Poikaystävän ilmoitus deittipalstalla
Tekis nyt mieli saattaa tyyppi vähän nolostumaan. Mitä tekisitte?
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap:lle tulla erilaisempi kesä kuin ajatteli.
Olisitko ap ikinä voinut kuvitella miehesi pettävän? Nyt jälkikäteen katsottuna, onko miehelläsi ollut klassisia pettäjän piirteitä ja käytöstä?
Kesäksi oma deittiprofiili!
Miksi pitäisi olla jatkuvasti jossain suhteessa? En ymmärrä näitä parisuhderiippuvaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tee feikkiprofiili, katso jos saat treffit sovittua ja sitten menet sinne ilmoittamaan, että suhteenne on ohi.
Miksi nähdä noin paljon vaivaa pettävän apinan eteen? Screenshotti profiilista, tekstari jätkälle että juttu on ohi ja tyypin kamat muovipussissa vesisateeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt lähti kyselyä avoimen suhteen kestosta ja mahdollisista aiemmista panoista.. En kyllä tiedä miten tulen reagoimaann, jos sieltä tulee jotain isompaakin ylläriä. 😬
Ap
Veikkaus:
mies vastaa, että suhde on ollut avoin jonkun aikaa, kun puoliso ei vaan halua. Itse ehdotti tätä järjestelyä.
Ja ei TIETENKÄÄN mies ole paneskellut kenenkään muun kanssa tätä ennen. Nyt vaan löytyi niin kiinnostava deittinainen, että haluaa tätä.
Kuule! Se meni just näin. Minä olen siis ehdottanut tätä ja ei ole ollut aiempia.
😁
Menen sp-tautitestiin huomenna. Asuntohaku on laitettu käyntiin. Mulla on nyt tosi kivuliaat menkat, niin en pysty seksiin. 😁
Sitä saa mitä tilaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt lähti kyselyä avoimen suhteen kestosta ja mahdollisista aiemmista panoista.. En kyllä tiedä miten tulen reagoimaann, jos sieltä tulee jotain isompaakin ylläriä. 😬
Ap
Veikkaus:
mies vastaa, että suhde on ollut avoin jonkun aikaa, kun puoliso ei vaan halua. Itse ehdotti tätä järjestelyä.
Ja ei TIETENKÄÄN mies ole paneskellut kenenkään muun kanssa tätä ennen. Nyt vaan löytyi niin kiinnostava deittinainen, että haluaa tätä.Kuule! Se meni just näin. Minä olen siis ehdottanut tätä ja ei ole ollut aiempia.
😁
Menen sp-tautitestiin huomenna. Asuntohaku on laitettu käyntiin. Mulla on nyt tosi kivuliaat menkat, niin en pysty seksiin. 😁
Sitä saa mitä tilaa!
Ap
Kuule! Se meni just näin. Minä olen siis ehdottanut tätä ja ei ole ollut aiempia.
Kyllä mies miehen tuntee. Tuo veikkaus oli siis miehen kirjoittama…
Siitäs sait ap... Äitis näköinen Stockmann!
Miten ap löysi poikaystävänsä profiilin deittipalvelusta? Olemalla itse siellä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, täähän on mielenkiintoista.
Puolison luvalla kertoo etsivänsä seuraa.
Ai niinkö... 😁
Ap
Ehkä sillä on puoliso (joka et ole sinä).
Vierailija kirjoitti:
Tällanen satu tällä kertaa. Painu ap vidduun
Älä ny viitti, tää on yhtä hauskaa kuin se yksi jatkokertomus, jossa vaimo lähti vakoilemaan miestään hotelliin toiselle puolelle maata, vai miten se olikaan. Muistaako joku?
Vierailija kirjoitti:
Miten ap löysi poikaystävänsä profiilin deittipalvelusta? Olemalla itse siellä tietenkin.
Kannattaa lukea ketju. Sieltä voi selvitä, miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ny viitti, tää on yhtä hauskaa kuin se yksi jatkokertomus, jossa vaimo lähti vakoilemaan miestään hotelliin toiselle puolelle maata, vai miten se olikaan. Muistaako joku?
Ehkä tämä voi olla jollekin hauskaa. Ihmisiä on niin moneen junaan ja jotkut saa kiksinsä kun toisella menee huonosti.
Mutta ihan tarpeeksi paha olo tässä on muutenkin, niin enpä viitsi enää päivittää uusinta käännettä, mitä olin juuri tulossa kertomaan.
Mutta hieno mies on pian sinkkumarkkinoilla, ottakaa kuka ehtii.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä voi olla jollekin hauskaa. Ihmisiä on niin moneen junaan ja jotkut saa kiksinsä kun toisella menee huonosti.
Mutta ihan tarpeeksi paha olo tässä on muutenkin, niin enpä viitsi enää päivittää uusinta käännettä, mitä olin juuri tulossa kertomaan.
Ap
Koeta onnitella kuitenkin itseäsi, kun pääset eroon moisesta. Ei lapsia eikä muutakaan haittaa, jos sp.tautitestit ovat puhtaat. Voit jatkaa elämääsi, vaikka vaikuttaahan tuo luottamukseen jatkossa. Toisaalta liiallinen sinisilmäisyys karisee samalla. Mutta uskollisia ja luotettavia ihmisiäkin on. Kaikkea hyvää!
