Poikaystävän ilmoitus deittipalstalla
Tekis nyt mieli saattaa tyyppi vähän nolostumaan. Mitä tekisitte?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä on nyt suunnitelmasi? Kuinka kauan aiot onkia ukoltas tietoja online?
En mä varmaan kovin kauaa viitsi, koska haluan päästä asumaan yksin mahdollisimman pian.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko AP nukkua mukavan miehesi vieressä ensi yön? Niinkuin ei mitään olisi tapahtunut?
Vaikeaa kyllä on. Mutta en ihan heti haluaisi tätä paljastaakaan. Seksiä ei kyllä tule saamaan.
Sitten miehelläsi on syy käytökseen. Pihtaava nainen. Joka antoi luvan avoimeen suhteeseen ;)
Voithan huomenna kysyä deittiäpissä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata näpäyttää, jos pienintäkään epäilystä, että pettäjä reagoisi aggressiivisesti. Kiittäisin ystävää, joka paljasti, millaisesta tyypistä on kyse, enkä tuhlaisi enempää aikaani.
"Ystävää" :D ap oli itsekin siellä deittisovelluksessa selkeästi eikä vain halua paljastaa että on itsekin pettäjäm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä varmaan kovin kauaa viitsi, koska haluan päästä asumaan yksin mahdollisimman pian.
Ap
Et koskaan rakastanutkaan miestäsi jos on jo noin kova kiire päästä eroon. Tuo deittisovellushomma oli vain tekosyy päästä äkkiä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei saisi olla deittisivustolla? Olen itsekkin ja olen naimisissa oleva 4 lapsen isä. Itselläni lukee siellä että avoin juttu seuralle. En mitään pettämis juttuja ala sieltä etsimään.
Aika erikoista menoa! Eikö niitä juttukumppaneita löydy muuten?? Esim kotoa
Ei löydy. On paljon asioita, monia tosi syvällisiäkin keskusteluja käydään naisten kanssa siellä äpissä jota ei monikaan käy kumppaneiden kanssa tai saati parhaiden ystävienkään. Tiedän että minusta on pidetty todella paljon, koska olen hyvä keskustelija ja olisi todella helppo poimia naisia treffeille, mutta ei, vaimo on kotona ja siinä menee raja.
Ja on ok, jos vaimosikin liittyy deittisovellukseen etsimään syvällistä keskusteluseuraa miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko AP nukkua mukavan miehesi vieressä ensi yön? Niinkuin ei mitään olisi tapahtunut?
Vaikeaa kyllä on. Mutta en ihan heti haluaisi tätä paljastaakaan. Seksiä ei kyllä tule saamaan.
Älä todellakaan paljasta heti. Nyt sotasuunnitelma valmiiksi. Eli tärkeintä on nyt säästää rahaa. Maksata kaikki mahdollinen poikaystävällä. Ala henkisesti valmistautua siihen, että tämä mies ei ole tulevaisuuden miehesi enää. Tulette eroamaan. Säästä rahaa, katsele asuntoja. Flirttaa miehelle siellä deittiäpissä ja ongi siitä totuus sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et koskaan rakastanutkaan miestäsi jos on jo noin kova kiire päästä eroon. Tuo deittisovellushomma oli vain tekosyy päästä äkkiä eroon.
Höpö höpö nyt taas.
Millainen sun rahatilanne on? Asutteko omistuskämpässä vai vuokralla? Onko sulla töitä? Säästöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Rakastaminen ei tarkoita sitä, että on valmis katsomaan läpi sormien mitä tahansa.
Itsellänikin on rakkaus loppunut kuin seinään, kun olen kuullut toisen pettäneen. Koska sillä hetkellä olen käsittänyt, että se ihminen jota rakastin, ei ollutkaan todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä todellakaan paljasta heti. Nyt sotasuunnitelma valmiiksi. Eli tärkeintä on nyt säästää rahaa. Maksata kaikki mahdollinen poikaystävällä. Ala henkisesti valmistautua siihen, että tämä mies ei ole tulevaisuuden miehesi enää. Tulette eroamaan. Säästä rahaa, katsele asuntoja. Flirttaa miehelle siellä deittiäpissä ja ongi siitä totuus sieltä.
Tietämättä AP ja miehensä taloudellista tilannetta, niin kaikille raha ei ole ongelma. Tai tärkeää millään muotoa.
Enemmän olisin huolissani, miten kauaa jaksaa katella wannabe-petturisikaa ja yrittää teeskennellä, että kaikki on ennallaan. Ja kun mies alkaa tänä iltana lähennellä tai kietoutuu yöllä ympärille ja kädet alkaa vaeltaa, mitä silloin?
Vaikka raha ei olisi tärkeää, fakta on se, että rahaa tarvitsee ihan peruselämiseen. Yksin eläminen on aina kalliimpaa, kun joutuu yksin maksamaan asumisen kulut eikä vain puolia.
Vierailija kirjoitti:
Millainen sun rahatilanne on? Asutteko omistuskämpässä vai vuokralla? Onko sulla töitä? Säästöjä?
Vuokralla asutaan. Tässä tilanteessa voisi sanoa, että onneksi. Olen vakitöissä ja varmasti tulen pärjäämään yksinkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokralla asutaan. Tässä tilanteessa voisi sanoa, että onneksi. Olen vakitöissä ja varmasti tulen pärjäämään yksinkin.
Ap
Kannattanee nopeasti alkaa keskittää sitä energiaa muuttoon. Sitä nopeammin pääset aloittamaan uuden elämäsi ja työstämään eroa.
Taitaa ap:lle tulla erilaisempi kesä kuin ajatteli.
Olisitko ap ikinä voinut kuvitella miehesi pettävän? Nyt jälkikäteen katsottuna, onko miehelläsi ollut klassisia pettäjän piirteitä ja käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap:lle tulla erilaisempi kesä kuin ajatteli.
Olisitko ap ikinä voinut kuvitella miehesi pettävän? Nyt jälkikäteen katsottuna, onko miehelläsi ollut klassisia pettäjän piirteitä ja käytöstä?
Kesäksi oma deittiprofiili!
Sittenhän ap on itsekin pettäjä jos menee deittisovellukseen.