Olen perseetön nainen. Voinko muka oikeasti saada hyvän perseen salilta?
Minulla on normi tissit ja ihan nätit kasvot, paksut hiukset, mutta perseeni on ihan olematon. Siellä ei vain ole mitään. Häpeän sitä esim. seksin aikana, en halua että mies katselee sitä puolta pahemmin. Se on ongelma
Katselen tällaisia kuin Erna Husko kateellisena. Mutta mielestäni se on enimmäkseen geenejä, rasva on kertynyt tuurilla oikeaan paikkaan. Mielestäni lihaksen ja kyykkäämisen merkitystä ylikorostetaan. Ja tällaiset Erna Huskot sitten huijaavat ihmisiä ostamaan treeniohjelmansa, koska minun kaltaiset perseettömät luulevat, että voivat saada Erna-pepun salilta. Tai edes jonkinlaisen pepun.
En ole jaksanut motivoitua kuntosalille, koska vihaan sellaista. Mutta kannattaisiko? Voiko sitä todella muuttaa? Kertokaa sellaiset jotka käyvät salilla, please.
t. Perseetön mutta kaunis
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oikeanlaisella treenillä saat mehevämmän pepun. Peffassa on paljon lihaksia ja treenin pitää olla monipuolinen. Lihas kasvaa kun treenaat. Kuten täällä jo sanottiinkin, kannattaa kuitenkin treenata koko kroppaa.
Just ystävämiehen kanssa kauhisteltiin yhtä leffaa jossa oli panokohtauksessa niin pienipeffainen nainen että perssilmä vilkkui pantaessa. Hyi!
T. Leveä ja iso pylly.
En nykyisin enää treenaa, mutta aikanaan vitutti miten päin helvettiä ruokavaliota tuputettiin. Lihakset viipyivät hetken kropassa. Sitten tutkin asioita ja lihakset alkoivat pysyä. Jopa urheiluhieroja kysyi että mitä helvettiä olet tehnyt kun on noin kiinteät lihakset.
Pikajuoksijoiden pakarat eivät oikeastaan ole kovin suuret. Rasvattomat kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
En nykyisin enää treenaa, mutta aikanaan vitutti miten päin helvettiä ruokavaliota tuputettiin. Lihakset viipyivät hetken kropassa. Sitten tutkin asioita ja lihakset alkoivat pysyä. Jopa urheiluhieroja kysyi että mitä helvettiä olet tehnyt kun on noin kiinteät lihakset.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä teit, että lihakset pysyi?
Vierailija kirjoitti:
"Kyykkyperseenä" on vaikea löytää istuvia housuja. Ottaisin lattaperseen milloin vain em. syystä johtuen.
Laihduta
Mä lähtisin ehkä itsetunnon kasvattamisesta. Mitä hävettävää on pienessä pyllyssä? Mullakin on paksut, kiharat hiukset, isot rinnat, kauniit kasvot ja ihana, siro, pieni takapuoli. En käytä ollenkaan housuja koska esimerkiksi farkut eivät koskaan istu vaan roikkuvat sieltä olemattomasta ahterista. Penkillä istuminen ilman alustaa sattuu jo viidessä minuutissa persiiseen kun ei siellä ole rasvaa. Ja arvaa mitä? Ei haittaa yhtään. En todellakaan halua mitään maksiahteria minkä päällä voi pidellä tarjotinta. Jos joku mies sellaisesta viehättyy, en minä ole hänelle se oikea ja sillä hyvä. Eipä ole ketään koskaan häirinnyt.
Sinun tapauksessasi on on mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oikeanlaisella treenillä saat mehevämmän pepun. Peffassa on paljon lihaksia ja treenin pitää olla monipuolinen. Lihas kasvaa kun treenaat. Kuten täällä jo sanottiinkin, kannattaa kuitenkin treenata koko kroppaa.
