Lue keskustelun säännöt.
Kauppakeskus RED i
02.05.2026 |
Onpa sokkeloinen ja synkkä kuin pimeä . Joku HALO GEENI valo olisi tarpeen. Ja istuimia.
Kommentit (2)
Jaa, ei minusta. Esim. Jumbo on minusta paljon ahdistavampi. Redissä on korkeat katot ja leveät käytävät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Redissähän on paljonkin istuinpaikkoja. Sokkeluus haittasi muakin alkuun, mutta nykyään liikun siellä kuin kala vedessä heh.