Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!
Kommentit (256)
Hovissa tapaavat jällleen. Hyvä niin. Lasten muuttuneet tarinat täytyy jättää huomiotta. Ovat joutuneet vanhempien pitkäaikaisen painostuksen uhreiksi.
Jos on lukenut sen hovioikeuden päätöksen murhasta niin tietää, että Auer ei tule enää koskaan olemaan oikeudessa siitä syytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan miten te persujen äänestäjät kilvan tuomitsitte uhrit. Nyt sitten epsteiniläisten vallassa ollessa hurraatte vapauttavaa tuomiota.
Mä en usko tuohon. Olen itse "vassari" ja intuitio Annelin puolelle syntyi vähitellen elämää ymmärrettäessäni.
Vierailija kirjoitti:
Tapausta puitu 20 vuotta oikeudessa. Miksi?
Siksi kun Suomen oikeuslaitos on pelkkä vitsi hysteerisine todistajineen ja luulotautisine lausuntoineen. Varsinainen katastrofitehdas.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti nämä lasten psykologihaastattelijatkin ovat ennakkoasenteellisesti manipuloineet lapsia valehtelemaan asioista joita ei ole tapahtunut.
On mm. oikeustapaus (vastsaava väärä tuomio kuin Auerin tapauksessa), jossa kun lapsi videolla selkeästi sanoo ja näyttää sormellaan, että tänne hänen sisäänsä ei ole laitettu mitään, on puhutuksen litterointiin törkeästi väärennetty, että sisään OLISI jotain laitettu. Eli jopa lapsen todenpuhumista voidaan vääristellä suoraan väärentää haluttua huuhaa-tuomiota tukevaan suuntaan.
Tallainenkin valehtelu siis menee salatussa oikeudenkäynnissä ilman sukkana sisään ja hyväksytään ja väärät tuomiot sitten annettu - tämänkin nimenomaisen jutun päävalehtelijana oikeudessa oli tämä sama ihmisille, oikeudelle ja totuudelle äärivaarallinen oikeudessa valehteleva tamperelainen puoskarilääkäri Minna Joki-Erkkilä.
Itse ihmettelen lähinnä sitä, että vaikka lapsilla näkyisikin jotain arpia, niin niitähän tulee kaikille, kun raapii kuivaa ihoa. Arvet itsessään eivät todista yhtään mitään niiden syy-yhteydestä, joten niillä ei käytännössä ole mitään todistusarvoa asiassa.
Saa lapset hyvät summat "paskan" puhumisesta.Lapsia on vaikea lapsina puhumaan totuudenvastaisesti. omituista on että tälle naiselle vaan sattuu ja tapahtuu kaikkea rikollista,murhasta lähtien ja mihinkään ei ole syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Hovissa tapaavat jällleen. Hyvä niin. Lasten muuttuneet tarinat täytyy jättää huomiotta. Ovat joutuneet vanhempien pitkäaikaisen painostuksen uhreiksi.
"Lasten uudet kertomukset siitä, ettei väitettyjä rikoksia ollut tapahtunut ja että he valehtelivat, saivat oikeudesta tukea muusta näytöstä.
Asiassa ei ilmennyt seikkoja, joiden mukaan lapsia olisi johdateltu kertomaan valehtelusta.
– Mahdollisesta luvatusta tai toivotusta rahapalkkiosta ei ole myöskään ilmennyt mitään konkreettisia viitteitä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on muutamia, jotka ovat perehtyneet Annelin touhuihin jo oikeudenkäynneistä lähtien. Kyllä täällä tiedetään, millä keinoin korkeasti koulutettu Anneli on vuosien saatossa onnistunut jymäyttämään poliisia ja oikeuslaitosta. Taas tuli hänelle ja Jensille yksi voitto, mutta toivottavasti syyttäjä jatkaa hoviin.
Siellä taas yksi oman elämänsä syyttäjä rikospoliisi asianajaja lukee lakia. Hyvä, kun loppus tuohon koko naurettava geissi. Hyvä, että ratkaisu tuli tuollaisena.
Ja siellä yksi oman elämänsä englannintaitoinen!
Jos se on englanniksi case, niin millä junttilogiikalla siitä väännät geissin?
Vierailija kirjoitti:
Tälle syyttäjälle voisi antaa potkut. Veronmaksajien rahoilla mällätään ja vainotaan viattomia ilman omaa vastuuta.
