Mistä tavallinen pitkä mies vois löytää naisen?
Yritän naisia on tinderit ja kaikki tosi vähän tulee osumia vaikka kuvat ovat hyvät ja toki pidän omasta ulkonäöstäni ja joskus naiset on kehunutkin. Mutta olen turhautunut naisiin ja silleen. Iha tavallinen vakiduunis, lenkkeilen paljo ja kuuntelen musaa käyn teknokeikoilla jne. Ei tunnu vaan olevan ku yksipuolista tutustumista?
Kommentit (118)
Onkohan tasoni laskenut tai mikä lie sitten tässä, kun ennen vuosia sitten onnistui paremmin.
Mihin tarvitset naista, kun olet niin tyytyväinen itseesi?
Eli ei sitten saa sanoa mitää ja jankuttaa, okei yritän sitten vaa oman tasosiani naisia mistä tykkään ja en luovuta, olen hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tasoni laskenut tai mikä lie sitten tässä, kun ennen vuosia sitten onnistui paremmin.
Tasosi on laskenut. Deal with it.
Kannattaa asua hyvällä alueella, esim. Kontulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasosi on laskenut. Deal with it.
Kyllä ja en voi sille mitää se pitää hyväksyä
Et ole oppinut sadoista, tuhansista aiemmista ketjuistasi mitään? Sinun on pakko olla älyllisesti vajaa.
Ei ole kyse siitä että etsin missiä 20 v hoikkaa naista, ei missää nimessä, semmosia mistä minä tykkään
Vierailija kirjoitti:
Et ole oppinut sadoista, tuhansista aiemmista ketjuistasi mitään? Sinun on pakko olla älyllisesti vajaa.
Olen oppinut mutta mulla on ongelmia täl hetkel mitä työstän ja todella paljon velkaa mitä yritän maksaa.
Sinun tapauksessasi vain bordellista
Vierailija kirjoitti:
Eli ei sitten saa sanoa mitää ja jankuttaa, okei yritän sitten vaa oman tasosiani naisia mistä tykkään ja en luovuta, olen hiljaa.
Mitä ovat sun tasoisesi naiset?
Luuletko löytäväsi niitä täältä?
Kuka meistä nykyää on niin fiksu ja älykäs, mä olen vähän erilainen kun muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun tasoinen mistä mä tykkään, meikkaa edes jotaki, näyttää naiselliselta käyttää kireitä vaatteita ja kivaa laukkua, ihan semmonen perus, muodokas ja pyöreä. Mielellään kouluttamaton kuten itsekkin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut mutta mulla on ongelmia täl hetkel mitä työstän ja todella paljon velkaa mitä yritän maksaa.
Et ole oppinut. Eikä niitä ongelmia vauvapalstalla työstetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole oppinut. Eikä niitä ongelmia vauvapalstalla työstetä.
No mulla on ongelmia vaa aika paljo ja olen tässä 5 v sössiny pahasti asiani, velkaa tullut 25 tuhatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun tasoinen mistä mä tykkään, meikkaa edes jotaki, näyttää naiselliselta käyttää kireitä vaatteita ja kivaa laukkua, ihan semmonen perus, muodokas ja pyöreä. Mielellään kouluttamaton kuten itsekkin olen.
Sinulla on liian tiukat vaatimukset.
En tiedä mistä voisi löytää naisen
Edellinen ketjusi poistettiin äsken, mutta ainahan voit aloittaa uuden jankutuksen.