Itse kertoisin kaikille, miten kävi. Vanhemmille, ystäville, sukulaisille, mutta ei tietenkään julkisesti. Siitä rapsahtaa yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämissyyte. Mutta asiallisesti voi suullisesti kertoa, että paljastui, että mies on deittipalstalla hakenut seksiseuraa, joten erosimme. Älä ala kantaa miehen häpeää teostaan. Niin käy usein näissä tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koeta onnitella kuitenkin itseäsi, kun pääset eroon moisesta. Ei lapsia eikä muutakaan haittaa, jos sp.tautitestit ovat puhtaat. Voit jatkaa elämääsi, vaikka vaikuttaahan tuo luottamukseen jatkossa. Toisaalta liiallinen sinisilmäisyys karisee samalla. Mutta uskollisia ja luotettavia ihmisiäkin on. Kaikkea hyvää!
Itse kertoisin kaikille, miten kävi. Vanhemmille, ystäville, sukulaisille, mutta ei tietenkään julkisesti. Siitä rapsahtaa yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämissyyte. Mutta asiallisesti voi suullisesti kertoa, että paljastui, että mies on deittipalstalla hakenut seksiseuraa, joten erosimme. Älä ala kantaa miehen häpeää teostaan. Niin käy usein näissä tapauksissa.
Joo, mut lisäisin, että yritti deittipalstalla etsiä eka kaverista seuraa.
Sit toisessa vaiheessa valehteli olevansa avoimessa suhteessa (mitä saattoi ollakin, yksipuolisesti) ja sit ehdotteli sexiseuraa, tuntemattomalle jne.
Päivitä vaan, mikä tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Helpottiko?
Surullista kyllä nähdä näitä seurauksia, kun avohoidostakin on leikattu. Toivottavasti kuitenkin saat jostain apua. Voimia.
Onko ketjun aloittajalla jotain päivitettävää tilanteessaan?
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas asialla. Keksitään kaikkea suunnitelmia ja vihjailuja, mutta ei voida sanoa suoraan, painu helvettiin. Miksi? MIksi teette elämästänne noin hankalaa?
Juu, poikystävähän se tässä onkin varsinainen Reiska Rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä on nyt suunnitelmasi? Kuinka kauan aiot onkia ukoltas tietoja online?
En mä varmaan kovin kauaa viitsi, koska haluan päästä asumaan yksin mahdollisimman pian.
Ap
Et koskaan rakastanutkaan miestäsi jos on jo noin kova kiire päästä eroon. Tuo deittisovellushomma oli vain tekosyy päästä äkkiä eroon.
Miehet kyllä onnistuu keksimään eroon aina ihan jonkun muun syyn kuin oman käytöksensä.
Hämmentävää että taidat olla vielä ihan tosissaan. Itse petetään ja sitten keksitään ettei nainen edes rakastanut ja varmasti sillä on joku toinen. Ja päälle vielä että "ei se merkannut mitään". Jaa, kiva. Laitoit suhteen pask aksi vielä sellaisen asian takia mikä on täysin merkityksetön, mitenkä alhaalla asteikossa se sit mua pitää? Rakastumisen vielä ymmärtäisi mutta joku "ei se mitään merkinnyt".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisi kyllä tosi kiva, jos vielä tulisit päivittämään, miten tilanne poikaystäväsi kanssa eteni.
Voimia sinulle ap! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap:lle tulla erilaisempi kesä kuin ajatteli.
Olisitko ap ikinä voinut kuvitella miehesi pettävän? Nyt jälkikäteen katsottuna, onko miehelläsi ollut klassisia pettäjän piirteitä ja käytöstä?
Kesäksi oma deittiprofiili!
Miksi pitäisi olla jatkuvasti jossain suhteessa? En ymmärrä näitä parisuhderiippuvaisia.
Useimmat ihmiset ovat parisuhteessa tai etsivät sellaista.
Jaahas.
Tämä ketju sitten kuoli, ilman että saatiin loppuratkaisua selville
Ap - jos miehesi on todellinen pelimies, niin jäädessään kiinni rysän päältä, eli nähdessään sinut paikassa johon on tullut tapaamaan nettideittiään tulee hän sanomaan sinulle, että tiesi koko ajan viestittelevänsä sinun kanssasi "vitsivitsi" ja eikö ollut hauskaa. Eksäni oli pelimiesten parhaimmistoa, kun jäi kiinni, en uskonut enää yhtään sanaa hänen suustaan.
Järjestä tämä tapaaminen niin, että hän ei voi selitellä mitään kun näette paikan päällä.
Suosittelen että menet sp-testeihin heti. Naisella voi olla tauti joka ei juuri oireile, mutta vie lisääntymiskyvyn.
Mitä jos mies peruu tapaamisen, eikä mene fyysiseen pettämiseen asti? Voi vaistota että tässä on nyt jotain mätää, ja varovaisena miehenä lopettaa koko jutun. Mutta taitaa olla niin että luottamus on jo mennyt lopullisesti.
Jaksamista, on raskasta tajuta minkälaisen törkymöykyn kanssa sitä on mennyt yhteen.