Muutto Turkuun, mihin sinne?
Keski- ikäisenä muutto Turkuun suunnitelmissa. Mikä kaupunginosa on rauhallinen ja missä on kaikki palvelut pyöräilymatkan päässä? Minkälainen vuokrataso kaksioissa? Saako 500€ mitään mistään?
Kommentit (129)
K-Market Kivikukkaron yläkertaan. Voit taluttaa pyörääsi rappusissa kaupassa asioidessasi jos se välttämättä on mukana oltava.
Turku on muka iso kaupunki mutta tuntuu ja näyttää pieneltä, miksikähän? Itsekin haluaisin muuttaa sinne.
Miksi just Turkuun? Oletteko nyt ihan varmoja? HS kirjoitti taannoin Turun taudista ja siinä ketjussa oli turkulaisilta aika kipakkaa palautetta omasta kaupungistaan.
Vierailija kirjoitti:
Turku on muka iso kaupunki mutta tuntuu ja näyttää pieneltä, miksikähän? Itsekin haluaisin muuttaa sinne.
Turku on just sopivan iso/pieni.
Älä nyt naurata kaksiota jollain viissatasella.
Mulla 42 neliötä 621 e, ja se on suht edullinen hinta melko hyvällä paikalla.
Pysy sinä köyhä vaan siellä missä oletkin.
500 e on halpa jopa yksiöstä. Kaksiota et sillä hintaa saa.
Paasmajassa olisi sulle just sopiva asunto halvalla. Asuinalue on Nummi.
Käyppä katsomassa.
Turusta en etsisi alueittain, vaan suht läheltä keskustaa katselisin vuokra-asuntoja hinnan, koon ja rakennusvuoden perusteella. Mistään muusta kaupungista koko Suomessa ei löydy niin edullisia vuokra-asuntoja vanhoista taloista. Jos siis vintagesta/ vanhasta/ historiasta tykkää.
Onnea sulle :) IHanaan kaupunkiin oot muuttamassa!
Johonkin länsikeskuksen tietämille suosittelisin.
Varissuo tai lauste on tuolla hintatasolla. Niissä on jotain perus kauppoja ja etnisiä marketteja.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt naurata kaksiota jollain viissatasella.
Mulla 42 neliötä 621 e, ja se on suht edullinen hinta melko hyvällä paikalla.
Pysy sinä köyhä vaan siellä missä oletkin.
Vaikka aloitus onkin provo, niin tässäpä tulikin oikein hyvä esimerkki turkulaisuudesta. Ivallinen ja omahyväinen porukka.
Vierailija kirjoitti:
Raisio tai Kaarina
Noista Kaarina on huomattavasti rauhallisempi. Raisioon on pesiytynyt kaikenmaailman roadmaneja.
Vierailija kirjoitti:
Varissuo tai lauste on tuolla hintatasolla. Niissä on jotain perus kauppoja ja etnisiä marketteja.
Noista ei ole pitkä matka Prismaan tai Sittariin. Aika harvalla on iso marketti talon alakerrassa. Tästä Lausteen lähikaupasta saa välttämättömät, ihan hyvä valikoima. Itse asun Vaalassa.
Neljä vuotta murjottajien Turkua riitti mulle.
500:lla ei saa kaksiota oikein mistään.