Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tavallinen pitkä mies vois löytää naisen?

Vierailija
03.05.2026 |

Yritän naisia on tinderit ja kaikki tosi vähän tulee osumia vaikka kuvat ovat hyvät ja toki pidän omasta ulkonäöstäni ja joskus naiset on kehunutkin. Mutta olen turhautunut naisiin ja silleen. Iha tavallinen vakiduunis, lenkkeilen paljo ja kuuntelen musaa käyn teknokeikoilla jne. Ei tunnu vaan olevan ku yksipuolista tutustumista?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö pelkkä pituus?

Vierailija
22/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole oppinut sadoista, tuhansista aiemmista ketjuistasi mitään? Sinun on pakko olla älyllisesti vajaa.

Olen oppinut mutta mulla on ongelmia täl hetkel mitä työstän ja todella paljon velkaa mitä yritän maksaa.

Miten tarkalleen ongelmiasi työstät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei sitten saa sanoa mitää ja jankuttaa, okei yritän sitten vaa oman tasosiani naisia mistä tykkään ja en luovuta, olen hiljaa.

Mitä ovat sun tasoisesi naiset?

Luuletko löytäväsi niitä täältä?

No mun tasoinen mistä mä tykkään, meikkaa edes jotaki, näyttää naiselliselta käyttää kireitä vaatteita ja kivaa laukkua, ihan semmonen perus, muodokas ja pyöreä. Mielellään kouluttamaton kuten itsekkin olen.

Sinulla on liian tiukat vaatimukset.

Ei mun mielestä

24/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista

Piimäperän Kissamanaaja  🪄✨🐱ྀི ⋆🐾° ᡣ👹𐭩

Vierailija
25/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä kyllä mistä löytää.

Vierailija
26/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaativia nämä hki naiset. Somali kelpaa kyllä.

Vierailija
27/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan melkein mistä vain, jos kohteliaasti lähestyy - eikä jää jankuttamaan, jos pakit tulee. "Hei! Minä olen x. Olet ihastuttava. Oletko sinkku? Haluaisin tutustua sinuun." 

Jos vastaus on myöntävä, voi ehdottaa vaikka kahvilaa  tai keilausta. Jos ei, voi toivottaa mukavaa päivänjatkoa. 

Vierailija
28/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan melkein mistä vain, jos kohteliaasti lähestyy - eikä jää jankuttamaan, jos pakit tulee. "Hei! Minä olen x. Olet ihastuttava. Oletko sinkku? Haluaisin tutustua sinuun." 

Jos vastaus on myöntävä, voi ehdottaa vaikka kahvilaa  tai keilausta. Jos ei, voi toivottaa mukavaa päivänjatkoa. 

No ei tule tinderissä osumia

Vierailija
29/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meille suomalaisetkin miehet kelpaavat, mutta kysymys kuuluukin mihin me miestä tarvitsemme, satunnaiseen hauskanpitoon vai parisuhteeseen. Harvempi meistä hamuaa avioliittoon somalin kanssa. Kai sinäkin sen ymmärrät.

Vierailija
30/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä mistä miehet ja naiset kohtaavat luontevasti toisensa. Oikeasta elämästä. Tinder ei ole oikeaa elämää.

Vierailija
31/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen ketjusi poistettiin äsken, mutta ainahan voit aloittaa uuden jankutuksen.

Vetoja pyatyyn kauanko menee ennenkuin tämä poistetaan.

Vierailija
32/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa asua hyvällä alueella, esim. Kontulassa.

Anteeksi, sekoitin Konalaan.

Vierailija
33/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meille suomalaisetkin miehet kelpaavat, mutta kysymys kuuluukin mihin me miestä tarvitsemme, satunnaiseen hauskanpitoon vai parisuhteeseen. Harvempi meistä hamuaa avioliittoon somalin kanssa. Kai sinäkin sen ymmärrät.

Ihmettelen vaa hki naisia.

Vierailija
34/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä mistä miehet ja naiset kohtaavat luontevasti toisensa. Oikeasta elämästä. Tinder ei ole oikeaa elämää.

Okei no toiset löytää juu

Vierailija
35/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan koskea naista ja olla seksiä

Vierailija
36/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet pitkä ja komea. Ehkä sinun pitäisi olla mykkä ja kädetön, niin onnistuisi. Heti kun avaat suusi, suusta tulee vain tätä samaa junttihöpinää mitä tällä palstalla nähty joka päivä, aina uudelleen ja uudelleen. "tarviin naisen, mistä saisin naisen", naisen tavatessasi alat taputella naisen takapuolta silmät kiiluen. Et osaa keskustella muusta kuin itsestäsi, kuinka et kelpaa naisille, vaikka olet niin komea. Toistat samaa levyä päivästä toiseen, vuodesta vuoteen. Naisena en kestä mitään perseelle taputtelijoita ja miehellä pitää olla hyvä itsetunto, hänen pitää osata arvostaa naista ja itseään.

Vierailija
37/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet pitkä ja komea. Ehkä sinun pitäisi olla mykkä ja kädetön, niin onnistuisi. Heti kun avaat suusi, suusta tulee vain tätä samaa junttihöpinää mitä tällä palstalla nähty joka päivä, aina uudelleen ja uudelleen. "tarviin naisen, mistä saisin naisen", naisen tavatessasi alat taputella naisen takapuolta silmät kiiluen. Et osaa keskustella muusta kuin itsestäsi, kuinka et kelpaa naisille, vaikka olet niin komea. Toistat samaa levyä päivästä toiseen, vuodesta vuoteen. Naisena en kestä mitään perseelle taputtelijoita ja miehellä pitää olla hyvä itsetunto, hänen pitää osata arvostaa naista ja itseään.

En tiiå mikä sit mättää ku ennen sain naisia.

Vierailija
38/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolen kourijat ovat sellaista sakkaa että ei kelpaa kenellekään. Se kertoo äärimmäisestä tyhmyydestä. 

Vierailija
39/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaa hitto mitenkää ymmärrä. Luulisi et ihan komea mies ja pitkä saisi ees sutinaa seksiseuraa yöseuraa.

Vierailija
40/118 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takapuolen kourijat ovat sellaista sakkaa että ei kelpaa kenellekään. Se kertoo äärimmäisestä tyhmyydestä. 

Mä en vaa kouri. Haluan tutustua naiseen. Naiset ei anna mahdollisuutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme