Olen perseetön nainen. Voinko muka oikeasti saada hyvän perseen salilta?
Minulla on normi tissit ja ihan nätit kasvot, paksut hiukset, mutta perseeni on ihan olematon. Siellä ei vain ole mitään. Häpeän sitä esim. seksin aikana, en halua että mies katselee sitä puolta pahemmin. Se on ongelma
Katselen tällaisia kuin Erna Husko kateellisena. Mutta mielestäni se on enimmäkseen geenejä, rasva on kertynyt tuurilla oikeaan paikkaan. Mielestäni lihaksen ja kyykkäämisen merkitystä ylikorostetaan. Ja tällaiset Erna Huskot sitten huijaavat ihmisiä ostamaan treeniohjelmansa, koska minun kaltaiset perseettömät luulevat, että voivat saada Erna-pepun salilta. Tai edes jonkinlaisen pepun.
En ole jaksanut motivoitua kuntosalille, koska vihaan sellaista. Mutta kannattaisiko? Voiko sitä todella muuttaa? Kertokaa sellaiset jotka käyvät salilla, please.
t. Perseetön mutta kaunis
Kommentit (140)
Ernaa on helppo pilkata, kun henkilö on muuten semmonen vähän ressukka. Perse on tärkein osa naisen ulkonäköä heti naaman jälkeen. Ja jos se ei ole iso/keskisuuri kyykkyperse, se ei ole hyvä kuin naisen omissa kuvitelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeks joku että hyvän perseen ihannointi "oli" joku "trendi"? Lol... cope
Se on ihan sun ja samanmielisten mielipide, että hyvä perse = iso perse
Makuja on monia, ja pääasia että luonnostaan ison pepun omaavat tykkäävät omastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se peppu on trendannut jo varmaan viimeiset 200 vuotta. Niin kuin tissitkin. Ja tiimalasivartalo. Aiemmin ei ole ehkä tajuttu niin selkeästi, että salitreenillä voi tosiaan vaikuttaakin asiaan. Ihan tavisnaisetkin, ei tarvitse olla mikään urheilija.
Eihän koko bodaus tullut suuren yleisön tietoon, kuin vasta 70-luvulla. Ja aluksi sitä pidettiin miesten juttuna. Kunnes tajuttiin, että treenin voi kohdistaa pelkkiin pakaroihin ja reisiin jos on nainen, ja näin saavuttaa tuplanopeudella tuloksia mieheen verrattuna, joka joutuu treenaamaan koko pakettia.
90-luvulla trendasi heroin chic-tredi, jossa ihannoitiin äärimmäistä laihuutta, eikä todellakaan mitään jättiperseitä.
80-luvulla ei oltu niin laihoja, mutta kyllä silloinkin iso perse oli kauhistus.
80-luvulla naisen ihannevartalossa korostuivat usein kapea lantio ja pieni takapuoli, ja "isoa persettä" pidettiin pikemminkin häpeän aiheena kuin ihailtavana asiana.
Naiset kyselivät, että näyttääkö minun takapuoli isolta näissä housuissa ja vastauksen piti olla, että ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se peppu on trendannut jo varmaan viimeiset 200 vuotta. Niin kuin tissitkin. Ja tiimalasivartalo. Aiemmin ei ole ehkä tajuttu niin selkeästi, että salitreenillä voi tosiaan vaikuttaakin asiaan. Ihan tavisnaisetkin, ei tarvitse olla mikään urheilija.
Eihän koko bodaus tullut suuren yleisön tietoon, kuin vasta 70-luvulla. Ja aluksi sitä pidettiin miesten juttuna. Kunnes tajuttiin, että treenin voi kohdistaa pelkkiin pakaroihin ja reisiin jos on nainen, ja näin saavuttaa tuplanopeudella tuloksia mieheen verrattuna, joka joutuu treenaamaan koko pakettia.
90-luvulla trendasi heroin chic-tredi, jossa ihannoitiin äärimmäistä laihuutta, eikä todellakaan mitään jättiperseitä.
80-luvulla ei oltu niin laihoja, mutta kyllä silloinkin iso perse oli kauhistus.
80-luvulla oli aerobic-kehotrendi. Pitkät, hoikat raajat ja atleettinen keho, kapea vyötärö ja isot tissit sekä tukka.
