuplanopeudella tuloksia mieheen verrattuna, joka joutuu treenaamaan koko pakettia.
Silikonipakarat on ihan toimiva ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se peppu on trendannut jo varmaan viimeiset 200 vuotta. Niin kuin tissitkin. Ja tiimalasivartalo. Aiemmin ei ole ehkä tajuttu niin selkeästi, että salitreenillä voi tosiaan vaikuttaakin asiaan. Ihan tavisnaisetkin, ei tarvitse olla mikään urheilija.
Eihän koko bodaus tullut suuren yleisön tietoon, kuin vasta 70-luvulla. Ja aluksi sitä pidettiin miesten juttuna. Kunnes tajuttiin, että treenin voi kohdistaa pelkkiin pakaroihin ja reisiin jos on nainen, ja näin saavuttaa tuplanopeudella tuloksia mieheen verrattuna, joka joutuu treenaamaan koko pakettia.
Pepputrendillä viitattiin 2010-luvun bbl-muotiin ja salitreenin kohdistamiseen nimenomaan peppuun. Ei sellainen ole trendannut yleensä, eikä ole trendannut nytkään enää moneen vuoteen.
Sopusuhtainen tiimalasivartalo on tietysti aina pop, mutta ei suhteettoman suuri peppu ole yleensä ollut mikään trendi. Toki jossain salipiireissä ne varmaan trendaa edelleen, mutta ei yleisesti. Siis sellaisissa salipiireissä, missä eletään sitä salia ja kuljetaan kaikkialla jumppavaatteissa, käytetään tekoripsiä jne. asioita joita ei tod ole enää kellään muilla.
Hauska sattuma tämän päivän seiskan uutisessa Erna Husko.
https://www.seiska.fi/kotimaa/mitas-nyt-erna-husko-ja-matias-petaisto-k…
Miesnäkökulma: Ernan perä on kyllä vähän ehkä yliampuva, mutta kyllä nuo isohkot peput (jos nainen muuten on hoikka) kiehtoo kaupungilla eniten. En usko että se on täysin trendijuttu. Olen enemmän persemies, tisseissä kelpaa mikä vain. Mutta toivoisin että naisella on hyvät pakarat, on ylivoimaisesti naisen kiihottavin ruumiinosa.
Ehkäpä se ei kaikkia naisia kiinnosta mitä miehet ajattelevat, eikä siinä mitään. Jokaisen oma asia.
Latta-perseitä on mukava panna kakkoseen 🤤 😉
Erna Husko -tyyppisissä salipiireissä on ihan oma muotinsa. Jämähtäneisyys ja Kerava-estetiikka trendaa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska sattuma tämän päivän seiskan uutisessa Erna Husko.
https://www.seiska.fi/kotimaa/mitas-nyt-erna-husko-ja-matias-petaisto-k…
Siis just tuollainen Petäistön näköinen ja tyylinen mies on täysin en panis -osastoa itselleni, eikä vi ttu akaan kiinnosta näyttää sellaiselta kuin noiden piirien naiset.
Vierailija kirjoitti:
Miesnäkökulma: Ernan perä on kyllä vähän ehkä yliampuva, mutta kyllä nuo isohkot peput (jos nainen muuten on hoikka) kiehtoo kaupungilla eniten. En usko että se on täysin trendijuttu. Olen enemmän persemies, tisseissä kelpaa mikä vain. Mutta toivoisin että naisella on hyvät pakarat, on ylivoimaisesti naisen kiihottavin ruumiinosa.
Ehkäpä se ei kaikkia naisia kiinnosta mitä miehet ajattelevat, eikä siinä mitään. Jokaisen oma asia.
Mitä yliampuvaa siinä on, aika tavallinen, jopa pienehkö.
Vierailija kirjoitti:
Saata olla homo
Vierailija kirjoitti:
Joo ei todellakaan kiinnosta. Olen minä sen tietysti pistänyt jo aika nuorena merkille, kun maailmaa olen tarkkaillut, että suomimiehet on peppumiehiä.
Luuleeks joku että hyvän perseen ihannointi "oli" joku "trendi"? Lol... cope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saata olla homo
Eka sanan voit jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Ja yltää mukavasti ykköseen takaapäin päällä maaten, eli on siinä puolensa.
Voin sanoa, että jos mies haluaa seksiä kanssasi niin se sun peppusi kelpaa sille paremmin kuin hyvin eli anna mennä vain äläkä mieti takapuoltasi sen enempää.