Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän ilmoitus deittipalstalla

Vierailija
30.04.2026 |

Tekis nyt mieli saattaa tyyppi vähän nolostumaan. Mitä tekisitte? 

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta vaan.. Mä olen varmaan jossain sellaisessa tilassa, että pystyn toimimaan näin. Kyllä tässä välillä meinaa tunteet päästä irti, joten en tätä kyllä kauaa pysty tekemään. 

Joo samassa kämpässä ollaan, meillä on ollut normaalistikin sellaista että aika paljon tehdään omia juttuja eri huoneissa ja ollaan paljon puhelinten ääressäkin niin ei tää "deittailu" silleen teknisesti kovin vaikeeta oo. Että ei kuitenkaan sohvalla istuta vierekkäin ja viestitellä, siihen ei mulla kyllä pokka taipuisi, hänellä ehkä voisikin. Ja mun viesteissä on taukoja, kyllä huomaan kun varmaan koko ajan odottaa vastausta mut mielessäni ajattelen, että kunhan jaksan. 😁 

Joo yö.. Kyllähän tuo jotain yritti mutta joskus jotain iloa siitäkin, että mun kierto on melkoisen epäsäännöllinen. 😁 

No tänään pitäisi mennä mun vanhempien luona käymään. Katsotaan miten unelmavävyllä menee. En mä tiedä, kyllä äiti varsinkin aina jaksaa hokea että oon kyllä niin hyvän miehen löytänyt.. Jep, tosi hyvän. 

Tällaista tänne tänä aamuna. 

Ap

Kannattaa antaa jo jokin vihje vanhemmille, että unelmavävyllä on ollut aika kiireistä. Ollut vähän kaikenlaista.

Vierailija
142/206 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo valitettavasti tämä tosiaan on totta. 

Kyllähän tässä on päivän mittaan jo sellaista juttua miehen näppäimistöltä tullut, että heikompaa jo hirvittäis.. Mut täältä pesee kans. 😬😁 

Ap

Heitäpä joku esimerkki?

"Voitaisiin vaikka varata hotelli, olisi niin ihana viettää yö yhdessä ja rauhassa tutkia toisiamme" 

🤮😁 

Siinä uusimpaa tuotosta. Ja tottakai olisi.. 😄 

Ap

Varmaan vastasit, miten hyvänä ideana pitäisit yhteistä hotelliyötä :).
Kysy, mitä tekee tänään ja utele muutenkin ”itsestäsi” jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo valitettavasti tämä tosiaan on totta. 

Kyllähän tässä on päivän mittaan jo sellaista juttua miehen näppäimistöltä tullut, että heikompaa jo hirvittäis.. Mut täältä pesee kans. 😬😁 

Ap

Heitäpä joku esimerkki?

"Voitaisiin vaikka varata hotelli, olisi niin ihana viettää yö yhdessä ja rauhassa tutkia toisiamme" 

🤮😁 

Siinä uusimpaa tuotosta. Ja tottakai olisi.. 😄 

Ap

Varmaan vastasit, miten hyvänä ideana pitäisit yhteistä hotelliyötä :).
Kysy, mitä tekee tänään ja utele muutenkin ”itsestäsi” jotain. 

Sinähän tiedät toki, että herra on kiireinen, kun joutuu lähtemään Anoppilaan. Mutta mitä ja miten kertoo? Ja mitä kertoo sinusta? Avarakatseinen ainakin olet, kun hyväksyt hänelle Avoimen suhteen.

Jos kertoisi lähtevänsä vastentahtoisesti puolison isää ja äitiä katsomaan.  Tai ettei edes haluaisi nähdä isääsi ja äitiäsi, niin kuvaapa Unelmavävyn viestit talteen ;)

Vierailija
144/206 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SK: Mika eli kaksoiselämää vuosia – Ystävänpäiväkortti paljasti kymmenien naisten huijausvyyhdin
Suomen Kuvalehti kertoo tapauksesta, jossa viisikymppinen IT-alan yrittäjä Mikapyöritti samanaikaisesti useita parisuhteita vuosien ajan. Kuvio paljastui, kun hänen kumppaninsa Katja löysi miehen laukusta ystävänpäiväkortin, jonka oli lähettänyt Michelle.