Etupuoli on tärkein, sillä peräpuoli näytetään kun häivytään 😁
Vierailija kirjoitti:
Etupuoli on tärkein, sillä peräpuoli näytetään kun häivytään 😁
Ja siihen, että ne miehet lähtee juoksemaan loittonevan selkäsi ja perseesi perään, ei todellakaan tarvitse mitään yhtään minkään kokoista, treenattua peppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia, ja pääasia että luonnostaan ison pepun omaavat tykkäävät omastaan!
Ei, vaan hyvä perse on iso JA lihaksikas. Timmin perseen saa vain urheilemalla. Esim. pikajuoksijanaisilla tai 400-metrin juoksijanaisilla on aina ollut isot perseet, ja niitä on kyylätty trikoissa jo siitä lähtien kun Olympialaisia on näytetty televisiossa. 1970, 80, 90-luvuilla ja ennen sitä ja sen jälkeen. Mikään ei ole muuttunut, mikään trendi ei ole vaikuttanut asiaan mitenkään. iso ja vahva perse kertoo naisen elinvoimaisuudesta ja urheilullisuudesta. Kaikki miehet ihailevat niitä salaa, ja naiset kadehtivat. Urheilijat ovat seksuaalisen ihanteen huipentumia.
https://youtube.com/shorts/qu3F-EB7JWQ?si=9W6sLiahS4w_BXzt
Tällaisilla videoilla ei ole turhaan 1.2 miljoonaa tykkäystä ja 35 tuhatta kommenttia.
Ja AP:lle... kyllä sinäkin voi siihen asiaan vaikuttaa, mutta se vaatii sisua ja treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös 60-luvulla ihailtiin laihuutta ja pientä takapuolta. Ajan trendiä kuvaa Twiggy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan hyvä perse on iso JA lihaksikas. Timmin perseen saa vain urheilemalla. Esim. pikajuoksijanaisilla tai 400-metrin juoksijanaisilla on aina ollut isot perseet, ja niitä on kyylätty trikoissa jo siitä lähtien kun Olympialaisia on näytetty televisiossa. 1970, 80, 90-luvuilla ja ennen sitä ja sen jälkeen. Mikään ei ole muuttunut, mikään trendi ei ole vaikuttanut asiaan mitenkään. iso ja vahva perse kertoo naisen elinvoimaisuudesta ja urheilullisuudesta. Kaikki miehet ihailevat niitä salaa, ja naiset kadehtivat. Urheilijat ovat seksuaalisen ihanteen huipentumia.
Tällaisilla videoilla ei ole turhaan 1.2 miljoonaa tykkäystä ja 35 tuhatta kommenttia.
Ja AP:lle... kyllä sinäkin voi siihen asiaan vaikuttaa, mutta se vaatii sisua ja treeniä.
Mikä järki pakottaa omaa makuaan jossain netissä? :D
En naisena missään nimessä haluaisi noiden kroppia. Hyvä kuitenkin, jos itse ovat tyytyväisiä ja toivottavasti ovatkin. Luultavasti ovat, etenkin kehojensa pystyvyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latta-perseitä on mukava panna kakkoseen 🤤 😉
Saata olla homo
Itseasiassa iso hanuri on miehekäs eikä naisellinen. Bikinimallit rulettaa edelleen valtaväestön suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös perseetön nainen, ja kyllä voimaharjoittelulla saa lisää täytettä takamukseen.
Jos salilla käyminen tai kotitreenit ei kiinnosta, niin kokeile balettia.Mun takapuoli on ollut parhaimman näköinen silloin kun harrastin aikuisiällä balettia. Siinä saa samalla hyvän kokovartalotreenin ja notkeutta.
Balettitanssijat ovatkin siroja ja naisellisia. Joskin usein turhan jänteviä. Peppu on kuitenkin pieni ja siro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saata olla homo
Itseasiassa iso hanuri on miehekäs eikä naisellinen. Bikinimallit rulettaa edelleen valtaväestön suosiossa.
Miten niin iso hanuri on miehekäs?
Eihän kukaan voi mitään sille minkä mallisen kehon sattuu syntymässään saamaan, ja väittäisin kyllä, ettei isopeppuinen vartalomalli ole tippaakaan MIEHEKÄS. Toki se iso peppu ei vielä hirveästi vartalomallista edes kerro, mutta yhdistyy usein meheviin reisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesnäkökulma: Ernan perä on kyllä vähän ehkä yliampuva, mutta kyllä nuo isohkot peput (jos nainen muuten on hoikka) kiehtoo kaupungilla eniten. En usko että se on täysin trendijuttu. Olen enemmän persemies, tisseissä kelpaa mikä vain. Mutta toivoisin että naisella on hyvät pakarat, on ylivoimaisesti naisen kiihottavin ruumiinosa.
Ehkäpä se ei kaikkia naisia kiinnosta mitä miehet ajattelevat, eikä siinä mitään. Jokaisen oma asia.
Joo ei todellakaan kiinnosta. Olen minä sen tietysti pistänyt jo aika nuorena merkille, kun maailmaa olen tarkkaillut, että suomimiehet on peppumiehiä.
Eivät kyllä ole, vaan tissimiehiä
Perseen saa muutenkin kuin salilla. Teen nytkin persejumppaa samalla kun kirjoitan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mulla taas on päinvastoin. On leveä lantio (107 cm), vaikken jumppaa yhtään, mutta sitten taas rinnat ovat pienet A-kupit, kuin 12-vuotiaalla.
Eihän tuo kerro mitään. Sun perse voi olla lättänä ja leveä.
Sellaista tuskin kukaan haluaa.
Niin siis sellaista tuskin kukaan nainen itselleen haaveilee, miehistä toki osa niitäkin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki pakottaa omaa makuaan jossain netissä? :D
En naisena missään nimessä haluaisi noiden kroppia. Hyvä kuitenkin, jos itse ovat tyytyväisiä ja toivottavasti ovatkin. Luultavasti ovat, etenkin kehojensa pystyvyyteen.
Luuletko tosiaan että 1.2 miljoonaa tykkäystä ja 35 000 kommenttia (joista 99% on heteromiehiltä) tulisi videolle, jossa AP kävelee? Kukaan ei katsoisi sitä.
Tuo espanjalainen juoksija on varmasti tyytyväinen sekä kehonsa pystyvyyteen, että siihen että tietää että miljoonat miehet ympäri maailman jumaloivat tuollaista pebaa. Ei se ikuisesti kestä, hänenkin ura loppuu joskus ja vanhenee. Niin sanottua priima matskua, joka varmasti ottaa ilon irti kentän ulkopuolella saamastaan huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yltää mukavasti ykköseen takaapäin päällä maaten, eli on siinä puolensa.
Häh eikö muka kaikilla yllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesnäkökulma: Ernan perä on kyllä vähän ehkä yliampuva, mutta kyllä nuo isohkot peput (jos nainen muuten on hoikka) kiehtoo kaupungilla eniten. En usko että se on täysin trendijuttu. Olen enemmän persemies, tisseissä kelpaa mikä vain. Mutta toivoisin että naisella on hyvät pakarat, on ylivoimaisesti naisen kiihottavin ruumiinosa.
Ehkäpä se ei kaikkia naisia kiinnosta mitä miehet ajattelevat, eikä siinä mitään. Jokaisen oma asia.
Joo ei todellakaan kiinnosta. Olen minä sen tietysti pistänyt jo aika nuorena merkille, kun maailmaa olen tarkkaillut, että suomimiehet on peppumiehiä.
Eivät kyllä ole, vaan tissimiehiä
Heitä on sekä että. Mieheni pitää sekä tisseistäni, että pepusta. Riippuu ihan siitä kummalta puolelta minut kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla naisen ihannevartalossa korostuivat usein kapea lantio ja pieni takapuoli, ja "isoa persettä" pidettiin pikemminkin häpeän aiheena kuin ihailtavana asiana.
Naiset kyselivät, että näyttääkö minun takapuoli isolta näissä housuissa ja vastauksen piti olla, että ei.
Juu, se on yksi semmoinen hankala hetki miehen elämässä jolloin pitää valita onko rehellinen vai kohtelias. Diplomaatitnen vastaus toki on että juuri sopivan kokoinen pyrstö.