Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen Kuvalehden juttu: Mies pyöritti 11 naista samaan aikaan vakavissa suhteissa

Vierailija
01.05.2026 |

Luin juuri järkyn jutun Suomen Kuvalehdestä. "Mika" pyöritti samaan aikaan ainakin 11 eri naista. Kaikki luulivat olevansa vakavassa, loppuelämän pituisessa parisuhteessa miehen kanssa. Oli jokaiselle viestitellyt joka päivä ja soittanut myös pitkiä puheluita. Pahimmillaan 30min sisään on edellinen nainen lähtenyt asunnolta ja seuraava kävellyt sisään, joka päivä vietetty aikaa useiden naisten kanssa eri kellonaikoihin. Jokaiselle valehdeltu ummet lammet menemisistä.

Onkohan tällaisia tapauksia paljonkin? Mitä ihmettä mies saa tällaisesta? Miten tällaset tyypit tunnistaa ja osaa varoa? Naisten mukaan mies vaikuttanut empaattiselta ja huolehtivalta!!

https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/he-olivat-onnellinen-pari-sitten-lo…

Kommentit (653)

Vierailija
481/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lapsi joka juttelet chadeista ja inceleistä, menepä pois täältä aikuisten keskustelusta

Vierailija
482/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimintarauhaa Mikalle, vaan ryhmätoimintaa Mikan pysäyttämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittiköhän kukaan näistä uhreista ilmiantaa tätä herraa työnantajalleen, perheelleen tms?

Ihan vaan kaverille kyselen😊

Vierailija
484/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa joku ketju pystyyn tästä Mu rha.inf oon. Sen palvelin on ulkomailla ja siellä saa nimetä ihan rauhassa.

Vierailija
485/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia jekkuja voi kuitenkin lainkin puitteissa tehdä.

Vierailija
486/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa joku ketju pystyyn tästä Mu rha.inf oon. Sen palvelin on ulkomailla ja siellä saa nimetä ihan rauhassa.

Miksi teitä mammoja niin paljon kiinnostaa jonkun panomiehen yksityiselämä? Ei se teihin kummiskaan katsois tai teitä panis edes rahasta.

Vierailija
487/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tuiki tavallista että miehet pyörittää esim 3-6 naista samanaikaisesti seksisuhteissa niin etteivät naiset tiedä toisistaan mitään ja vakuuttavat naisille että muita ei ole. Tuo taasen vaatii jo kyllä sellaista järjestelemistä, että luulisi olevan lähinnä epämiellyttävää 😄

Täytyy olla aikamoinen alfauros joka vetää naisia puoleen, jos 3-6 naista pystyy pitämään suhteessa ja vielä harrastaa seksiä naisten kanssa. Kun nykyään lukee joka uutisesta kuinka vaikeaa on saada naiselta seksiä edes kerran. Ainakin tavis miehen.

Hän  on löytänyt  kohderyhmänsä  ja osaa olla  sen  mieleen.   Vanhempia,  vakiintuneita,  ansaitsevia mutta yksinäisiä ja  toiveikkaita naisia.  Varmaan  joku yhteinen persoonapiirrekin  saattaa olla joka ei  käy ilmi.   Tulivat kuitenkin  säyseästi juttuun  keskenään  sitten  myöhemmin. 

Vierailija
488/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä mammoja niin paljon kiinnostaa jonkun panomiehen yksityiselämä? Ei se teihin kummiskaan katsois tai teitä panis edes rahasta.

Ei tuo hänen yksityiselämänsä kovin yksityiseltä kuulosta. Mutta itseäni kiinnostaa lähinnä tyypin henkilöllisyys ja ulkonäkö. 

Vierailija
489/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa miten kätevää olisi, kun olisi pettäjätietorekisteri vähän samaan tapaan kuin on luottotietorekisteri. Sieltä sitten voisi tarkistaa, onko kaveri sellainen, että sille voi antaa...luottoa.

Vierailija
490/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässäkin on yks Teemu K jolla sutinaa monen kaa yhtä aikaa,valehtelee päin naamaa aina sille kenen kanssa 'seurustelee'.Onni baarista ainakin niitä iskee,en tiiä miks naiset näihin haksahtaa.

Vierailija
491/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Yliksellä ja Redditissäkin nimet ja kuvat saa jakoon. Ja mitä näitä muita nyt on.

Vierailija
492/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava juttu. Miten tämä kaikki oli mahdollista ja millainen on miesmieli, että saa pidettyä tuommoisen lauman omana juttunaan, ettei sotke ristiin rastiin. Hellittelynimiä käyttämällä ei tule mitään lipsauttaneeksi.. mutta miten ei koskaan missään törmännyt toiseen naiseen.. 

11 on jo vaikea pitää hyppysissä, kun joku kuitenkin on reissaavampi kuin toinen. Vai onnistuiko oikeasti löytämään 11 kotikissaa, jotka vaan nauttivat huomioista ja seurasta. 

Oman elämäni miehet eivät todellakaan saa pidettyä perheaikataulutustakaan kasassa, niin sitten vielä tuommoinen lauma aikuisia naisia.

Oman elämäni naisista osa on todella romantiikan nälkäisiä, että ovat valmiita monen moiseen suhteeseen. Yksikin ihan lukenut bosslady kapsahti "amerikkalaiseen kapteeniin". Hän oli viimeinen ihminen, jonka olisin uskonut tuollaiseen menevän. 

Paljon kysymyksiä ja hurjan vähän vastauksia.

Vierailija
493/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kun nää digitaaliset deittiapit tän mahdollistaa niin pitäisi olla joku nykyaikainen keino myös estää näitä. Ei kai tä maailma nyt niin voi mennä, että vaikka annetaan rikollisille ja huijareille vahingossa mahdollisuuksia koko ajan enemmän, ei mitään kontrollin tapoja sais kehittää.

Vierailija
494/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylässäkin on yks Teemu K jolla sutinaa monen kaa yhtä aikaa,valehtelee päin naamaa aina sille kenen kanssa 'seurustelee'.Onni baarista ainakin niitä iskee,en tiiä miks naiset näihin haksahtaa.

Lepertely ja huomaavaisuus. Se tehoaa moneen naiseen. Rumasti sanottuna, mies ei valitse niitä kauniimpia. Moni haluaa tuntea itsensä naiseksi, vaikka rassais moottoreita harrastuksenaan..

Vierailija
495/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko paljonkin. Minulla oli nuorena 4 vuoden suhde ja 2 viimeistä vuotta asuttiin avoliitossa. Mies puhui uskollisuudesta ja siitä, miten häntä sattui, kun petettiin luottamus ja tyttöystävä lähti toisen kainaloon, se oli ennen kuin me tapasimme. Nyt jälkikäteen ajattelen, että oliko keksitty tarina. Pyrkimys saada minut luottamaan uskollisuuteen.

Meillä oli viimeiset kuukaudet ihan mahdottomia. Avomies oli usein viikonloppuja poissa kotoa harrastuksensa takia. Epäilin häntä. Oli koko ajan tunne, että hän salaa jotain. 

Yhtenä perjantaina hän sitten jätti minut. Lähti ystävänsä luo. Sunnuntaina kävi hakemassa tavaroitaan. Näin hänen autonsa etupenkillä meidän pihassa naisen. Myöhemmin minulle valkeni, että meidän yhteiset tuttavat olivat heittäneet tämän ns. pariskunnan ulos asunnostaan ja vaatineet, että minulle pitää kertoa. Minun avomieheni oli selittänyt, ettei hänen ja tämän naisen välillä ole muuta kuin ystävyyttä. Kuitenkin liikkuivat ihan avoimesti yhdessä ja mitä olen rivien välistä ymmärtänyt, nukkuivat samassa sängyssä ja äänistä päätellen eivät pelkästään nukkuneet. Tämä nuori nainen oli siis pariskunnan naisen hyvä ystävä. Ei silti käynyt heidän moraaliinsa tuo toiminta. En tiedä, montako kuukautta se oli jatkunut, mutta olen kiitollinen, että heitä lakattiin majoittanasta enää sinne, jolloin se tilanne ajoi avomieheni ottamaan eron minusta. Minua on myöhemmin suorastaan oksettanut ajatuskin siitä, että kerran kun hän lähti sinne toiselle paikkakunnalle, oli perjantai-iltapäivä, ja meillä oli seksiä. Hän lähti suoraan sen jälkeen ajamaan sinne, ja sanoi, että heti la-aamusta alkaa harrastuksen parissa puuhailu. Siis hyi yäk, me ollaan todennäköisesti sen toisen naisen kanssa ihan samana päivänä peräkkäin maattu tämän exäni kanssa. 

Jälkikäteen olen tunnistanut myös muita juttuja, joissa hän on luultavimmin ollut uskoton. Kerran hän oli matkoilla ilman minua. Hän kuvaili aika tarkasti, mitä strippareita oli jossain baarissa ollut ja ystävänsä oli käynyt privaatissa. Olen melko varma, että avomieheni kävi myös, koska hänellä oli farkkujen taskussa kondomin kääre. Hän selitti sen niin, että olivat pelleilleet, puhaltaneet ilmapallon siitä. Tuskin.

Vierailija
496/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuommoiset panomiehet yleensä komeimmasta päästä ole. Aivan tavallinen valjutallaaja kuitenkin. Se miten itsensä kantaa ja puhuu on tärkeimmät. Pakko olla hyvä käytöksinen, se uppoaa aina. Vähän pientä kehua sinne tänne, niin polvet notkahtaen nainen on myyty. Kun on pari kertaa pelehditty, niin se on jo vakisuhde, kun ei ole muusta kokemusta.

Ne komeet ja lihaksikkaat ovat sitten avoimesti panomiehiä, playboyta.

Vierailija
497/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo ketjuun, mutta tuli mieleen, että olihan minun oma isänikin naistenmies. Äiti otti eron, koska isällä oli muita naisia. Yleensä aina joku satunnaisesti ja joku vakituisesti ja joku siltä väliltä. Hän piti naisista. Kävi tansseissa, bongasi sieltä seuraa vailla olevia naisia. Yhteen aikaan oli sinkkuna vuosia, naiset juoksu hänen luona, ja minusta se oli putoa. Joku pesi ikkunat, toinen toi ruokaa. Äitini kutsui niitä naisia miehenkipeiksi. Ja isäni oli myös vuosia avoliitossa, ja sekin loppui niin, että vaihtoi toiseen naiseen. Heikkous, sitä se oli.

Vierailija
498/653 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan sama, tapaileeko yhtä toista naista vai yhtätoista naista 🤣

Vierailija
499/653 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää että miten Mika on käytännössä pyörittänyt noita naisia. Miten on aikatauluttanut ja miten muistanut mitä on keskustellut. Ja se tosiaan ettei nimet mene sekaisin. Ja naisten historia. Mutta olen varma että Mika on useasti tehnyt joitakin virheitä keskustelussa. Eikö kellään naisista ole nuo virheet nousseet esiin?

Vierailija
500/653 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nosto