Poikaystävän ilmoitus deittipalstalla
Tekis nyt mieli saattaa tyyppi vähän nolostumaan. Mitä tekisitte?
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Jäi vähän epäselväksi, että olisko ap alunperin suunnittelemassa itse pettämistä, kun treffipalstaa selasi?
Olisiko oman elämänsä la promesanan sijaan fiksumpaa harrastaa vähän itsereflektiota ja miettiä että miten saisi rakennettua sen oikeasti kestävän ihmissuhteen?
Et sitten kyennyt lukemaan koko ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas.
Tämä ketju sitten kuoli, ilman että saatiin loppuratkaisua selville
Kiitos noiden muutaman mt-ongelmaisen. En minäkään tulisi enää mitään kertomaan tuollaisten kommenttien jälkeen.
Toivottavasti kaikki niin hyvin kuin vain voi olla, ap! Tsemppiä! 😊
Onko aloittaja jo muuttanut omaan asuntoon ja päässyt petollisesta ’miehestä’ eroon?
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja jo muuttanut omaan asuntoon ja päässyt petollisesta ’miehestä’ eroon?
Ap ei keksinyt satuunsa enää lisättävää ja katosi ketjusta vidduun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei keksinyt satuunsa enää lisättävää ja katosi ketjusta vidduun
Sinun kannattaisi hakea apua vidduinesi.
Hei vaan. Ajattelin kuitenkin tulla kertomaan, että kaikki ok, ei ollut tauteja ja omassa uudessa ihanassa asunnossani olen jo toista kuukautta asunut. Elämä hymyilee jälleen. 😊
Ja sulle viddun hokijalle toivon kaikkea hyvää, toivottavasti olet saanut haettua apua ongelmiisi. 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko AP nukkua mukavan miehesi vieressä ensi yön? Niinkuin ei mitään olisi tapahtunut?
Vaikeaa kyllä on. Mutta en ihan heti haluaisi tätä paljastaakaan. Seksiä ei kyllä tule saamaan.
Sitten miehelläsi on syy käytökseen. Pihtaava nainen. Joka antoi luvan avoimeen suhteeseen ;)
Voithan huomenna kysyä deittiäpissä asiasta?
Mun ex-poikaystävä pihtasi meidän suhteessa toisinaan ja ite olin aina ja vähän enemmän kuin valmis. Täytyy pitää mielessä seuraavissa suhteissa että jos toista ei jostain syystä haluta niin se on avoin suhde eikä tarvii ees kysyä. Kiitos kun opetat näitä myös meille naisille niin osataan toimia samalla tavalla :)
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan. Ajattelin kuitenkin tulla kertomaan, että kaikki ok, ei ollut tauteja ja omassa uudessa ihanassa asunnossani olen jo toista kuukautta asunut. Elämä hymyilee jälleen. 😊
Ja sulle viddun hokijalle toivon kaikkea hyvää, toivottavasti olet saanut haettua apua ongelmiisi. 😊
Ap
Koko ketju toivoo sinulle hyvää. Ja mukava, että ihana asunto on löytynyt. Tsemppiä!
T. Vapun tienoilla tätä ketjua seurannut ja kommentoinut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koko ketju toivoo sinulle hyvää. Ja mukava, että ihana asunto on löytynyt. Tsemppiä!
T. Vapun tienoilla tätä ketjua seurannut ja kommentoinut
Kiitos! 😊
Kyllähän alussa oli tosi vaikeaa ja välillä mietin, että olinko turhan tiukkapipo, mutta ihanat ystävät ja perhe tukivat ja tsemppasivat.
Tuo exäni on muuten yhä deittipalstalla etsimässä kumppania. Että onnea vaan.
Ap
No ei se nolostu vaikka teet mitä. En ole koko ketjua vielä lukenut, mutta mitä sitten vaikka testailet mihin ryhtyy? Miksi naiset luulee että nolostuisi tai "nöyryytät"???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällanen satu tällä kertaa. Painu ap vidduun
Älä ny viitti, tää on yhtä hauskaa kuin se yksi jatkokertomus, jossa vaimo lähti vakoilemaan miestään hotelliin toiselle puolelle maata, vai miten se olikaan. Muistaako joku?
Mä muistan. Se vaimo pisti vielä peruukin päähän ja seurasi miestään, kuinka se meni jonkun naisen kanssa hotellihuoneeseen. Yllätti heidät, ennenkun pääsivät huoneeseen asti.
Jäi vähän epäselväksi, että olisko ap alunperin suunnittelemassa itse pettämistä, kun treffipalstaa selasi?
Olisiko oman elämänsä la promesanan sijaan fiksumpaa harrastaa vähän itsereflektiota ja miettiä että miten saisi rakennettua sen oikeasti kestävän ihmissuhteen?