Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka toinen suomalaisnainen on vyötärölihava

Vierailija
01.05.2026 |

Mistä johtuu?

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lopuilla on puolestaan perse kuin seitsemän leivän uuni. 

Se ei vaikuta terveyteen millään tavalla. Kyse on rasvasolujen jakautumisesta kehoon. Se on geeneissä. Yhdellä rasva sijoittuu vatsaan ja toisella perään. Se sisäelinrasva on vaarallisinta. 

Vierailija
142/153 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen 

Kiltit suomimiehet onkin niin ihanan atleettisia ja hoikkia. 

Kyllä, vain naiset ovat Suomessa lihavia ja epäviehättäviä, pukeutuvat rumasti, ovat kananperdetukkaisia muumimammoja. Miehet sen sijaan ovat pitkiä, tummia, komeita, lihaksikkaiya paksutukkaisia, hoikkavyötäröisiä adoniksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastoa nostaa se, että osa on malliltaan omenia. Hoikalla omenalla ei ole vyötäröä, vaan normaalipainoisella ja hoikalla omenalla on läskimaha, koska koko kehon rasva kertyy vatsaan. Saa olla melko alhaalla alipainossa, ennen kuin se viimeinen läskipahkura katoaa vatsan seudulta. 

Olen vartalotyypiltäni normaalipainoisena tasapaksuvyötäröinen. Vähänkin lihoessa rasva keskittyy vyötärölle eli muuttuisin omenalihavaksi. Minulla on siitä kokemustakin, koska söin lihottavaa lääkitystä. Olin siis ylipainoinen, en lihava. Normaalipainoisena olen tasapaksu pötkylä. Mahassa ei ole läskiä. Lihaksetkin näkyvät, vaikken ole mikään himotreenaaja. Alipainoinen en ole ollut ikinä. 

Sinä taidat sekoittaa eri vartalotyyppejä keskenään? 

Vierailija
144/153 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen 

Kiltit suomimiehet onkin niin ihanan atleettisia ja hoikkia. 

Kyllä, vain naiset ovat Suomessa lihavia ja epäviehättäviä, pukeutuvat rumasti, ovat kananperdetukkaisia muumimammoja. Miehet sen sijaan ovat pitkiä, tummia, komeita, lihaksikkaiya paksutukkaisia, hoikkavyötäröisiä adoniksia!

Tämä. Ja jos jollain miehellä vyötärön kohta onkin kumpumainen, niin se johtuu ainoastaan ylikehittyneistä vatsalihaksissa.

Vierailija
145/153 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap aloitat keskustelun vain naisten vyötärö lihavuudesta, mutta et miesten lainkaan? Mistä johtuu tämä sinun aloituksesi naisia kohtaan näin ilkeällä tavalla? Toki se oli osaltani vain retorinen kysymys, koska kyllähän sen jokainen nainen palstalla ymmärtää nämä ilkeät avaukset naisia kohtaan. 

Vierailija
146/153 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastoa nostaa se, että osa on malliltaan omenia. Hoikalla omenalla ei ole vyötäröä, vaan normaalipainoisella ja hoikalla omenalla on läskimaha, koska koko kehon rasva kertyy vatsaan. Saa olla melko alhaalla alipainossa, ennen kuin se viimeinen läskipahkura katoaa vatsan seudulta. 

Olen vartalotyypiltäni normaalipainoisena tasapaksuvyötäröinen. Vähänkin lihoessa rasva keskittyy vyötärölle eli muuttuisin omenalihavaksi. Minulla on siitä kokemustakin, koska söin lihottavaa lääkitystä. Olin siis ylipainoinen, en lihava. Normaalipainoisena olen tasapaksu pötkylä. Mahassa ei ole läskiä. Lihaksetkin näkyvät, vaikken ole mikään himotreenaaja. Alipainoinen en ole ollut ikinä. 

Tai sitten et ole O, vaan H itse.

Vierailija
147/153 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että et osaa kirjoittaa lainkaan. Mitä tarkoittaa lihaksikkiya? Oletko vähän taas vetänyt perseet olalle ja kalsarit roikkuu naulassa tai tukka väärinpäin tänään kenties? Siis kaikki miehet tummia ja komeita hah, hah. keksi nyt lisää satuja sinä heikolla itsetunnolla varustettu muu mies, joka lähti pois Muumimaa tarinoista vähän aikaa sitten, kun ns. aikuiseksi kasvoi. Nykyään katsot vain nettipelejä ym. joka ilmeisesti kasvattaa sinun "älynlahjojasi?" 

Vierailija
148/153 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että et osaa kirjoittaa lainkaan. Mitä tarkoittaa lihaksikkiya? Oletko vähän taas vetänyt perseet olalle ja kalsarit roikkuu naulassa tai tukka väärinpäin tänään kenties? Siis kaikki miehet tummia ja komeita hah, hah. keksi nyt lisää satuja sinä heikolla itsetunnolla varustettu muu mies, joka lähti pois Muumimaa tarinoista vähän aikaa sitten, kun ns. aikuiseksi kasvoi. Nykyään katsot vain nettipelejä ym. joka ilmeisesti kasvattaa sinun "älynlahjojasi?" 

Taidat viettää paljon aikaa täällä?

Vierailija
149/153 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten et ole O, vaan H itse.

O-malli (omenavartalo)

Paino kertyy eniten keskivartaloon (vatsa, vyötärö)

Hartiat voivat olla leveämmät kuin lantio

Vyötärö ei ole kovin selkeä

Jalot usein hoikemmat suhteessa ylävartaloon

Yksinkertaistettuna: keho on “pyöreämpi” keskeltä

H-malli (suora vartalo)

Hartiat ja lantio ovat suunnilleen saman levyiset

Vyötärö ei juurikaan erotu

Vartalo näyttää suoralta / tasapaksulta

Paino jakautuu melko tasaisesti

Yksinkertaistettuna: keho on “suora kuin putki”

Vierailija
150/153 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisikö tämä pcos:iin eli munasarjojen monirakkulaisuuteen? Onko Suomessa yleisempää kuin esimerkiksi Länsi-Euroopassa? 

Vierailija
151/153 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten sarkasmia tunnista?

Vierailija
152/153 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap aloitat keskustelun vain naisten vyötärö lihavuudesta, mutta et miesten lainkaan? Mistä johtuu tämä sinun aloituksesi naisia kohtaan näin ilkeällä tavalla? Toki se oli osaltani vain retorinen kysymys, koska kyllähän sen jokainen nainen palstalla ymmärtää nämä ilkeät avaukset naisia kohtaan. 

Miksi koet aloituksen ilkeilynä naisia kohtaan? Kyse on väestötutkimusten tuloksesta, ei mielipiteestä tai halventamisesta. Naisia ei haukuta kaljamahoiksi, vaan naiset ihan yleisesti haukkuvat miehiä kaljamahoiksi. Ironisesti kuitenkin vyötärölihavuus on naisilla yleisempää kuin miehillä. Ja sinulla on pokkaa uhriutua asiallisesti esitetyistä faktoista.

Vierailija
153/153 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lopuilla on puolestaan perse kuin seitsemän leivän uuni. 

Se ei vaikuta terveyteen millään tavalla. Kyse on rasvasolujen jakautumisesta kehoon. Se on geeneissä. Yhdellä rasva sijoittuu vatsaan ja toisella perään. Se sisäelinrasva on vaarallisinta. 

Kyllä lihavuus on haitallista, vaikka rasva kertyisikin (myös) perseeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi