Olen perseetön nainen. Voinko muka oikeasti saada hyvän perseen salilta?
Minulla on normi tissit ja ihan nätit kasvot, paksut hiukset, mutta perseeni on ihan olematon. Siellä ei vain ole mitään. Häpeän sitä esim. seksin aikana, en halua että mies katselee sitä puolta pahemmin. Se on ongelma
Katselen tällaisia kuin Erna Husko kateellisena. Mutta mielestäni se on enimmäkseen geenejä, rasva on kertynyt tuurilla oikeaan paikkaan. Mielestäni lihaksen ja kyykkäämisen merkitystä ylikorostetaan. Ja tällaiset Erna Huskot sitten huijaavat ihmisiä ostamaan treeniohjelmansa, koska minun kaltaiset perseettömät luulevat, että voivat saada Erna-pepun salilta. Tai edes jonkinlaisen pepun.
En ole jaksanut motivoitua kuntosalille, koska vihaan sellaista. Mutta kannattaisiko? Voiko sitä todella muuttaa? Kertokaa sellaiset jotka käyvät salilla, please.
t. Perseetön mutta kaunis
Kommentit (140)
Onko valmentajalla referenssiä joka näyttää lähtötilanteeltasi? Huomioi lähtötilanteessa samat vartalon muodot ja mittasuhteet. Valmentajat myyvät onnistumisia ja usein jo asiakkaan lähtörakenteessa on onnistumisen elementit. Toisella ne ovat kädet, selkä, vatsa, peppu, reidet etc. Siksi näyttää, että wau mitä onnistumisia.
Salitreenaaminen vaatii pitkäkestoista työtä ja focusta. Saat tottakai pitkäjänteisellä työllä aikaan lihaksikkaamman pepun, mutta ulospäin se ei välttämättä näy suurenakaan muutoksena. Joku toinen paremmalla geeniperimällä saa treenaamalla ne upeat pyöreät pakarat, mutta realiteetti on, että kaikille se ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä paskasi tulee? Suusta?
Kuule sinä et täällä ala kukkoilemaan. Kyllä asia on näin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä valmiita panemaan vaikkai naisella olisi takana kuin reikä.
Eihän sillä pelkällä reiällä mitään tee. Kyllä ne reunat reiässä pitää olla.
Pystyt salitreenillä ja oikealla ruokavaliolla saamaan merkittävästi muodokkaamman pyllyn, kuin mikä sinulla nyt on, ilman treeniä.
Mutta todennäköisesti et pysty koskaan saamaan Erna Husko tason pyllyä, koska siihen tarvitaan myös tietyt geenit.
No hei, netti on täynnä todisteita siitä että muutos on mahdollinen.
https://www.womenshealthmag.com/fitness/a19992638/madalin-frodsham-fitn…
Esimerkiksi Women's Health -lehden juttu tuosta. 1 vuodessa muutos. Onko se helppoa? Ei. Mutta kovilla treeneillä mahdollista. 2x viikossa kova treeni riittää, jos et halua treenata yläkroppaa. Perseessä on lihaksia ihan niin kuin muuallakin. Ja naisille on helpompi kasvattaa takaliston lihaksia luonnostaan, yläkroppa on se vaikea (esim. leuanveto). Siis onhan munkin perse nyt herranjumala täysin erinäköinen 3 vuoden bodaamisen jälkeen, vaikka olenkin mies. Reidet on leventynyt niin paljon, että piti ostaa uudet farkut. Mutta ei se niihin jää. Pepussa on gluteus maximus, medius ja minimus -nimiset lihakset. Saat näkyviä muutoksia ja 1-3 kuukaudessa, jos treenaat LUJAA. Mutta kyykkysarjojen pitää olla sellaisia, että sarjan lopussa tuntuu aina pahalta.
Huokaus. En tiedä rumempaa vartalotyyppiä kuin omani. Siis A. Kaikki aina kehuvat takapuoltani, jopa naiset. Haluaisin itse yli kaiken olla hoikka isoilla rinnoilla.
Miksi katselet kateellisena Erna Huskon takapuolta. On karsean näköinen järkäle näin miehen mielestä. Kaipa semmoisistakin joku pitää mutta kuinkahan moni kuitenkaan.
Jos katsot bikinimallien takapuolta niin kyllä siellä ovat ns. "timmit mimmit" hyvin edustettuina eivätkä isot järkäletakalistot. Ole iloinen pienestä pepusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katselet kateellisena Erna Huskon takapuolta. On karsean näköinen järkäle näin miehen mielestä. Kaipa semmoisistakin joku pitää mutta kuinkahan moni kuitenkaan.
Jos katsot bikinimallien takapuolta niin kyllä siellä ovat ns. "timmit mimmit" hyvin edustettuina eivätkä isot järkäletakalistot. Ole iloinen pienestä pepusta.
Samaa mieltä. m
Todellakin voi vaikuttaa treenillä lihaksen kokoon. Kehittymisen nopeus on yksilöllistä, mutta pakarassa on ihmiskehon suurin lihas. Itse olen ollut aina yläkropasta leveämpi, mutta olen mielestäni saanut hyvin tasapainotettua kroppaa treenillä niin, että mittasuhteet on enemmän tiimalasin suuntaan kun peppuun on tullut pyöreyttä. Ennen pidin tilkulaihuutta kauniina, mutta nykyisin arvostan muodokasta kehoa, jossa saa olla lihasta, eikä tarvitse täysin vedetty rasvattomaksi.
Kannattaa lähteä selvittämään ja oppimaan lihastreenistä. Kehittyminen vaatii sitä, että käytät kunnon painoja ja sinulla on oikea tekniikka.
Vierailija kirjoitti:
Karsea järkäle? Pikkulapsen persusko sitten on ainoa oikea sinulle?
Niin Ernalla ei kyllä ole iso, vaan juuri ja juuri riittävä. Mieluummin isompi.
Minä taas en missään nimessä haluaisi mitään Erna Husko -peppua tai mitään tuollaisesta vartalosta (no okei, jos sillä on nätimpi peppureikä kuin mulla, niin sen voin ottaa! xD), eli olen mieluummin perseetön.
Mutta toki en minäkään halua lattapylly olla, sen enempää kuin mennä salillekaan.. teen siis kehonpainotreeniä, ja pitäisi aloittaa päälle ihan sellaiset kehonpainon pepputreenit. Mutta v ttu kun on TYLSÄÄ. Tein yhtenä iltana, pakarat oli ihan tulessa ja mä ihan hiessä, ja laskin vain minuutteja milloin tämä p as k a loppuu.
Juoksulenkkien päätteeksi käyn ulkosalilla tukkeja nostelemassa silleen, että ottaa peppuun. Bulgarialaiset kyykyt on hyviä kans kotona, jalka pöydälle tai ikkunalaudalle. Pituudesta riippuen, lyhyemmällä riittää varmaan sohva.
Näin se media ja kirurgit sekä kauneusalan yrittäjät iskevät naisten ulkonäköön, että jotain naisissa mukamas vikana? Hehän vain tienaavat näillä asioilla, että pitää olla iso peppu, tissit ja silikonihuulet ym. En tiedä mitään niin naurettavaa, että pitääkö ihan uskoa näitä huuhaa yrityksiä ym. Naisten pitää hyväksyä itsensä juuri sellaisina, kuin Luoja heidät loi. En ymmärrä tätä lainkaan, että miksi muokata koko ajan vartaloa ja kasvoja? Hyväksy itsesi juuri sellaisena kuin olet ja näin se menee oikeasti hyvin ja oikein. En tiedä sitten, että miltä vanhana näyttää ihan oikeasti, kun kaikki on ns. korjattu tai treeneillä kasvattaa jotain peppua? Eikö kuntoilu ole vain harrastus ja sellaisena, jossa pidetään yllä fyysistä kuntoa, mielenterveyttä ja terveyttä yllä muutenkin.
Aah, Erna Huskon perse....miehenä koen sen erittäin kiihottavaksi ja haluaisin upottaa naamani siihen, hajusta viis. Rinnoista nyt niin väliä, kunhan jotkut itikan pistot olis
Tosin naamastaan ei Erna oo niin ihmeellinen. Tuskin kauheen fiksukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsea järkäle? Pikkulapsen persusko sitten on ainoa oikea sinulle?
Niin Ernalla ei kyllä ole iso, vaan juuri ja juuri riittävä. Mieluummin isompi.
Kuule sinä et täällä ala kukkoilemaan. Kyllä asia on näin.
ala harrastamaan rullaluistelua. Pikaluistelijoilla on iso takapuoli.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on aina ollut takapuoli, jonka perään pojat huutelevat. Kamala kokemus. En suosittele. Huutelivat jo kun vielä leikin nukeilla. Olen myös käynyt salilla tai ollut käymättä, harrastanut eri liikuntalajeja, ollut pullukassa ja normikunnossa jne. Sanoisin, että tuo on rahastusta. Ihmisellä on sellainen kropan malli kuin on. Mainokset ja eri palveluiden myyjät ovat RIIPPUVAISIA SIITÄ ETTÄ SINÄ USKOT tarinan. Tämän kun muistat, ei mene enää rahat viemäritä alas.
Iso pyöreä peppu joka pyörii vaatii a) suuren vyötärö-lantio-eriparisuuden, yli 30 cm ero ainakin b) sen että lantion luut ovat leveät, leveärakenteinen lantio siis c) sen taipumuksen että kaikki läski todellakin kertyy sinne eikä esim. vatsaan d) itselläni tätä kaikkea vielä korostaa notkoselkä, räystäspyllyksikin haukuttu
Mulla taas pallopyllyiset, salilla käyvät kaverit nimenomaan kapealanteisia. Lantionympärysmittaan tulee sentit takaa, ei siksi, että lantio olisi leveä.
Aika monta vuotta pitää treenata että saa perseestä isomman. Ei kannata alkaa edes.