Just ystävämiehen kanssa kauhisteltiin yhtä leffaa jossa oli panokohtauksessa niin pienipeffainen nainen että perssilmä vilkkui pantaessa. Hyi!
T. Leveä ja iso pylly.
Kyllä ryppyreiän pitääkin näkyä takaapäin lykkiessä. Ei ole tullut itsellä yhtäkään vastaan jolla ei näkyisi.
Voisiko olla sekin syynä, jos muut lihakset tekevät pakaran työtä? Esimerkiksi kävellessä tuntuu, että voimakas päkiäyyöntö saa pakaran aktivoitumaan. Samoin se, että voimantuottoa menee enemmän jalan ulkosyrjälle. Jos on esim. ylipronotaatiota jaloissa (ns. lättäjalka), voi olla vaikeampi saada jalan ulkosyrjän lihaksia aktivoitua. (Mulla teetetyt erikoispohjalliset auttoivat ylipronotaatioon ja siitä johtuviin polvikipuihin). Moni meistä myös istuu paljon, jolloin lonkankoukistajat kiristyvät, ja ehkä tämäkin vaikuttaa pakaran aktivaatioon. Tärkeää on myös treenata kaikkia pakaran lihaksia, myös niitä syvempiä lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähtisin ehkä itsetunnon kasvattamisesta. Mitä hävettävää on pienessä pyllyssä? Mullakin on paksut, kiharat hiukset, isot rinnat, kauniit kasvot ja ihana, siro, pieni takapuoli. En käytä ollenkaan housuja koska esimerkiksi farkut eivät koskaan istu vaan roikkuvat sieltä olemattomasta ahterista. Penkillä istuminen ilman alustaa sattuu jo viidessä minuutissa persiiseen kun ei siellä ole rasvaa. Ja arvaa mitä? Ei haittaa yhtään. En todellakaan halua mitään maksiahteria minkä päällä voi pidellä tarjotinta. Jos joku mies sellaisesta viehättyy, en minä ole hänelle se oikea ja sillä hyvä. Eipä ole ketään koskaan häirinnyt.
Tämä.
En tajua aloitusta, mutta olenkin yksinkertainen. Siis miksi kukaan haluaisi taaksensa ison, ruman, rasvaisen jättihanurin? Pienet takapuolet ovat ihania.
Että joku voi olla hukassa. Onnea elämään, ap.
Ernan pakarat eivät edes ole niin isot
Salilla näkee nykyään muhkeampia.
Mutta asiaan.
Syötkö tarpeeksi? 2g proteiinia per painokilo pitää saada ja pidä huoli että olet lievästi kalorin ylijäämällä.
Aktivoi ja hermota pakarat kunnolla.
Muista että hyvä tekniikka tärkeämpi kun painot koska muuten muu vartalo tekee ylimääräisen työn.
Tv. Pt
Onhan se geeni juttu mutta kyllä myös treenamalla saa takalistoon muotoja. Kunhan ei tee sitä virhettä että lopettaa hiilarien syönnin ja treena niin että perä näyttää rasvattomalta ja pelkältä lihakselta kuten noilla fitnesskilpailijoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyykkyperseenä" on vaikea löytää istuvia housuja. Ottaisin lattaperseen milloin vain em. syystä johtuen.
Miksi kyykkäät?
Parhaat viinit on alkossa alahyllyllä
Kaikki lähtee ryhdistä. Jos on pullanilkat ja jalkaterät näyttävät piikkikenkien muotoiselta sekä alaselän kaari paljon istuneelta niin pakara ei enää aktivoidu normaalisti. Pakaran asemesta aktivoituu takareisi.
Vaihda hyvän varvastilan barefootteihin ja hoida ryhti kuntoon. Pakara alkaa aktivoitumaan automaattisesti.
Erna Huskolla on läskiperse, ei sellaista kannata hommata.
Itse ainakin tykkään hoikista naisista ilman jättiperseitä. Plussaa vielä, jos on yli 180 cm pitkä. -m 179 cm