Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko exän nykyiselle totuuden exästä

Vierailija
11.07.2023 |

Esimerkiksi miten toimi kasvattajana?
Ja minkälainen mies oli puolisona?

Jos exän toiminta täyttäisi oikeasti persoonallisuushäiriöisen kriiterit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin rauhallisesti oleellisen. Kertoisin, että siltä varalta, että näitä oireita vielä ilmenee, tahdoin olla avuksi kertomalla. Kertoisin siis, että ei ollut tarkoitus mitenkään häiritä häntä, mutta ajattelin, että voi olla hyvä tietää.

Vierailija
2/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin asialinjalla itsekin ajattelin, että kertoisin jos kertoisin.

Tiedän, että minut on hänelle haukuttu varmaan ties minkälaiseksi petturi sekopääksi. Huonoksi äidiksi jne.

En toivoisi hänen joutuvan samanlaiseen kouluun minkä itse kävin läpi.

Ex vaan osaa olla puheissaan kovin vakuuttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekaantuisi mihinkään.

Vierailija
4/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä todennäköisesti sinua kuuntelisi yhtään, pitäsi vain hulluna exänä. Tuollaiset asiat pitää itse huomata, ennen kuin niihin uskoo, etenkin kun kyseessä on rakastunut henkilö.

Vierailija
5/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti syytti isää narsistiksi. Oikeasti äiti oli itse se narsisti.

Vierailija
6/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli vaan omista asioistasi.

Vierailija
7/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, jos kysyy.

Vierailija
8/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sekaantua. Ihminen voi käyttäytyä eri suhteissa ja eri aikoina hyvinkin eri tavoin. Lisäksi todennäköisesti pitäisi sinua vain katkerana exänä kunnes joskus myöhemmin mahdollisesti huomaisi samat piirteet, jos edes huomaisi. Älä käytä energiaa tuon pohtimiseen, ei ole sinun asiasi.

Vierailija
9/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan jatkaisin omaa elämää.

Vierailija
10/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä todennäköisesti sinua kuuntelisi yhtään, pitäsi vain hulluna exänä. Tuollaiset asiat pitää itse huomata, ennen kuin niihin uskoo, etenkin kun kyseessä on rakastunut henkilö.

Juuri näin. Epäilen, ettei eksäni vaimo korvaansa lotkauttaisi vaikka kuinka kertoisin miehen mieltymyksistä 12-14-vuotiaisiin lapsiin. Tai sitten vaimo pitäisi juttua normaalina, who knows.

Vierailija
11/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siis parempi vaan antaa olla. Ja toivoa, että ex on oikeasti erilainen hänen kanssaan.

Ja tuo äiti syytti isää narsistiksi ja olikin itse. Tämän on asia mitä olen pohtinut paljon, jospa se olenkin minä joka oikeasti on se narsistinen henkilö? Jos minä olin liian kontrollova, voimakas, päällepäsmäri ja toisaalta uhriutuva marttyyri??

Tämän pohtimista tulen jatkamaan varmasti kauan.

Ehkä exän toiminta johtui minusta? Ja nykyisen kanssa on täysin erilainen ihminen. Toivottavasti, lähinnä lasten vuoksi toivon asiaa. Muuten en jaksaisi ajatusta antaa koko ihmiselle.

Vierailija
12/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu Nykästä ja kuinka hyvin hänet tuntisin. Vieraalle ihmiselle en menisi selittämään yhtään mitään, mutta tutulle voisin jotain sanoakin. Ottaisin kuitenkin todistusaineistoa mukaan.

Vierailija
13/13 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Keskity omiin juttuihisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi