Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän ilmoitus deittipalstalla

Vierailija
30.04.2026 |

Tekis nyt mieli saattaa tyyppi vähän nolostumaan. Mitä tekisitte? 

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt sujuu ap? 

Vierailija
162/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin nainen tekee elämästään hankalaa? Miehiseen tapaan käännät asian päälaelleen;  mieshän tossa hankalaksi on ruvennut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaushömppä on naisille. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään eikä ole niin väliä kenessä se on. Kai olette jo huomanneet?

Tämä.

Vierailija
164/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan täällä mun vanhemmilla vielä. 

Iltapäivällä mies kävi puhelimensa kanssa autolla, kun "pitää käydä hoitamassa yksi työjuttu". 😁 Tuon käynnin jälkeen oli tullut viesti että vähän nyt viivettä tässä kirjoittelussa kun muija pakotti lähtee anopin luo. Mutta lupaa korvata tämän hyvin. 😁😁 

Joo deittinainen oli sulaa vahaa ja kovasti muuten innostui myös tuosta hotelliyöstä. 😁 

Ap

Deittinainen voisi kysellä, milloin se hotelliyö onnistuisi ja mitä silloin tapahtuisi? Kysy myös, että onhan tämä sille avoimen liiton puolisolle varmasti OK? Ja onko tehnyt vastaavaa aiemmin?

Ei mitään tuollaisia kyselyitä, että onkohan tämä nyt varmasti OK puolisolle! Johan se mies jo teki selväksi, että hän on avoimessa liitossa ja piste. Nyt ei siitä mitään enää jauheta ja varmistella. Nyt on ap:n tehtävä vaan kirjoitella miehelleen ja katsoa, että kuinka pitkälle mies oikeasti vie tuon homman. Tilannetta kannattaa kehitellä tässä monta kuukautta ensin ja sitten vasta se hotellitapaaminen, jonne ap saapuu ja kertoo, että hän oli tuo mysteerinen online nainen. Siihen mennessä on ap varmasti jo ehtinyt säästää rahojaan, katselemaan vuokra-asuntoja jne. joten äkkiero on sitten helppo kuin jälkeen.

Vierailija
165/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap huhuu

Vierailija
166/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen, että tämä on totta, niin tuossa tilanteessa pyrkisin kysyy, että 

1) mitä mies oikeasti miettii puolisostaan, väljähtyneessä liitossa kun kerta on ja

2) onko aiemmin tehnyt syrjähyppyjä

Vierailija
167/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt lähti kyselyä avoimen suhteen kestosta ja mahdollisista aiemmista panoista.. En kyllä tiedä miten tulen reagoimaann, jos sieltä tulee jotain isompaakin ylläriä. 😬 

Ap

Vierailija
168/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt lähti kyselyä avoimen suhteen kestosta ja mahdollisista aiemmista panoista.. En kyllä tiedä miten tulen reagoimaann, jos sieltä tulee jotain isompaakin ylläriä. 😬 

Ap

Joko sovit treffit?

Vierailija
169/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
170/206 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijää kiinnostaa ainoastaan pillu, eikä mikään muu naisessa.

Vierailija
171/206 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Veikkaus: 

mies vastaa, että suhde on ollut avoin jonkun aikaa, kun puoliso ei vaan halua. Itse ehdotti tätä järjestelyä.
Ja ei TIETENKÄÄN mies ole paneskellut kenenkään muun kanssa tätä ennen. Nyt vaan löytyi niin kiinnostava deittinainen, että haluaa tätä.

Vierailija
172/206 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sä itse deittipalstalla teet , jos sulla on poikaystävä? Ethän sä muuten tietäisi että se siellä on.

Vierailija
173/206 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarkoitus mennä treffeille tapaamaan miestä?

Vierailija
174/206 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en varmaan pystyisi kovin pitkään pitää "salaisuutta" kun olisi niin mielenkiintoista nähdä miehen ilme kun asia tulee julki. 😁 

Mulla nousi kierrokset niin, etten edes kyennyt leikkimään 

. Otin vaan screenshotit. Oli niin yllättynyt ettei kerennyt edes valheita keksimään.

Vierailija
175/206 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sä itse deittipalstalla teet , jos sulla on poikaystävä? Ethän sä muuten tietäisi että se siellä on.

Huoh. Luetun ymmärtäminen. 

Vierailija
176/206 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap. Lisää päivitystä. 

Vierailija
177/206 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko AP nukkua mukavan miehesi vieressä ensi yön? Niinkuin ei mitään olisi tapahtunut?

Vaikeaa kyllä on. Mutta en ihan heti haluaisi tätä paljastaakaan. Seksiä ei kyllä tule saamaan. 

Sitten miehelläsi on syy käytökseen. Pihtaava nainen. Joka antoi luvan avoimeen suhteeseen ;)

Voithan huomenna kysyä deittiäpissä asiasta?

Kuinka typerä sinä oikein olet? Tätä kysyy keski-ikäinen eli 44-vuotias mies.

Vierailija
178/206 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka raha ei olisi tärkeää, fakta on se, että rahaa tarvitsee ihan peruselämiseen. Yksin eläminen on aina kalliimpaa, kun joutuu yksin maksamaan asumisen kulut eikä vain puolia.

Kalliimpaa minulle oli asua naisen kanssa joka ei ollut työelämässä ja minä maksoin suurimman osan kuluistamme, hän mm. päihteili omat rahansa todella nopeasti. Eromme jälkeen kuulin hänen pettäneen minua omassa kodissani sillä aikaa kun olin töissä, hyi Saatana miten minua inhottaa tuo "nainen" ja tuollainen käytös. Itse en ole pettänyt ollessani parisuhteessa, en vain ole sellainen ihminen.

Vierailija
179/206 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällanen satu tällä kertaa. Painu ap vidduun

Vierailija
180/206 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehilläkin on sama oikeus kun naisilla että aina saa etsiä parempaa kunnes löytää täydellisen itselle. Eihän naisetkaan suostu sitoutumaan mieheen vaan kuten naiset itsekin sanoo että naisen kuuluu aina etsiä parempaa ja parempaa. Ei naiset voi vaatia miestä sitoutumaan pelkästään yhteen naiseen kun ei naiset itsekään suostu sitoutumaan vain yhteen mieheen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi