Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!
Kommentit (5237)
KRP:n oma tutkija muka kontaminoi sen klapin näytteen, ja sitten labran johtaja syyttää teknistä tutkijaa huolimattomuudesta...
Ja muista sitten, kumpi on oikea ja vasen, ja mistä päin katsoen :D:D
Vierailija kirjoitti:
Ja muista sitten, kumpi on oikea ja vasen, ja mistä päin katsoen :D:D
Riippuu seisooko selin. Vai onko sivuttain niin tulee itä länsi suuntaus.
Tänään on poistatettu jo nelisenkymmentä viestiä. Kenelle Auerin maine on noin tärkeä??
Vierailija kirjoitti:
Tänään on poistatettu jo nelisenkymmentä viestiä. Kenelle Auerin maine on noin tärkeä??
Voi harmitus. Sinulla on mennyt hukkaan kallista toimistoaikaa.
Laittakaa niitä uudelleen ja lähettäkää myös poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ei tarvitse murehtia, saavatko ihmiset selville, kuinka Anneli murhasi miehensä ja onnistui hävittämään astalon ja kengät. Auer joutuu elämään pelossa vielä monta vuotta.
Ei mikään home että sun viestit poistuu kun sä kirjoitat Faktana tämmöistä että Anneli murhasi miehensä ja lapset valehtelee yms.
Eli levität siis tietoa mihin ei ole minkäänlaisia todisteita ja esittät asian niin kuin sinun sanasi olisi totuus, nyt puhutaan kuitenkin oikeista ihmisistä keitä nämö sinun väitteet koskee ha tällä hetkellä vielä syyttömistä ihmisistä. Mutta sinä se vain herjaat nimettömänä perättömiä syytöksiä ja vingut kun viestisi poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ei tarvitse murehtia, saavatko ihmiset selville, kuinka Anneli murhasi miehensä ja onnistui hävittämään astalon ja kengät. Auer joutuu elämään pelossa vielä monta vuotta.
Ei mikään home että sun viestit poistuu kun sä kirjoitat Faktana tämmöistä että Anneli murhasi miehensä ja lapset valehtelee yms.
Eli levität siis tietoa mihin ei ole minkäänlaisia todisteita ja esittät asian niin kuin sinun sanasi olisi totuus, nyt puhutaan kuitenkin oikeista ihmisistä keitä nämö sinun väitteet koskee ha tällä hetkellä vielä syyttömistä ihmisistä. Mutta sinä se vain herjaat nimettömänä perättömiä syytöksiä ja vingut kun viestisi poistuu.
Turhaan valittaa viestien poistumisista. Säännöt koskee jokaista !!!
Kaikkihan minut täällä tietävät. Tarvitseeko jokaiseen viestiin erikseen kirjoittaa, että tämä on näkemykseni/teoriaani/spekulaatiota esitutkintapöytäkirjojen ja tuomioiden pohjalta? Ihan yhtä lailla annelistit julistavat Auer-saagaansa. Tämä on väittelyä, ja minä en sensuroi ketään.
Kirjoitat nimettömänä, ei täällä erota kuka on kukin, sinulle kerrottiin miksi viestisi poistuvat= levität perätöntä tietoa syyttömistä ihmisistä!
Sinä olet monesti kirjoittanut Annelin olevan syyllinen murhaan, sinä olet monesti maininnut että lapset ovat valehtelijoita. Mieti hetki että sinä kirjoitat ihan oikeista, elävistä ihmisistä heidän nimillään tämmöistä mistä sinulla ei ole mitään todisteita.
En ole mikään Annelisti, mutta inhoan sitä kun ihmiset nimettömänä kokevat että voivat kirjoittaa ihan mitä vaan skeidaa muista, ihan sama pitääkö paikkaansa vai ei. Rekisteröidy omalla nimelläsi tänne niin saat itse kokea saman että sinusta kirjoitellaan yhtä sun toista mikä ei välttämättä pidä edes paikkaansa. Mutta se on täällä kaikkien nähtävillä niin et varmaan enää ihmettele miksi viestit poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli levität siis tietoa mihin ei ole minkäänlaisia todisteita ja esittät asian niin kuin sinun sanasi olisi totuus, nyt puhutaan kuitenkin oikeista ihmisistä keitä nämö sinun väitteet koskee ha tällä hetkellä vielä syyttömistä ihmisistä. Mutta sinä se vain herjaat nimettömänä perättömiä syytöksiä ja vingut kun viestisi poistuu.Kaikkihan minut täällä tietävät. Tarvitseeko jokaiseen viestiin erikseen kirjoittaa, että tämä on näkemykseni/teoriaani/spekulaatiota esitutkintapöytäkirjojen ja tuomioiden pohjalta? Ihan yhtä lailla annelistit julistavat Auer-saagaansa. Tämä on väittelyä, ja minä en sensuroi ketään.
Sako sinusta nimettömänä olettaa, murhaajaa, sako sinusta spekuloida huonoksi naiseksi, saako sinut halvetaa täällä kaikkien luettavaksi nimettömänä. Laita kuvasi ja nimesi niin tehdään samoin. LUE NE TÄMÄN PALSTAN SÄÄNNÖT. TÄÄLLÄ KIELLETÄÄN VIHJAILUKIN. !!!!!!
Kirjoitan yksinomaan esitutkintapöytäkirjoista ja eri tuomioista ilmi tulevien seikkojen pohjalta. En vihjaile mitään, mistä syyttäjät eivät olisi joskus häntä syyttäneet. Kirjoitteluni on varsin asiapitoista. Kuka tahansa saa vapaasti väittää vastaan. En halvenna tai hauku kanssakirjoittajiani. Olen lähtenyt kirjoittelemaan kuultuani, että Auer, Ihle ja asianomistajat haluavat mahdollisimman avointa oikeudenkäyntiä, jotta ihmiset saavat päätyä tekemään omat johtopäätöksensä. Olen näköjään erehtynyt siinä: haluttiinkin, että kaikki vaan omaksuvat annetun narratiivin.
Laitan tämän nyt tähän vielä kertaalleen, kun joku poistaa koko ajan tämän, jossa kumotaan täällä esitetty väite, ettei rekonstruktiossa olisi havaittu ongelmia ulkopuolisen poistumisessa väitetyllä tavalla, ja karmiin syntyneiden verijälkien ristiriitaisuudesta. Osuuko taas liian lähelle? :
"... Rekonstruktiossa kymmenen koehenkilöä.. terassilta katsottuna ikkunan vasemmassa karmissa ollut verijälki on rekonstruktion perusteella vaikuttanut lavastetulta... on perustellut kantaansa sillä, että sanotun jäljen kohdalla on ollut sellainen terävä ja suuri lasikappale, ettei kyseessä olevaan kohtaan karmia ole ollut mahdollista tarttua ikkunasta poistuttaessa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli levität siis tietoa mihin ei ole minkäänlaisia todisteita ja esittät asian niin kuin sinun sanasi olisi totuus, nyt puhutaan kuitenkin oikeista ihmisistä keitä nämö sinun väitteet koskee ha tällä hetkellä vielä syyttömistä ihmisistä. Mutta sinä se vain herjaat nimettömänä perättömiä syytöksiä ja vingut kun viestisi poistuu.Kaikkihan minut täällä tietävät. Tarvitseeko jokaiseen viestiin erikseen kirjoittaa, että tämä on näkemykseni/teoriaani/spekulaatiota esitutkintapöytäkirjojen ja tuomioiden pohjalta? Ihan yhtä lailla annelistit julistavat Auer-saagaansa. Tämä on väittelyä, ja minä en sensuroi ketään.
Sako sinusta nimettömänä olettaa, murhaajaa, sako sinusta spekuloida huonoksi naiseksi, saako sinut halvetaa täällä kaikkien luettavaksi nimettömänä. Laita kuvasi ja nimesi niin tehdään samoin. LUE NE TÄMÄN PALSTAN SÄÄNNÖT. TÄÄLLÄ KIELLETÄÄN VIHJAILUKIN. !!!!!!
Kirjoitan yksinomaan esitutkintapöytäkirjoista ja eri tuomioista ilmi tulevien seikkojen pohjalta. En vihjaile mitään, mistä syyttäjät eivät olisi joskus häntä syyttäneet. Kirjoitteluni on varsin asiapitoista. Kuka tahansa saa vapaasti väittää vastaan. En halvenna tai hauku kanssakirjoittajiani. Olen lähtenyt kirjoittelemaan kuultuani, että Auer, Ihle ja asianomistajat haluavat mahdollisimman avointa oikeudenkäyntiä, jotta ihmiset saavat päätyä tekemään omat johtopäätöksensä. Olen näköjään erehtynyt siinä: haluttiinkin, että kaikki vaan omaksuvat annetun narratiivin.
Edelleenkin sinä kirjoitat täällä faktana että Anneli murhasi miehensä ja piilotti astalon, väittät että lapset ovat valehtelijoita.
Nämä on tuomioistuimessa jo ratkaistu ja Anneli on syytön, sinulla ei ole siis mitään oikeutta levittää tuollaista herjaa joka päivä. Minusta tuo on jo vainoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joskus trolli voi soluttautua ylläpitoon tai perustaa oman ryhmän vain voidakseen poistaa muiden asiallisia viestejä ja ohjata keskustelua haluamaansa suuntaan. Suurilla ja virallisilla keskustelupalstoilla tämä on harvinaista, sillä pääylläpitäjät valvovat moderaattoreiden toimintaa."
Näyttää siltä, että tässä kannattaa ottaa Sanomaan yhteyttä. Tämä poistaja pystyy poistamaan viestejä nopeasti, nopeammin kuin muut, miten se on mahdollista?
Täältä on poistettu tänään monta asiallista viestiä, jos tätä joku oikea moderaattori nyt lukee, niin kerro, mihin voidaan ottaa yhteyttä, jotta voimme käydä oikean ylläpitäjän kanssa keskustelu tämän päivän "moderoinnissa". Jos joku muu tietää, ottakaa yhteyttä Sanomaan, ja kertokaa tämän päivän tapahtumista. Selvitetään tämä "moderointi" nyt perin pohjin. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
"Kirjoitat nimettömänä, ei täällä erota kuka on kukin, sinulle kerrottiin miksi viestisi poistuvat= levität perätöntä tietoa syyttömistä ihmisistä!
Sinä olet monesti kirjoittanut Annelin olevan syyllinen murhaan, sinä olet monesti maininnut että lapset ovat valehtelijoita. Mieti hetki että sinä kirjoitat ihan oikeista, elävistä ihmisistä heidän nimillään tämmöistä mistä sinulla ei ole mitään todisteita.
En ole mikään Annelisti, mutta inhoan sitä kun ihmiset nimettömänä kokevat että voivat kirjoittaa ihan mitä vaan skeidaa muista, ihan sama pitääkö paikkaansa vai ei. Rekisteröidy omalla nimelläsi tänne niin saat itse kokea saman että sinusta kirjoitellaan yhtä sun toista mikä ei välttämättä pidä edes paikkaansa. Mutta se on täällä kaikkien nähtävillä niin et varmaan enää ihmettele miksi viestit poistuu."
Kirjoitat epäloogisesti. Ensin sanot, ettei täällä erota, kuka on kukin, mutta sitten kuitenkin väität minun "monesti" kirjoittavan sitä sun tätä. Väität, ettei minulla ole todisteita, vaikka tiedät vallan hyvin, mitä kaikkea materiaalia olen kertonut läpikäyneeni. Tunnusta pois, sinä et vain pidä minun tyylistäni voittaa sinut väittelyissä. Minä taas en ymmärrä, kuinka kritiikittömästi joku voi uskoa epäillyn muistelmia.
Niin vastasin tähän viestiketjuun, muuten täällä ei kyllä erota kuka mitäkin kirjoittaa, oletan että me olemme tässä viestiketjussa keskustelleet?
Mikään materiaali ei todista sinun väitteitäsi todeksi ja siksi kritisoinkin sitä että esität asiat faktoina. Minulla ei ole tapana kilpailla oikeudenmukaisuudesta, sinun kirjoituksesi herjaavat Annelia ja lapsia, ei sinulla ole mitään oikeutta täällä levittää esim että lapset valehtelevat.
Ja vastasin sinulle ainoastaan siksi että turha ihmetellä jos viestisi poistuu syy on tuo minkä kerroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin sinä kirjoitat täällä faktana että Anneli murhasi miehensä ja piilotti astalon, väittät että lapset ovat valehtelijoita.
Nämä on tuomioistuimessa jo ratkaistu ja Anneli on syytön, sinulla ei ole siis mitään oikeutta levittää tuollaista herjaa joka päivä. Minusta tuo on jo vainoamista.
Tätä Väärän tiedon levittämistä ilman todistettua lähdettä on ollut kokoajan.
Kerrotko, mikä on tämän palstan oikean ylläpidon yhteystiedot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä ihan hyvin tiedät, että esitän koko ajan oma teoriani mukaista pohdintaa. Pyrin tuomaan esiin perusteluja, jotka sopivat teoriaani, mutta eivät mielestäni sovi toisenlaiseen teoriaan. Ei kai kukaan oikeasti luule, että tietäisin astalon olleen varmasti sorakasassa? Mutta se olisi ihan hyvä paikka ja sopisi kuvioon.
Itse asiassa en ole väittänyt lapsia valehtelijoiksi; annelistit ovat. Minähän nimenomaan olen se, jonka mielestä lasten kertomukset, myös esikoisen kertoma, tuovat esille todennäköisimmän skenaarion.
Muuntuneita kertomuksia kohtaan olen skeptinen, koska en pidä tivaustaktiikalla syntyneitä kertomuksia mahdollisina. TYKSin hypoteesilausunnossa tuodut eri vaihtoehdot perustuvat tutkimukseen. Epäilykset Annelin vaikutuksesta vahvistuivat mielessäni kovin, kun perehdyin lapsille kohdistettuun nettikirjoitteluun. Mutta en tietenkään pääse keräämään siitä todisteita koska en ole poliisi.
Meitä on tässä ketjussa jäljellä hyvin vähän ja näköjään tappelemme keskenämme. Harva on enää kiinnostunut seuraamaan Annelin asioita. Eivät nämä näkemykset leviä täältä yhtään minnekään. Tuomiot ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kirjoitat nimettömänä, ei täällä erota kuka on kukin, sinulle kerrottiin miksi viestisi poistuvat= levität perätöntä tietoa syyttömistä ihmisistä!
En ole mikään Annelisti, mutta inhoan sitä kun ihmiset nimettömänä kokevat että voivat kirjoittaa ihan mitä vaan skeidaa muista, ihan sama pitääkö paikkaansa vai ei. Rekisteröidy omalla nimelläsi tänne niin saat itse kokea saman että sinusta kirjoitellaan yhtä sun toista mikä ei välttämättä pidä edes paikkaansa. Mutta se on täällä kaikkien nähtävillä niin et varmaan enää ihmettele miksi viestit poistuu."
Kirjoitat epäloogisesti. Ensin sanot, ettei täällä erota, kuka on kukin, mutta sitten kuitenkin väität minun "monesti" kirjoittavan sitä sun tätä. Väität, ettei minulla ole todisteita, vaikka tiedät vallan hyvin, mitä kaikkea materiaalia olen kertonut läpikäyneeni. Tunnusta pois, sinä et vain pidä minun tyylistäni voittaa sinut väittelyissä. Minä taas en ymmärrä, kuinka kritiikittömästi joku voi uskoa epäillyn muistelmia.
Niin vastasin tähän viestiketjuun, muuten täällä ei kyllä erota kuka mitäkin kirjoittaa, oletan että me olemme tässä viestiketjussa keskustelleet?
Mikään materiaali ei todista sinun väitteitäsi todeksi ja siksi kritisoinkin sitä että esität asiat faktoina. Minulla ei ole tapana kilpailla oikeudenmukaisuudesta, sinun kirjoituksesi herjaavat Annelia ja lapsia, ei sinulla ole mitään oikeutta täällä levittää esim että lapset valehtelevat.
Ja vastasin sinulle ainoastaan siksi että turha ihmetellä jos viestisi poistuu syy on tuo minkä kerroin.Mistä "tiedät" mitä olen kirjoitellut, jos et muka ole edes tietoinen, oletko kirjoitellut kanssani?
Huom!!?
"Joskus trolli voi soluttautua ylläpitoon tai perustaa oman ryhmän vain voidakseen poistaa muiden asiallisia viestejä ja ohjata keskustelua haluamaansa suuntaan. Suurilla ja virallisilla keskustelupalstoilla tämä on harvinaista, sillä pääylläpitäjät valvovat moderaattoreiden toimintaa."
Kerrotko, mikä on tämän palstan oikean ylläpidon yhteystiedot?
Totuus selviää kyllä.