Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!
Kommentit (937)
Auerin perheen osalta tämä ei tule jäämään tähän. Ei senkään jälkeen, kun koppikorvaukset on maksettu. He haluavat saada murhaajan telkien taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset seuraavaksi syytettyjen penkille. Sabotoivat suomalaista oikeusjärjestelmää. Ei tälläistä juttua voi lopettaa näin.
Jos aikuiset ihmiset uskoivat pikkulasten jutut, niin ei kai siitä voi lapsia syyttää. Kyllä mun 5v. poikakin aikanaan vakuutti mulle, että osaa ajaa autoa. En jostain syystä kuitenkaan autoa hälle antanut ja päästänyt liikenteeseen. Oot vissiin sitä mieltä, että olisin voinu antaa sen auton ja kolarin jälkeen kaikki vika olis ollut siinä 5v. pojassa. Kun hän kerran kerto osaavansa ajaa autoa.
Huono vertaus, kun jutussa oli kyse hyväksi käytöstä. Jos lapset yhdessä sen kertoivat niin olihan heitä uskottava. Kuka ei uskoisi? Aika kamalia ovat jutut olleet. En ymmärrä mistä ovat sellaisia keksineet.
tosiaan eikä se jack daniels pullo ollut jossain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä sille voi, jos lapset ovat valehdelleet. Siitähän se kamala juttu olisi tullut, jos lapsia ei olisi uskottu silloin, kun kertoivat mitä heille on tehty. Kyllä on väärin, jos tuollaisesta taas maksetaan korvauksia.
Suomen oikeuslaitos ei tiedä mitä tekee, kaikki on mahdollista ja rahaa palaa. Ei ole köyhä maa Suomi.
On väärin maksaa korvauksia ihmisille, jotka on istuneet vuosikausia syyttöminä vankilassa valheiden takia?
Anneli ei ole syytön. The end.
Vierailija kirjoitti:
Auerin perheen osalta tämä ei tule jäämään tähän. Ei senkään jälkeen, kun koppikorvaukset on maksettu. He haluavat saada murhaajan telkien taakse.
no eipä tuo ole kovinkaan aktiivinen ollut tähänkään saakka. ja meinaako että näyttöä löytyy ...
Vierailija kirjoitti:
olihan se raivoissaan siellä nauhalla. varsinkin kun jukka pyysi apua.
Höpöhöpö. Ei jaksaisi millään oikoa näitä wanhoja ja wäsyneitä hokemia. Ja kerropa sinä miksi poliisi yritti litteroinnissaan pimittää että Jukka pyysi useaan kertaan Annua apuun. Tule Annuu väännettiin muotoon kylhän nous joka on tuskin edes Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Minkä sille voi, jos lapset ovat valehdelleet. Siitähän se kamala juttu olisi tullut, jos lapsia ei olisi uskottu silloin, kun kertoivat mitä heille on tehty. Kyllä on väärin, jos tuollaisesta taas maksetaan korvauksia.
Suomen oikeuslaitos ei tiedä mitä tekee, kaikki on mahdollista ja rahaa palaa. Ei ole köyhä maa Suomi.
Eli kun mun 5v. poika kertoi osaavansa ajaa autoa ja haluavansa käydä sillä kaupassa niin mun olis pitänyt antaa se auto pojalle ajettavaksi? Kauheeta, kun en uskonut lasta ja kielsin. Lapsi raukka jäi ilman karkkia.
Kai sä nyt tajuat, ettei lapsia tarvi ihan kaikessa uskoa? Jos lapsi sepittää täyttä puppua niin sitä ei todellakaan pidä uskoa. Ihan sen lapsen oman edunkin takia. Aikuinen on se joka vetää rajat.
Tässä Auerin tapauksessa aikuiset (poliisit&syyttäjät&sijaivanhemmat) käytti lapsia hyväkseen, viranomaiset halusivat Auerin vankilaan keinolla millä hyvänsä. Veli taas halusi pitää lapset ja rahat. Joten keksittiin nää hyväksikäyttösyytteet ja lapset manipuloitiin kertomaan ties mitä. Lapset teki mitä heiltä odotettiin. Nyt sitten vika on lapsissa ja nää aikuiset pääsee kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset seuraavaksi syytettyjen penkille. Sabotoivat suomalaista oikeusjärjestelmää. Ei tälläistä juttua voi lopettaa näin.
Jos aikuiset ihmiset uskoivat pikkulasten jutut, niin ei kai siitä voi lapsia syyttää. Kyllä mun 5v. poikakin aikanaan vakuutti mulle, että osaa ajaa autoa. En jostain syystä kuitenkaan autoa hälle antanut ja päästänyt liikenteeseen. Oot vissiin sitä mieltä, että olisin voinu antaa sen auton ja kolarin jälkeen kaikki vika olis ollut siinä 5v. pojassa. Kun hän kerran kerto osaavansa ajaa autoa.
Tajuatko miten monta ihmistä istuu tälläkin hetkellä vankilassa vain koska nainen, tyttö, lapsi vain sanoi: se teki sitä ja tätä. Ja tuomioistuin uskoi, mätkäsi 10v linnaa. Ja akkalauma määkii; " Uskokaa kaikkia uhreja!". No nyt on uskottu,ja se ei olekaan hyvä! Ei saisikaan uskoa!!
