Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!
Kommentit (5445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä, etteivätkö lapset halua tietää, kuka murhasi heidän rakkaan isänsä?
Vai meneekö raha kaiken edelle.
Kyllä sua nyt kyrsii, koska Anneli sai vapauttavan tuomion.
Varmaan kiehut raivosta. Mee lenkille!
Ja sinä maksat Auerin ja Kukkiksen korvausrahat, jos olet työelämässä...
Ainakin itse olen ymmärtänyt että Annelin haukkujat ovat katkeria ihmisiä ja heidän koulutuksensa on hyvin suppea.
Vierailija kirjoitti:
Jotain sairasta tuossa koko porukassa on. On ollut ennen murhaa ja sen jälkeen.
Jotain sairasta on Suomessa joka toisessa perheessä. Auer kun on muuten hyvin vähäeleinen ja perusilmeeltään "ilmeetön" niin tämänkin perusteella monet neropatit päätelleet syylliseksi 🤣
Minä sain muutaman kerran selkääni lapsena ja muutaman tukistuksen. Mitään traumoja ei jäänyt. Olimme joskus lievästi sanottuna villejä.
Mutta en tiennyt mitään saatananpalvonnasta enkä eläinten uhrauksista enkä tekopenikstä.
Minua varjeltiin visusti tuollaisista iljetyksistä. Meidät häädettiin eri huoneeseenkin, jos telkkkarista tuli seksikohtauksia. Vanhempani eivät olleet edes uskovaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että Auerin kunniasta ollaan kiinnostuneita, mutta lapset
kattonsa alle ottaneet sukulaiset voidaan mustamaalata ja esittää
heitä kohtaan mitä törkeämpi syytöksiä. Auerin fanittajat ovat kyllä
aika erikoista sakkia.
Lapset itse ovat kertoneet oloista ja kohtelusta sijaisperheessä. Ei se ole mustamaalaamista, jos toistaa, mitä he ovat itse kertoneet.
Ja myös lapsien kaverit ovat kertoneet näistä asioista. Ja sijaisvanhemmat osaltaan myönsivätkin kohtelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaakohan mennä kauppaan. En usko syyttömyyteen. Ainakin on erikoinen ihminen. Sotkuista asunnossa ja ei kukistakaan piitannut.
Sinun uskosi ei tee ketään syylliseksi.
Anneliko siellä vai vanhin tytär?
Minun ajatusmaailmaani ei vaan millään mahdu tämä asia, että MIKSI nämä lapsukaiset eivät kertoneet aikaisemmin valehdelleensa hyväksikäyttöjuttunsa, jos ei mitään ollut tapahtunutkaan? Miksi he laskivat äitinsä kohtalonsa joutua vankilaan asti tuomittuna oikeudessa teoista, joita äitinsä ja kumppaninsa eivät olleet tehneet heille? Kai he nyt tajusivat, mihin heidän äitinsä joutuu heidän väittämiensä valheellisten rikollisten tekojensa vuoksi kuin myös Jensinkin? Minkä vuoksi lapset eivät kertoneet virnaomaisille jo heidän ruumiin tutkimustensa aikana, että he olivat valehdelleet kyseiset tapahtumat, jos ja kun niitä ei ollut tapahtunutkaan????? Aivan käsittämätöntä, että kukaan ei paljastanut lapsista, että he valehtelevat, että koko oikeusistuntokäsittelyä ei olisi äitiään ja Jensiä vastaan tarvinnut edes järjestää.
Tämä koko juttu on aivan kipeä!
Naurettavasta huuhaa-oikeusmurhaoikeudenkäynti-vitsi, joka tuomitsi syyttömät, on nimenomaan geissi.
Oikeat oikeudenkäynnit ovat case'ja.
Myös nykyhallitus on geissi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse olen ymmärtänyt että Annelin haukkujat ovat katkeria ihmisiä ja heidän koulutuksensa on hyvin suppea.
Samoin. Ja hyvin pahantahtoisia. Yksinkertainen voi olla pahantahtoinen.
Ymmärtävätkö edes oikeuden pöytäkirjoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä, etteivätkö lapset halua tietää, kuka murhasi heidän rakkaan isänsä?
Vai meneekö raha kaiken edelle.
Kyllä sua nyt kyrsii, koska Anneli sai vapauttavan tuomion.
Varmaan kiehut raivosta. Mee lenkille!
Ja sinä maksat Auerin ja Kukkiksen korvausrahat, jos olet työelämässä...
Minä maksan ainakin mielelläni koska näiden kahden elämä on pilattu ja ovat kokeneet oikeusmurhan. Tällaista ei pitäisi Suomessa tapahtua.
Myös virkamiehiä pitäisi laittaa vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tulee taas!
Tämähän siinä mielenmuutoksessa oli tarkoituksena, rahastus.
Lapset tajusi tämän vasta kasvettuaan.
Luuletteko että tämän pªsk@maan "oikeuslaitos" määrää penniikään maksuun?
Tietenkin Auer tulee saamaan koppikorvauksia. Mutta tämä toki ei ole ollut aikuistuneiden lasten motiivina, se on absurdi väite.
Joo...ei kukaan välitä rahasta mitään...oikeutta tässä vaan haetaan.
Kuinka sinisilmäisiä tänne kirjoittajat ovat...
Vierailija kirjoitti:
seuraavaksi poliisit syyttäjä alkavat syyttämään aueria annikki saaren murhasta. pähkivät myös olisiko kirves koljonen kuitenkin syyllinen.
Hän oli Kyllikki Saari. Auerin ikä ei puolla osallisuutta Saaren murhaan, aikaikkuna ei ollut vielä edes avautunut. Ei silti kannata käynnistää Auerin marttyyriksijulistamisprosessia Vatikaanissa. Tämä ei ollut vielä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Minun ajatusmaailmaani ei vaan millään mahdu tämä asia, että MIKSI nämä lapsukaiset eivät kertoneet aikaisemmin valehdelleensa hyväksikäyttöjuttunsa, jos ei mitään ollut tapahtunutkaan? Miksi he laskivat äitinsä kohtalonsa joutua vankilaan asti tuomittuna oikeudessa teoista, joita äitinsä ja kumppaninsa eivät olleet tehneet heille? Kai he nyt tajusivat, mihin heidän äitinsä joutuu heidän väittämiensä valheellisten rikollisten tekojensa vuoksi kuin myös Jensinkin? Minkä vuoksi lapset eivät kertoneet virnaomaisille jo heidän ruumiin tutkimustensa aikana, että he olivat valehdelleet kyseiset tapahtumat, jos ja kun niitä ei ollut tapahtunutkaan????? Aivan käsittämätöntä, että kukaan ei paljastanut lapsista, että he valehtelevat, että koko oikeusistuntokäsittelyä ei olisi äitiään ja Jensiä vastaan tarvinnut edes järjestää.
Kun tarpeeksi uhkaillaan ja peloitellaan niin ei lapsi uskalla kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että Auerin kunniasta ollaan kiinnostuneita, mutta lapset
kattonsa alle ottaneet sukulaiset voidaan mustamaalata ja esittää
heitä kohtaan mitä törkeämpi syytöksiä. Auerin fanittajat ovat kyllä
aika erikoista sakkia.
Lapset itse ovat kertoneet oloista ja kohtelusta sijaisperheessä. Ei se ole mustamaalaamista, jos toistaa, mitä he ovat itse kertoneet.
Eihän tuonlaisia valehtelijalapsia usko enää kukaan, sillä lapset varmaankin valehdelleet myös sijaisperheen toiminnoistakin täyttä silkkaa valetta.
Vierailija kirjoitti:
Manipulointi, uhkailu ja siltä väliltä ja tavalla. Lapsen mieli on usein hauras, sitä on aikuisen helppo muokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tulee taas!
Tämähän siinä mielenmuutoksessa oli tarkoituksena, rahastus.
Lapset tajusi tämän vasta kasvettuaan.
Luuletteko että tämän pªsk@maan "oikeuslaitos" määrää penniikään maksuun?
Tietenkin Auer tulee saamaan koppikorvauksia. Mutta tämä toki ei ole ollut aikuistuneiden lasten motiivina, se on absurdi väite.
Joo...ei kukaan välitä rahasta mitään...oikeutta tässä vaan haetaan.
Kuinka sinisilmäisiä tänne kirjoittajat ovat...
Vaihtaisitko itse tämän kokemuksen omalle perheellesi jos saisit muutaman miljoonan?
Kuinka hölmö olet.
Vihdoinkin oikeus voitti!!! Kaikkea hyvää Annelille ja hänen lapsilleen <3
Vierailija kirjoitti:
Belsebub varjeli uskollista palvojaansa.
Thank you Satan!
Ole hyvä. Nähdään pian lilla finjevel...🎭
Suomi24-sivusto. Varmaa tietoa. 🤪