Katja otti yhteyttä Michelleen ja sai selville, että tämä oli seurustellut Mikan kanssa puolitoista vuotta tietämättä Katjasta.

Reilu kolme vuotta Mikan kanssa seurustellut Katja jatkoi selvittämistä ottamalla yhteyttä myös Sariin ja Minnaan, joiden nimet toistuivat Mikan puhelimessa. Kävi ilmi, että hekin olivat olleet suhteessa Mikan kanssa, toisistaan tietämättä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8722ba33-0600-4e59-9dac-a8998177433d

Vierailija
145/206 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan täällä mun vanhemmilla vielä. 

Iltapäivällä mies kävi puhelimensa kanssa autolla, kun "pitää käydä hoitamassa yksi työjuttu". 😁 Tuon käynnin jälkeen oli tullut viesti että vähän nyt viivettä tässä kirjoittelussa kun muija pakotti lähtee anopin luo. Mutta lupaa korvata tämän hyvin. 😁😁 

Joo deittinainen oli sulaa vahaa ja kovasti muuten innostui myös tuosta hotelliyöstä. 😁 

Ap

Vierailija
146/206 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivällä mies kävi puhelimensa kanssa autolla, kun "pitää käydä hoitamassa yksi työjuttu". 😁 Tuon käynnin jälkeen oli tullut viesti että vähän nyt viivettä tässä kirjoittelussa kun muija pakotti lähtee anopin luo. Mutta lupaa korvata tämän hyvin. 😁😁 

Joo deittinainen oli sulaa vahaa ja kovasti muuten innostui myös tuosta hotelliyöstä. 😁 

Ap

Deittinainen voisi kysellä, milloin se hotelliyö onnistuisi ja mitä silloin tapahtuisi? Kysy myös, että onhan tämä sille avoimen liiton puolisolle varmasti OK? Ja onko tehnyt vastaavaa aiemmin?

Vierailija
147/206 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta vaan.. Mä olen varmaan jossain sellaisessa tilassa, että pystyn toimimaan näin. Kyllä tässä välillä meinaa tunteet päästä irti, joten en tätä kyllä kauaa pysty tekemään. 

Joo samassa kämpässä ollaan, meillä on ollut normaalistikin sellaista että aika paljon tehdään omia juttuja eri huoneissa ja ollaan paljon puhelinten ääressäkin niin ei tää "deittailu" silleen teknisesti kovin vaikeeta oo. Että ei kuitenkaan sohvalla istuta vierekkäin ja viestitellä, siihen ei mulla kyllä pokka taipuisi, hänellä ehkä voisikin. Ja mun viesteissä on taukoja, kyllä huomaan kun varmaan koko ajan odottaa vastausta mut mielessäni ajattelen, että kunhan jaksan. 😁 

Joo yö.. Kyllähän tuo jotain yritti mutta joskus jotain iloa siitäkin, että mun kierto on melkoisen epäsäännöllinen. 😁 

No tänään pitäisi mennä mun vanhempien luona käymään. Katsotaan miten unelmavävyllä menee. En mä tiedä, kyllä äiti varsinkin aina jaksaa hokea että oon kyllä niin hyvän miehen löytänyt.. Jep, tosi hyvän. 

Tällaista tänne tänä aamuna. 

Ap

Kannattaa antaa jo jokin vihje vanhemmille, että unelmavävyllä on ollut aika kiireistä. Ollut vähän kaikenlaista.

Tämä vahvasti. Toivottavasti sait tilaisuuden kertoa vaikka äidillesi, esim että parisuhteessa ei juuri nyt hyvin mene. Vaikket muuta olisi kertonutkaan.

