Poikaystävän ilmoitus deittipalstalla
Tekis nyt mieli saattaa tyyppi vähän nolostumaan. Mitä tekisitte?
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olisin tuossa tilanteessa, niin saattaisin päivitellä toiselle, että miten jonkun tuttavan puoliso jäi kiinni deittisovelluksen käyttämisestä. Ihan vaan mielenkiinnosta, että mitä toinen asiaan sanoisi.
Kyllä. Päivittelisin suureen ääneen!
Minä en varmaan pystyisi kovin pitkään pitää "salaisuutta" kun olisi niin mielenkiintoista nähdä miehen ilme kun asia tulee julki. 😁
Vierailija kirjoitti:
Minä en varmaan pystyisi kovin pitkään pitää "salaisuutta" kun olisi niin mielenkiintoista nähdä miehen ilme kun asia tulee julki. 😁
Mä taas pystyisin pitää salaisuutta pitkäänkin, koska mun mielenkiinnon kohde kohdistuisi siihen, että mitä kaikkea mies vonkaa ja lirkuttelee selkäni takana ja mihin kaikkeen onkaan valmis. Siksi pelaisin peliä ja esittäisin toista naista pitkäänkin siellä deittiäpissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap:lle tulla erilaisempi kesä kuin ajatteli.
Olisitko ap ikinä voinut kuvitella miehesi pettävän? Nyt jälkikäteen katsottuna, onko miehelläsi ollut klassisia pettäjän piirteitä ja käytöstä?
En todellakaan olisi. Mielestäni ollut vähän jopa sellainen liian kiltti ja joissain asioissa vähän jopa nyhverö. Mutta kai se sanonta hiljaisista vesistä sitten.. Tai no en tiedä eikä sillä ole mitään väliä, koska ei tuota voi vahingossa tehdä.
Mun vanhemmille oikea unelmavävy. Tiedän että heillekin tämä on kova paikka kun kuulevat, mutta ei voi mitään. Minun elämäni tässä kuitenkin on kyseessä.
Ap
Minullakin oli kiltti nyhverömies. Ikinä ei huutanut, räyhännyt, lyönyt eikä haukkunut. Hommasi salarakkaan selkäni takana ja jätti minut yllättäen 21 vuoden jälkeen. Ihan kylmällä ilmoituksella vain. Sä pääsit vähemmällä, vain 5 vuotta yhdessä, vuokralla eikä edes lapsia.
Noita nyhveröitä on deittiapit täynnä.. 😬
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap hakee deittiapista?
Etkö lukenut ketjua?
Väitti, että miehensä oli vastannut kaverinsa ilmoitukseen ja vähän ajan jälkeen laittanut kuvansa.
Melkoinen tarina, jos totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap hakee deittiapista?
Etkö lukenut ketjua?
Väitti, että miehensä oli vastannut kaverinsa ilmoitukseen ja vähän ajan jälkeen laittanut kuvansa.Melkoinen tarina, jos totta.
No nää on just niitä tarinoita, jotka on totta. Totuus on monesti taruakin ihmeellisempää. Ja just oikeassa elämässä tapahtuu tämmöisiä ihan käsittämättömiä tarinoita. Ap, tuuhan sitten päivittelemään, että miten tilanne etenee.
Joo valitettavasti tämä tosiaan on totta.
Kyllähän tässä on päivän mittaan jo sellaista juttua miehen näppäimistöltä tullut, että heikompaa jo hirvittäis.. Mut täältä pesee kans. 😬😁
Ap
Ap on kyllä ässä. Pakko arvostaa. Itsellä ei pokka, eikä sietokyky riittäisi, vaan ukko olisi jo entinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap:lle tulla erilaisempi kesä kuin ajatteli.
Olisitko ap ikinä voinut kuvitella miehesi pettävän? Nyt jälkikäteen katsottuna, onko miehelläsi ollut klassisia pettäjän piirteitä ja käytöstä?
En todellakaan olisi. Mielestäni ollut vähän jopa sellainen liian kiltti ja joissain asioissa vähän jopa nyhverö. Mutta kai se sanonta hiljaisista vesistä sitten.. Tai no en tiedä eikä sillä ole mitään väliä, koska ei tuota voi vahingossa tehdä.
Mun vanhemmille oikea unelmavävy. Tiedän että heillekin tämä on kova paikka kun kuulevat, mutta ei voi mitään. Minun elämäni tässä kuitenkin on kyseessä.
Ap
Ei välttämättä ole unelmavävy, vanhemmat monesti huomaavat kaikenlaista, mutta pitävät mölyt mahassaan....
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä on päivän mittaan jo sellaista juttua miehen näppäimistöltä tullut, että heikompaa jo hirvittäis.. Mut täältä pesee kans. 😬😁
Ap
Menetkö ihanan miehesi kainaloon pusuttelemaan, halimaan ja nukkumaan kohta?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kirjoittelette siis samasta kämpästä on-linena jollekin deittialustalle juttuja?
Ja miehesi ei tiedä, että se olet sinä? VN hän luulee jallittavansa jotain uutta vosua kierrokseen?
Pisteet, jos pokka pitää
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heitäpä joku esimerkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Menetkö ihanan miehesi kainaloon pusuttelemaan, halimaan ja nukkumaan kohta?
Heh!
Tule AP kertomaan, miten yhteinen yö meni? Ja missä tilanteessa ollaan nyt?
Huomenta vaan.. Mä olen varmaan jossain sellaisessa tilassa, että pystyn toimimaan näin. Kyllä tässä välillä meinaa tunteet päästä irti, joten en tätä kyllä kauaa pysty tekemään.
Joo samassa kämpässä ollaan, meillä on ollut normaalistikin sellaista että aika paljon tehdään omia juttuja eri huoneissa ja ollaan paljon puhelinten ääressäkin niin ei tää "deittailu" silleen teknisesti kovin vaikeeta oo. Että ei kuitenkaan sohvalla istuta vierekkäin ja viestitellä, siihen ei mulla kyllä pokka taipuisi, hänellä ehkä voisikin. Ja mun viesteissä on taukoja, kyllä huomaan kun varmaan koko ajan odottaa vastausta mut mielessäni ajattelen, että kunhan jaksan. 😁
Joo yö.. Kyllähän tuo jotain yritti mutta joskus jotain iloa siitäkin, että mun kierto on melkoisen epäsäännöllinen. 😁
No tänään pitäisi mennä mun vanhempien luona käymään. Katsotaan miten unelmavävyllä menee. En mä tiedä, kyllä äiti varsinkin aina jaksaa hokea että oon kyllä niin hyvän miehen löytänyt.. Jep, tosi hyvän.
Tällaista tänne tänä aamuna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heitäpä joku esimerkki?
"Voitaisiin vaikka varata hotelli, olisi niin ihana viettää yö yhdessä ja rauhassa tutkia toisiamme"
🤮😁
Siinä uusimpaa tuotosta. Ja tottakai olisi.. 😄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on kyllä ässä. Pakko arvostaa. Itsellä ei pokka, eikä sietokyky riittäisi, vaan ukko olisi jo entinen.
Joo tuossa jo kirjoitinkin että varmaan joku suojamoodi menossa. En mä tähän varmaan kovin pitkään pysty.
Ap
Jos itse olisin tuossa tilanteessa, niin saattaisin päivitellä toiselle, että miten jonkun tuttavan puoliso jäi kiinni deittisovelluksen käyttämisestä. Ihan vaan mielenkiinnosta, että mitä toinen asiaan sanoisi.