Koko keissi oli aivan eri syyttäjän aikaansaannos. On jo ajat sitten edesmennyt. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä johti Jukka S. Lahden murhaan?
Halutiinko hänet vaientaa?
Oliko hän vaarallinen jollekin taholle?
Jukka kohtasi koplan. Pääsi perille heidän touhuistaan. Aikoi ilmiantaa heidät.
Tämä. Luin muistaakseni, että hän pääsi perille jostakin. Hänen hiljennettiin.
Annelin taipumuksista?
Piruparan kohtalo ei vielä ole sinetöity 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan miten te persujen äänestäjät kilvan tuomitsitte uhrit. Nyt sitten epsteiniläisten vallassa ollessa hurraatte vapauttavaa tuomiota.
Mä en usko tuohon. Olen itse "vassari" ja intuitio Annelin puolelle syntyi vähitellen elämää ymmärrettäessäni.
Sinähän todistat valheellasi kuuluvasi mainittuun joukkoon. Se ei heikennä esitettyä argumenttia vaan vahvistaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joki-erkkilä on gynekologi ja luotan häneen, revennyt immenkalvo voi kasvaa takaisin, se kehittyy vasta teini-iässä, kuten häpyhuulet ym. osat. Moni ei ymmärrä koska ei lue lääketiedettä
"Käräjäoikeus kritisoi tuomiossaan osaa alkuperäisestä asiantuntijatodistelusta.
Esimerkiksi gynekologi Minna Joki-ErkkiIän allekirjoittamissa lausunnoissa on tuomioistuimen mukaan viitteitä asenteellisuudesta asian suhteen.
Käräjäoikeus kritisoi Joki-Erkkilän lausuntoja myös ylitulkitsemisesta. Tämä liittyy esimerkiksi väitteeseen, jonka mukaan Joki-Erkkilä olisi UV-valon avulla nähnyt lapsissa arpia, joita paljaalla silmällä ei näy.
Puolustuksen asiantuntijat tyrmäsivät tällaisen väitteen.
Oikeus huomauttaa, että vielä käräjäoikeuden käsittelyssäkin Joki-Erkkilä väitti näkevänsä yhden asianomistajan olkapäässä arven, jota käräjäoikeuden jäsenet eivät pystyneet näkemään."
No minä ainakin erotin olkapäästä sen ristiarven. Jos sinä et, se ei ole totuus asiassa. Todisteet on kestäneet silloin kun asiaa käytiin ensimmäisen kerran. Katso kuvat uudelleen, paremmassa valaistuksessa, lasien kanssa.
Tämä on kahdeksas väärä Asiaton syyte . Kaikki olen poliisille vinkannut tältä päivää ketjuista. 👍🏻👍🏻👍🏻
---
Oletko se sama Auer-fani, joka pilasi jo aikaisempia Auer-ketjuja poistattamalla kaikki viestit, joissa yritettiin perustellen pohtia keissiä toisesta näkökulmasta? Yrität siis tietoisesti muokata yleistä mielipidettä. Muista, että Suomessa on sananvapaus.
Tämä puoskarilääkäri Minna JOki-Erkkilä on oikeudessa valehdellut immenkalvoista jopa hänen ITSENSÄ oikeudenkäynnissä käyttämäänsä ja referoimaansa lääketieteellistä kirjaa vastaan, joka kirja siis toteaa, ettei immenkalvo palaudu ennalleen revettyään, ettei sitä kalvosta huomaisi.
Toisessa noitaoikeudenkäynnissä tämä oikeudelle äärimmäisen yleisvaarallinen puoskarilääkäri Minna Joki-Erkkilä valehteli oikeudelle, että immenkalvo, joka lukuisten väitetysti suoritettujen lukuisten "pohjaan asti" täyspenetraatioyhdyntöjen jälkeen on täysin tuhoutunut, silti!! kasvaisi täysin ennalleen.
Se, että hän oli ensin itse todistuksella todennut immenkalvon täysin virheettömäksi (tutki itse väistetysti raiskatun lapsen) niin hän väitti oikeudessa - omaa käyttämäänsä opustaankin vastaan - että lukuisat pohjaan asti penetroivat yhdynnät ovat täysin mahdollisia (jopa oikeudessa TODISTAVAT tapahtuneen, kuten oikeusmurhapäätös antoi olettaa, vaikka immenkalvo on täysin ehjä ja virheetön.