Niin, joko kaikki pitää vapauttaa, jotka linnassa vain sana vastaan sana tai kaikki linnaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nauhalta kuulu "älä kuole".
Nauhalta kuuluu joku epämääräinen uol. Annelin on itse epäillyt sanoneensa älä kuole. Anneli ei siis ole silloin ihan puhelimen ääressä vaan tuulikaapissa, tytär sen sijaan on puhelimessa. Tytär vahvistaa epäsuorasti että Anneli sanoi älä kuole, koska hän toistaa äitinsä sanat ja nauhalla pystyy huomaamaan tuolloin selvän muutoksen tytön mielialassa. Hän ymmärtää että isä voikin kuolla.
kävi katsomassa isäänsä ja näki että verta tulee.
Ei ollut käynyt vielä tuossa vaiheessa. Anti-annelistithan ovat juurikin yrittäneet käyttää tytön huolettomiutta ennen tätä kohtaa todisteena siitä että tyttö oli rikoskumppani. Kun todellisuudessa hän ymmärsi vasta Annelin sanoista että isä on kuolemanvaarassa.
Tyttö oli nähnyt isänsä takkahuoneen lattialla makaamassa jo ennen hätäpuhelua. Nauhalta tulevat isän huudot saivat hänetkin luulemaan, että iskä on vielä elossa. Eivät kaikki anti annelistit pidä tyttöä osallisena vaan hyväksikäytettynä. Huppiksen selän näkeminen oli valemuisto. Myöhemmin Turussa hän äidin lemmikkinä joutui mukaan Annelin touhuihin.
Itselläni on mennyt luotto sekä poliisiin että oikeuslaitokseen.
Kerroin jo aiemmin, että olin ysärinä todistajana oikeudessa ja edelleenkin sitä mieltä, että silloin tehtiin eräälle ihmiselle oikeusmurha.
Onhan täällä Suomessa ollut lisäksi kaiken kansan nähtävänä erinäisiä näytösoikeudenkäyntejä joita ei ole voinut kuin ihmetellä.
Kun käsky käy, että jostain pitää tehdä syyllinen, se varmasti tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On väärin maksaa korvauksia ihmisille, jotka on istuneet vuosikausia syyttöminä vankilassa valheiden takia?
Oikeus on hänet juuri todennut syyttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on syytön, jollei häntä syylliseksi todisteta. Syyttäjät eivät ole tässä onnistuneet, eivät murhan eivätkä hyväksikäytön osalta. Auer on siis syytön. Tämä ei ole mikään mielipidekysymys. Se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on mennyt luotto sekä poliisiin että oikeuslaitokseen.
Kerroin jo aiemmin, että olin ysärinä todistajana oikeudessa ja edelleenkin sitä mieltä, että silloin tehtiin eräälle ihmiselle oikeusmurha.
Onhan täällä Suomessa ollut lisäksi kaiken kansan nähtävänä erinäisiä näytösoikeudenkäyntejä joita ei ole voinut kuin ihmetellä.
Kun käsky käy, että jostain pitää tehdä syyllinen, se varmasti tapahtuu.
Lisäksi nämä virkamiehet suojelevat toisiaan.
Ovat immuuneja, eivät joudu vastuuseen mistään.
Ei korppi korpin silmää noki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono vertaus, kun jutussa oli kyse hyväksi käytöstä. Jos lapset yhdessä sen kertoivat niin olihan heitä uskottava. Kuka ei uskoisi? Aika kamalia ovat jutut olleet. En ymmärrä mistä ovat sellaisia keksineet.
Esim se ei uskoisi joka oli lukenut myös lasten uudet tarinat surmasta. Ne olivat aivan höpöhöpöä alusta loppuun ja sen ymmärtämiseen ei tarvittu edes syvällistä tuntemusta jutusta. Ihan olisi riittänyt että lukee ne murhasadut ja sitten toteaa että nämä ovat täyttä mielikuvitusta ja millä perusteella ne taloyhtiön kuntosalilla tapahtuneet utopistiset ryhmäraisk--- olisivat yhtään uskottavampia.
Vierailija kirjoitti:
Suurimman virheen teki mielestäni Korkein Oikeus. Kohta siellä on vino pino purkuvaatimuksia,koska
"enhän mä silloin puhunut totta". Suomen oikeuslaitos on vitsi.
Olisitko samaa mieltä vielä silloinkin jos päätyisit itse syytetyksi väärin perustein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim se ei uskoisi joka oli lukenut myös lasten uudet tarinat surmasta. Ne olivat aivan höpöhöpöä alusta loppuun ja sen ymmärtämiseen ei tarvittu edes syvällistä tuntemusta jutusta. Ihan olisi riittänyt että lukee ne murhasadut ja sitten toteaa että nämä ovat täyttä mielikuvitusta ja millä perusteella ne taloyhtiön kuntosalilla tapahtuneet utopistiset ryhmäraisk--- olisivat yhtään uskottavampia.
Kaiken lisäksi oikeus itse aiksnasn yotedi ettei Anneli ja Jens ole pedareita edes. Muuten vain keksivät ja keski-,iässä ruveta sekoilrmadn.
No eihän.