Suomen Kuvalehden juttu: Mies pyöritti 11 naista samaan aikaan vakavissa suhteissa
Luin juuri järkyn jutun Suomen Kuvalehdestä. "Mika" pyöritti samaan aikaan ainakin 11 eri naista. Kaikki luulivat olevansa vakavassa, loppuelämän pituisessa parisuhteessa miehen kanssa. Oli jokaiselle viestitellyt joka päivä ja soittanut myös pitkiä puheluita. Pahimmillaan 30min sisään on edellinen nainen lähtenyt asunnolta ja seuraava kävellyt sisään, joka päivä vietetty aikaa useiden naisten kanssa eri kellonaikoihin. Jokaiselle valehdeltu ummet lammet menemisistä.
Onkohan tällaisia tapauksia paljonkin? Mitä ihmettä mies saa tällaisesta? Miten tällaset tyypit tunnistaa ja osaa varoa? Naisten mukaan mies vaikuttanut empaattiselta ja huolehtivalta!!
https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/he-olivat-onnellinen-pari-sitten-lo…
Kommentit (653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä pick up artisteja. Manipulatiivisia huijareita ja hyväksikäyttäjiä.
Naiset on sitten siinä tapauksessa aika helposti puhuttavissa. Ja ovathan ne kun baareista on nopeimmillaan reilussa tunnissa oltu sängyssä. En ole pyörittänyt monia. Enimmillään on ollut kaksi samaan aikaan. Tiesivät toisistaan ja oikeastaan olin silloin sinkku jos ihan tarkkoja ollaan. Nytkin olen sinkku ja rehellisesti seksin takia voisin tapailla. En jaksa yhtään kenenkään draamaa saati ongelmia.
Elämästä pitää voida nauttia ilman turhia vaikeuksia. Mä en tajua miksi naisten pitää tehdä asioista vaikeita? Voi hyvä luoja verhojen vaihtaminen. Eikä voi valita sellaiset mihin on kerralla tyytyväinen? Vaihda toki jos haluat kunhan et vaadi minua avuksi. Väärin imuroitu oli kyllä huippu. Siitä vähän sanoin niin pään aukomisesta on syytetty montakin kertaa. Joskus ehkä jopa syystä. Se on vähän voi kyynel kun on tottunut ilmaisemaan itseään puhumalla.
Haluaisit, että naiset suostuisivat aina vain seksiin, ja se riittää, ei sitten juuri muuta. Kaikki muu on turhaa vaivaa.
No, koita pärjätä.
Kun rehellisiä ollaan niin kaikki muu on turhaa.
Tosi raskasta miten netin avulla tä 0,01% kusipäitä miespopulaatiosta pääsee sotkemaan sekä naisten että muiden miesten elämät.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihan sama, tapaileeko yhtä toista naista vai yhtätoista naista 🤣
Mun mielestä oleellisinta on että sillä oli 7 seksisuhdetta neljän vakituisen naisen lisäksi. Tekisi mieli soittaa eksälle että valitit ihan turhaan mun muka paljoista haluista. Minä olen saanut kalun helläksi yhden naisen kanssa. Tai siis useamman mutta aina yhden jos ymmärrätte. Tuolla ukolla täytyy olla välillä muna niin hellänä että kävelee kumarassa. Seitsämän seksisuhdetta... sehän on kuin otsikko tai pätkä jotain biisiä. Yksi jokaiselle päivälle.
Hyvä Mika! Olet minun toteemieläin.
Kuvaa "Mikasta" ei laitettu koska siinä näkyisi todennäköisesti laatikkoleukainen kirurgilentäjä tuuhealla hiuskuontalolla.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa "Mikasta" ei laitettu koska siinä näkyisi todennäköisesti laatikkoleukainen kirurgilentäjä tuuhealla hiuskuontalolla.
Kannattaa lukea ketjua vähän ennenkuin kommentoi, kuva on löytynyt ja aika tavallisen näköinen, vähän kylmän oloinen tyyppi kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea ketjua vähän ennenkuin kommentoi, kuva on löytynyt ja aika tavallisen näköinen, vähän kylmän oloinen tyyppi kuulemma.
Eli silmiä siristelevä Eastwood-karisma puree naisiin, selvä.
Vierailija kirjoitti:
Miltä sivulta kuva löytyy?
Tarkempia tietoja on useaan kertaan jo kysytty, mutta vaikka ketjussa on retosteltu, että on nähty kuva ja tiedetään henkilöys, mitään infoa ei tänne voi silti laittaa, mistä kannattaisi etsiä. Olen todennäköisesti ollut tuon "Mikan" kanssa tekemisissä yli 10 vuotta sitten, mutta vaikea on tarkistaa, kun ei tietoa anneta.
mikä tuossa on rikos jos ei taloudellisesti käyttänyt hyväkseen.
Mikalla on jo uudet 15 vakavaa suhdetta tulilla. Eilen juuri kävi kyntämässä yhtä ja muille viestitti että isä on taas kompuroinut ja meni auttamaan lonkkakuvauksissa. Vanhat kuvat oli edelleen tallessa sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saa mukavan vaihtelevan seksielämän. Tuossa on kyllä ollut aivan tolkuton järjesteleminen.
No sitäpä sitä tässä tuumasin juttua lukiessa, että tuo käy jo päivätyöstä. Oli ostellut kaikille naisille hotellijuttuja, reissuja, varannut ravintoloita. Miten ei ikinä mene sekaisin varailujensa kanssa, kaiva väärää varausta esiin, unohda kellonaikoja? Aikamoinen mastermind tämä mies.
Tai sitten koko juttu on ihan mielikuvituksen tuotetta. Yllätyn aina miten ihmiset uskoo ihan kaiken. Siksi varmaan niin paljon joka alan huijauksia ja kaikki menee läpi kritiikittä.
Vierailija kirjoitti:
Jokin vapaaherra asialla, kun on jaksamista larpata 11 oikeaa suhdetta?
Ei tainnut olla kun oli varaa tarjota.
Vierailija kirjoitti:
mikä tuossa on rikos jos ei taloudellisesti käyttänyt hyväkseen.
Oisko toisen terveyteen liittyvää uhkaa?
Voisko nää laittaa vaan nimellä ja kuvalla, lisäisi juttujen totuuden peräidytttä. Syyllinen on vain ”Mika”, saisi sitten valita jatkonsa niiden kanssa joka haluaa.
Ilmeisesti aikakausi ei ole vielä kypsä näiden julkiseen jakamiseen, muutama vuosi ja tilanne muuttuu, niin päästään kaikki helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin vapaaherra asialla, kun on jaksamista larpata 11 oikeaa suhdetta?
Ei tainnut olla kun oli varaa tarjota.
Vapaaherra tarkoittaa kyllä varakasta miestä joka elää omaisuudesta saatavilla tuloilla. Ei tarkoita työtöntä.
Normi meininki. Polygamia. Joko avoimin kortein tai salaisella kädellä.
"Sinä aikana, kun Katja oli seurustellut Mikan kanssa, tällä oli ollut ainakin yksitoista muuta naista."
Minä saan 1+11 summaksi 12.
Mikalla ei ole ollut helppoa. Hän ei näköjään osaa sanoa Ei. Hänellä lienee loputon miellyttämisen halu että vaihtoehtoisen totuuden esittäminen on parempi vaihtoehto jotta kumppani pysyy onnellisena. Ei Mikä välttämättä ole paha tai narsisti, hän voi olla oman itsensä ja tapojensa vanki. Kumppaneiden raha tai muu aineellinen omaisuus ei ole hänelle tärkeää vaan hän haluaa, että kumppani on onnellinen ja että hän saa kumppanilta hyväksyntää. Kirjoituksen perusteella seksi ei vaikuta olevan Mikan pääasiallinen tavoite, se tulee siinä sivussa jos on tullakseen. Toivottavasti Mika on onnellinen vaikka hänellä on vaikeaa sanoa Ei naiselle. Tiedän, sillä niin on minulla myös. Useasti naiset ajavat tilanteen siihen pisteeseen että on vaikea perääntyä satuttamatta ja silloin vaihtoehtoisen totuuden kierre alkaa..
Kertoo miehistä, jos vähän kiva on niin harvinaista, että sillä saa naisen kuin naisen.