Vierailija
148/206 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muija pakotti lähtee anopin luo. Nice!

Vierailija
149/206 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä vaan ei näe ketään ennen kun on tehnyt itse profiilin.  Eli kumpi oli ensin?

Vierailija
150/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko tilanteessa mitään uutta?

Vierailija
151/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä vaan ei näe ketään ennen kun on tehnyt itse profiilin.  Eli kumpi oli ensin?

Ootko lukenut ketjun? Ehkä kannattaisi 

Vierailija
152/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kokeilee vain markkina arvoaan ihan samalla tavalla kuin naiset tekee eikä se sillä tarkoita mitään pahaa. Vai sanotko että se on myös naisten tekemänä paha juttu?

Vierailija
153/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatkaa hotelli niin pääset panee.

Vierailija
154/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatkaa hotelli niin pääset panee.

Täähän se. Molemmat käy kuumina. Deittinainen ja on-line mies. Win-win.

Vierailija
155/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oltiin yökin vanhempieni luona, deittinainen on vähän huonosti päässyt viestittelemään, mutta mies kertoo jaksavansa odottaa viestejä, sillä tunnun niin täydelliseltä piristeeltä nykyiseen kulahtaneeseen suhteeseensa. 😁 

Mies näpräilee hermostuksissaan puhelinta vähän väliä. Juuri äsken kirjoitin niin ällöttävän viestin, että vieläkin oksettaa. Ja ukko varmaan kohta kiimoissaan vastaa. No mutta eiköhän ensi viikonlopuksi hotellihuone varata... 😁 

Äitini kanssa juttelin illalla saunassa ja hän kyllä puhtaasti järkyttyi. Kerroin että alan heti huomenna soitella asunnoista. 

Ap

Vierailija
156/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oltiin yökin vanhempieni luona, deittinainen on vähän huonosti päässyt viestittelemään, mutta mies kertoo jaksavansa odottaa viestejä, sillä tunnun niin täydelliseltä piristeeltä nykyiseen kulahtaneeseen suhteeseensa. 😁 

Mies näpräilee hermostuksissaan puhelinta vähän väliä. Juuri äsken kirjoitin niin ällöttävän viestin, että vieläkin oksettaa. Ja ukko varmaan kohta kiimoissaan vastaa. No mutta eiköhän ensi viikonlopuksi hotellihuone varata... 😁 

Äitini kanssa juttelin illalla saunassa ja hän kyllä puhtaasti järkyttyi. Kerroin että alan heti huomenna soitella asunnoista. 

Ap

Tsemppiä tuleviin järjestelyihin. Ja jaksamista.

Teit viisaasti kun varoitit vanhempiasi. Heidän tukeaan saatetaan tarvita, kun poistut kulahtaneesta parisuhteestasi.

Vierailija
157/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ei saisi olla deittisivustolla? Olen itsekkin ja olen naimisissa oleva 4 lapsen isä. Itselläni lukee siellä että avoin juttu seuralle. En mitään pettämis juttuja ala sieltä etsimään.

Taidat olla ihan väärällä palstalla. Ne muut hakee deittejä. 
Tähtää vähän lähemmäs. Oman kodin sisälle.

Tai kerro puolisolllesi, että haet vaan vilpittömästi  jutteluseuraa deittiosastolta.

Ei. Palstalla jossa olen on suoraan vaihtoehtoja. "Valmis parisuhteeseen, deittiseuraa, avoin keskusteluille" olen itse valinnut sen avoin keskusteluille. Siinä ei ole mitään väärää 

Ketä muka kiinnostaa deittipalstalla naimisissa oleva neljän lapsen isä? Ei ketään.

Vierailija
158/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/0

Vierailija
159/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaushömppä on naisille. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään eikä ole niin väliä kenessä se on. Kai olette jo huomanneet?

Vierailija
160/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies tekee noin? Miksi nainen on vaikea, jos haluaa kostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi