Mistä tavallinen pitkä mies vois löytää naisen?
Yritän naisia on tinderit ja kaikki tosi vähän tulee osumia vaikka kuvat ovat hyvät ja toki pidän omasta ulkonäöstäni ja joskus naiset on kehunutkin. Mutta olen turhautunut naisiin ja silleen. Iha tavallinen vakiduunis, lenkkeilen paljo ja kuuntelen musaa käyn teknokeikoilla jne. Ei tunnu vaan olevan ku yksipuolista tutustumista?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ku osa miehistä kelpaa naisille
Heillä on jotain mitä sinulla ei ole.
No mitä esimerkiksi?
Älyä.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä olisi kiva saada tai koskea naista
Tutustu ensin muuten naiseen niin tuolta ei oikein sen jälkeen voi/halua kieltäytyä kun nainen kiehnää ja kehrää sylissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä esimerkiksi?
Vaikkapa ominaisuus jonka nimi on sex appeal. Tiedätkö mitä se on?
Neutraalimmin ilmaistuna: yleinen kiinnostavuus.
Lisäksi pariutumiseen (tai alkuvaiheessa pelkkään paritteluun) vaaditaan tarvetta. Ei ole naisten syy jos he eivät tarvitse juuri sinua miehekseen.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on totuttu, että mies on yleensä lyhyt ja pyöreä.
160cm ja 160kg on keskiverto suomalainen mies. Mitä pyöreämpi, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustu ensin muuten naiseen niin tuolta ei oikein sen jälkeen voi/halua kieltäytyä kun nainen kiehnää ja kehrää sylissä
Missä kun ei tule niitå osumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä esimerkiksi?
Älyä.
Niin ei kaikilla ole. Emmä ole kehitysvammainen
Vierailija kirjoitti:
He ovat mukavampia kuin sinä. Saavat naisen nauramaan. Kun naisen saa nauramaan niin on jo todella hyvät mahdollisuudet suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Live-elämässä. Alat iskemään juttua ihan arkisista asioista kiinnostavan ( mikäli naispuolinen kiinnostaa) neitokaisen kanssa ihan missä vaan.
Allu, osta legoja ja Aku Ankka sekä kaljaa.
Kaipaat tasaavaa, esim. SSRI-lääkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Takapuolen kourijat ovat sellaista sakkaa että ei kelpaa kenellekään. Se kertoo äärimmäisestä tyhmyydestä.
ei kiinnosta, minä haluan kouria pyllyä
Peli on kai menetetty. Voi niitä nuoruuden aikoja ku sai paljo naisia.
Vierailija kirjoitti:
Allu, osta legoja ja Aku Ankka sekä kaljaa.
Kaipaat tasaavaa, esim. SSRI-lääkitystä.
Mulla on venlafaxin 75 mg
Pitää varmaan tehdä kansalaisaloite vinkuvonku-incelien kastroimiseksi kemiallisesti.
Tosiasia on, että miehistä surkeimmilla ei ole mitään asiaa parisuhteisiin. Se on evolutiivinen tosiasia.
Joten on varmistettava, että nämä miehet rauhoittuvat eivätkä enää kärsi munansa kutsusta, eikä kenenkään naisen tai tytön, tai pikkupojan tiai eläimenkään pidä joutua siitä kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Live-elämässä. Alat iskemään juttua ihan arkisista asioista kiinnostavan ( mikäli naispuolinen kiinnostaa) neitokaisen kanssa ihan missä vaan.
En uskalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat mukavampia kuin sinä. Saavat naisen nauramaan. Kun naisen saa nauramaan niin on jo todella hyvät mahdollisuudet suhteeseen.
No miksi sitten nuorempana sain 18-30.v?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa asua hyvällä alueella, esim. Kontulassa.
Kouvola ja Sotkamo on myös hyviä alueita. Mielellään jossain, missä ei ole nettiyhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä että etsin missiä 20 v hoikkaa naista, ei missää nimessä, semmosia mistä minä tykkään
Sillä ei ole paskankaan väliä mistä sinä tykkäät, Allu.
Kukaan ei tykkää sinusta, koska olet vajaaälyinen jankuttaja. Ja kasvotusten et saa änkytettyä sanaakaan. Olet köyhän miehen Jani Mäkelä, joka ei osaa kaataa kusta saappaistaan, vaikka ohje lukee pohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole oppinut sadoista, tuhansista aiemmista ketjuistasi mitään? Sinun on pakko olla älyllisesti vajaa.
Niinhän Allu onkin. Ei ymmärrä, ei yhtään mistään yhtään mitään. Ulisee samaa paskaa palstalla päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei sitten saa sanoa mitää ja jankuttaa, okei yritän sitten vaa oman tasosiani naisia mistä tykkään ja en luovuta, olen hiljaa.
Mitä ovat sun tasoisesi naiset?
Luuletko löytäväsi niitä täältä?
No mun tasoinen mistä mä tykkään, meikkaa edes jotaki, näyttää naiselliselta käyttää kireitä vaatteita ja kivaa laukkua, ihan semmonen perus, muodokas ja pyöreä. Mielellään kouluttamaton kuten itsekkin olen.
Sä siis meikkaat ja sulla on kireät vaatteet ja käsilaukku?
Aivan liian geneeristä tekstiä. Kyllä suominaiset ymmärtävät.