Olen perseetön nainen. Voinko muka oikeasti saada hyvän perseen salilta?
Minulla on normi tissit ja ihan nätit kasvot, paksut hiukset, mutta perseeni on ihan olematon. Siellä ei vain ole mitään. Häpeän sitä esim. seksin aikana, en halua että mies katselee sitä puolta pahemmin. Se on ongelma
Katselen tällaisia kuin Erna Husko kateellisena. Mutta mielestäni se on enimmäkseen geenejä, rasva on kertynyt tuurilla oikeaan paikkaan. Mielestäni lihaksen ja kyykkäämisen merkitystä ylikorostetaan. Ja tällaiset Erna Huskot sitten huijaavat ihmisiä ostamaan treeniohjelmansa, koska minun kaltaiset perseettömät luulevat, että voivat saada Erna-pepun salilta. Tai edes jonkinlaisen pepun.
En ole jaksanut motivoitua kuntosalille, koska vihaan sellaista. Mutta kannattaisiko? Voiko sitä todella muuttaa? Kertokaa sellaiset jotka käyvät salilla, please.
t. Perseetön mutta kaunis
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesnäkökulma: Ernan perä on kyllä vähän ehkä yliampuva, mutta kyllä nuo isohkot peput (jos nainen muuten on hoikka) kiehtoo kaupungilla eniten. En usko että se on täysin trendijuttu. Olen enemmän persemies, tisseissä kelpaa mikä vain. Mutta toivoisin että naisella on hyvät pakarat, on ylivoimaisesti naisen kiihottavin ruumiinosa.
Ehkäpä se ei kaikkia naisia kiinnosta mitä miehet ajattelevat, eikä siinä mitään. Jokaisen oma asia.
Joo ei todellakaan kiinnosta. Olen minä sen tietysti pistänyt jo aika nuorena merkille, kun maailmaa olen tarkkaillut, että suomimiehet on peppumiehiä.
Eivät kyllä ole, vaan tissimiehiä
Ei vaan peppumiehiä. Mikä onkin hyvä, sillä jos katselee nuorisoa suomalaisilla rannoilla, niin pienirintainen pallopyllyinen sporty keho on aika yleinen. Reittä ja peppua on, suora maha eli ei erottuvaa vyötäröä, ei juurikaan rintoja, kapeahkot hartiat. Button nose. Ohuehkot hiukset.
Voi hyvä luoja sentään, näitä nykymaailman ongelmia. Maailma on täysin sekaisin ja jotkut miettivät persauksen kokoa.
Tuo "ei kai perseeni näytä isolta näissä" on kyllä tyhmä kysymys. Eiköhän se ole tavoite nykyään.
Iso perse on naisellinen sukupuolipiirre. Miehillä on selvästi pienempi perse keskimäärin, hädin tuskin havaittava. Edes bodarimiesten perseet eivät kovin isoja ole, koska niissä ei rasva juuri viihdy. Naisille rasva kertyy reisiin ja pakaroihin, miehillä alavatsaan ja alaselkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeks joku että hyvän perseen ihannointi "oli" joku "trendi"? Lol... cope
Se on ihan sun ja samanmielisten mielipide, että hyvä perse = iso perse
Makuja on monia, ja pääasia että luonnostaan ison pepun omaavat tykkäävät omastaan!
Ei, vaan hyvä perse on iso JA lihaksikas. Timmin perseen saa vain urheilemalla. Esim. pikajuoksijanaisilla tai 400-metrin juoksijanaisilla on aina ollut isot perseet, ja niitä on kyylätty trikoissa jo siitä lähtien kun Olympialaisia on näytetty televisiossa. 1970, 80, 90-luvuilla ja ennen sitä ja sen jälkeen. Mikään ei ole muuttunut, mikään trendi ei ole vaikuttanut asiaan mitenkään. iso ja vahva perse kertoo naisen elinvoimaisuudesta ja urheilullisuudesta. Kaikki miehet ihailevat niitä salaa, ja naiset kadehtivat. Urheilijat ovat seksuaalisen ihanteen huipentumia.
https://youtube.com/shorts/qu3F-EB7JWQ?si=9W6sLiahS4w_BXzt
Tällaisilla videoilla ei ole turhaan 1.2 miljoonaa tykkäystä ja 35 tuhatta kommenttia.
Ja AP:lle... kyllä sinäkin voi siihen asiaan vaikuttaa, mutta se vaatii sisua ja treeniä.