Puoskari Joki-Erkkilä ei suostunut vastaamaan puolustuksen kysymykseen, kumpaan täysin ehjä virheetön lapsen immenkalvo viittaa siihen a) että penetraatiorikosta ei ole tapahtunut, kuten lapsi itsekin sanoo ja näyttää (lapsi: "ei ole laitettu mitään sisään") vai b) että väitetty uskoteltu uskomus - ja lapsen sanomisen vastainen! - törkeä raiskaus olisi tapahtunut.
Oikeus peesasi tässäkin jutussa puoskari Joki-Erkkilää niin, että virheetön ommenkalvo oli enemmänkin todiste lukuisista penetroivista raiskauksista - koska olihan lekuri oikeudessa tätä kuviteltua mahdollisuutta - todisteista piittaamatta oikeudelle tarjonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän todistat valheellasi kuuluvasi mainittuun joukkoon. Se ei heikennä esitettyä argumenttia vaan vahvistaa sitä.
Elämää ymmärrettäessäni tarkoittaa sitä että tajusin mitä taustalla on. Taustalla olivat rahaa janovat sijaisvanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joki-erkkilä on gynekologi ja luotan häneen, revennyt immenkalvo voi kasvaa takaisin, se kehittyy vasta teini-iässä, kuten häpyhuulet ym. osat. Moni ei ymmärrä koska ei lue lääketiedettä
"Käräjäoikeus kritisoi tuomiossaan osaa alkuperäisestä asiantuntijatodistelusta.
Esimerkiksi gynekologi Minna Joki-ErkkiIän allekirjoittamissa lausunnoissa on tuomioistuimen mukaan viitteitä asenteellisuudesta asian suhteen.
Käräjäoikeus kritisoi Joki-Erkkilän lausuntoja myös ylitulkitsemisesta. Tämä liittyy esimerkiksi väitteeseen, jonka mukaan Joki-Erkkilä olisi UV-valon avulla nähnyt lapsissa arpia, joita paljaalla silmällä ei näy.
Oikeus huomauttaa, että vielä käräjäoikeuden käsittelyssäkin Joki-Erkkilä väitti näkevänsä yhden asianomistajan olkapäässä arven, jota käräjäoikeuden jäsenet eivät pystyneet näkemään."
No minä ainakin erotin olkapäästä sen ristiarven. Jos sinä et, se ei ole totuus asiassa. Todisteet on kestäneet silloin kun asiaa käytiin ensimmäisen kerran. Katso kuvat uudelleen, paremmassa valaistuksessa, lasien kanssa.
Hyvänen aika, käräjäoikeuden jäsenet, jotka siis katsoivat lähietäisyydeltä, ei valokuvasta, kyseistä olkapäätä, eivät nähneet siinä mitään.
Sinua täytyy siis vaivata sama kuin Joki-Erkkilää - haluat nähdä jotain niin kovasti, että onnistut kuvittelemaan näkeväsi sen.
Vierailija kirjoitti:
Millainen lapsi valehtelee omasta äidistään tuolla ko. aiheella, kun lasten isä on murhattu, ja lapsien äidiltä on murhaaja tappanut aviomiehensä.
Ja millainen veli keksisi syöttää siskonsa lapsille tuonlaista valhetta kertoilemaan omasta siskostaan, jotta saisi sukulaislapset pois äitinsä hoivista hänen jouduttuaan vankilaan?
Lopulta lasten kasvettuaan ovat terapioiden myötä alkaneet ymmärtää, että saadakseen sen ainoan todellisen äidin maineen putsatakseen ja samantein lasten omankin seksuaalisen uhrin maineen itsestään sekä saadakseen vieläpä jatkossa rahalliset korvaukset äidiltään aikoinaan kärsimistään hyväksikäytön aiheuttamista traumoista, niin kannattihan tuo oikeudenkäynti käydä läpi, ja kääntää menneet teot valheeksi.
Ai millainen veli? Rahanahne? Sehän sai niin paljon rajaa lapsista että olivat vaimonsa kanssa jääneet töistäkin pois, ostaneet hulppean veneen ym.
Kuinkahan moni syytön on istunut/istuu vankilassa lasten valehtelujen takia ?