Mikä järki pakottaa omaa makuaan jossain netissä? :D
En naisena missään nimessä haluaisi noiden kroppia. Hyvä kuitenkin, jos itse ovat tyytyväisiä ja toivottavasti ovatkin. Luultavasti ovat, etenkin kehojensa pystyvyyteen.
Luuletko tosiaan että 1.2 miljoonaa tykkäystä ja 35 000 kommenttia (joista 99% on heteromiehiltä) tulisi videolle, jossa AP kävelee? Kukaan ei katsoisi sitä.
Tuo espanjalainen juoksija on varmasti tyytyväinen sekä kehonsa pystyvyyteen, että siihen että tietää että miljoonat miehet ympäri maailman jumaloivat tuollaista pebaa. Ei se ikuisesti kestä, hänenkin ura loppuu joskus ja vanhenee. Niin sanottua priima matskua, joka varmasti ottaa ilon irti kentän ulkopuolella saamastaan huomiosta.
Voin kertoa sulle, että todennäköisesti nainen ei anna mitään arvoa sille, että miljoonat miehet runkuttaa sen keholle.
Sitä kiinnostaa maksimissaan joidenkin ihan kivojen miesten mielipide, todennäköisesti vain omien ihastusten ja niiden joita itse himoitsee.
Itse en missään nimessä vaihtaisi kehoani tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja sentään, näitä nykymaailman ongelmia. Maailma on täysin sekaisin ja jotkut miettivät persauksen kokoa.
Niin, mutta vain väliaikaisesti. Joillekin se on elämänsisältö.
Kohta se tulee kuitenkin taas muotiin, niin kuin viime vuosisadan vikoina vuosikymmeninä olikin. Itse en ole tuota tyyppiä ja olin nuori ihan väärään aikaan.
Minä olen perseinen mies. Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, hyvä perse, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun vappuna kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Kyllä oikeanlaisella treenillä saat mehevämmän pepun. Peffassa on paljon lihaksia ja treenin pitää olla monipuolinen. Lihas kasvaa kun treenaat. Kuten täällä jo sanottiinkin, kannattaa kuitenkin treenata koko kroppaa.
Just ystävämiehen kanssa kauhisteltiin yhtä leffaa jossa oli panokohtauksessa niin pienipeffainen nainen että perssilmä vilkkui pantaessa. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Tuo "ei kai perseeni näytä isolta näissä" on kyllä tyhmä kysymys. Eiköhän se ole tavoite nykyään.
Iso perse on naisellinen sukupuolipiirre. Miehillä on selvästi pienempi perse keskimäärin, hädin tuskin havaittava. Edes bodarimiesten perseet eivät kovin isoja ole, koska niissä ei rasva juuri viihdy. Naisille rasva kertyy reisiin ja pakaroihin, miehillä alavatsaan ja alaselkään.
Kyllä kuule urheilupiireissä on paljonkin miehiä, joiden pakaroissa on kokoa ja muotoa.
Silloin kun itse olin teini, 2010 paikkeilla, oli tyttöjen kesken sellainen termikin käytössä kuin HOKIPERSE. Sillä tarkoitettiin siis jääkiekkoilijapoikien pyllyjä. Toiset tykkäsi, toiset taas ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa se maailman tilanne siitä pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeks joku että hyvän perseen ihannointi "oli" joku "trendi"? Lol... cope
Se on ihan sun ja samanmielisten mielipide, että hyvä perse = iso perse
Makuja on monia, ja pääasia että luonnostaan ison pepun omaavat tykkäävät omastaan!
Ei, vaan hyvä perse on iso JA lihaksikas. Timmin perseen saa vain urheilemalla. Esim. pikajuoksijanaisilla tai 400-metrin juoksijanaisilla on aina ollut isot perseet, ja niitä on kyylätty trikoissa jo siitä lähtien kun Olympialaisia on näytetty televisiossa. 1970, 80, 90-luvuilla ja ennen sitä ja sen jälkeen. Mikään ei ole muuttunut, mikään trendi ei ole vaikuttanut asiaan mitenkään. iso ja vahva perse kertoo naisen elinvoimaisuudesta ja urheilullisuudesta. Kaikki miehet ihailevat niitä salaa, ja naiset kadehtivat. Urheilijat ovat seksuaalisen ihanteen huipentumia.
https://youtube.com/shorts/qu3F-EB7JWQ?si=9W6sLiahS4w_BXzt
Tällaisilla videoilla ei ole turhaan 1.2 miljoonaa tykkäystä ja 35 tuhatta kommenttia.
Ja AP:lle... kyllä sinäkin voi siihen asiaan vaikuttaa, mutta se vaatii sisua ja treeniä.
Mikä järki pakottaa omaa makuaan jossain netissä? :D
En naisena missään nimessä haluaisi noiden kroppia. Hyvä kuitenkin, jos itse ovat tyytyväisiä ja toivottavasti ovatkin. Luultavasti ovat, etenkin kehojensa pystyvyyteen.
Luuletko tosiaan että 1.2 miljoonaa tykkäystä ja 35 000 kommenttia (joista 99% on heteromiehiltä) tulisi videolle, jossa AP kävelee? Kukaan ei katsoisi sitä.
Tuo espanjalainen juoksija on varmasti tyytyväinen sekä kehonsa pystyvyyteen, että siihen että tietää että miljoonat miehet ympäri maailman jumaloivat tuollaista pebaa. Ei se ikuisesti kestä, hänenkin ura loppuu joskus ja vanhenee. Niin sanottua priima matskua, joka varmasti ottaa ilon irti kentän ulkopuolella saamastaan huomiosta.
Voin kertoa sulle, että todennäköisesti nainen ei anna mitään arvoa sille, että miljoonat miehet runkuttaa sen keholle.
Sitä kiinnostaa maksimissaan joidenkin ihan kivojen miesten mielipide, todennäköisesti vain omien ihastusten ja niiden joita itse himoitsee.
Itse en missään nimessä vaihtaisi kehoani tuohon.
Todennäköisesti naisurheilijaa päinvastoin ärsyttää se, että on mieskatsojille pelkkä prc.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oikeanlaisella treenillä saat mehevämmän pepun. Peffassa on paljon lihaksia ja treenin pitää olla monipuolinen. Lihas kasvaa kun treenaat. Kuten täällä jo sanottiinkin, kannattaa kuitenkin treenata koko kroppaa.
Just ystävämiehen kanssa kauhisteltiin yhtä leffaa jossa oli panokohtauksessa niin pienipeffainen nainen että perssilmä vilkkui pantaessa. Hyi!
Katselit ystävämiehen kanssa pårnoa siis. Ei missään muussa leffoissa näytetä noin graafisesti mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselit ystävämiehen kanssa pårnoa siis. Ei missään muussa leffoissa näytetä noin graafisesti mitään.
Oikein KAUHISTELIVAT ja olivat että HYI kun naisen peppureikä vilkkui xD
Todella uskottavaa
Mun mielestä naisvartaloihanne oli kaunis 70-80-luvulla, sopusuhtainen, hoikka, ilman jättiperserseitä, silikonirintoja ja turbohuulia.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pieni ja latta, niin ei se siitä lihaksikkaaksi eikä pyöreämmäksi muutu vaikka kuinka treenaisi. Ei ne luut kasva, eikä ole ainesta mikä lihaksikkasksi muuttuisi.
Ei jumalauta, että olin kuolla nauruun tuon luun kohdalla!!1
Asun omakotitaloalueella ja ikkuna oli auki. Hirnuin ääneen tuolle mielikuvalle, että joku lättänäperse jumppaa salilla ja vetää kaksinkäsin kalsiumia naamaan, josko ne perseluut siitä pullistuisi.
Nyt tuolla pihalla huutaa ja rimputtaa ovikelloa joku saatanan hevoshullu satula vieressään ja haluaa päästä ratsastamaan.
En tiedä mainitusta henkilöstä, mutta monilla sosiaalisen median vaikuttajalla lienee implantit persuuksissa. Siihen päälle filtterit, kuvan muokkaukset ja poseerausasennot sekä muotoilevat vaatteet. En jaksa kyllä kadehtia. Kuulostaa ankealta.
Treenaamalla jokainen voi saada hyvän takamuksen, jos se on elämän päämäärä. Itse sain sen pikajuoksutreenin sivutuotteena. En ole vielä yhtään lättäbersettä niissä piireissä nähnyt, mutta treeniähän se vaatii.
Jos on pieni ja latta, niin ei se siitä lihaksikkaaksi eikä pyöreämmäksi muutu vaikka kuinka treenaisi. Ei ne luut kasva, eikä ole ainesta mikä lihaksikkasksi muuttuisi.