Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!
Kommentit (562)
Vierailija kirjoitti:
seuraavaksi poliisit syyttäjä alkavat syyttämään aueria annikki saaren murhasta. pähkivät myös olisiko kirves koljonen kuitenkin syyllinen.
Hän oli Kyllikki Saari. Auerin ikä ei puolla osallisuutta Saaren murhaan, aikaikkuna ei ollut vielä edes avautunut. Ei silti kannata käynnistää Auerin marttyyriksijulistamisprosessia Vatikaanissa. Tämä ei ollut vielä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Minun ajatusmaailmaani ei vaan millään mahdu tämä asia, että MIKSI nämä lapsukaiset eivät kertoneet aikaisemmin valehdelleensa hyväksikäyttöjuttunsa, jos ei mitään ollut tapahtunutkaan? Miksi he laskivat äitinsä kohtalonsa joutua vankilaan asti tuomittuna oikeudessa teoista, joita äitinsä ja kumppaninsa eivät olleet tehneet heille? Kai he nyt tajusivat, mihin heidän äitinsä joutuu heidän väittämiensä valheellisten rikollisten tekojensa vuoksi kuin myös Jensinkin? Minkä vuoksi lapset eivät kertoneet virnaomaisille jo heidän ruumiin tutkimustensa aikana, että he olivat valehdelleet kyseiset tapahtumat, jos ja kun niitä ei ollut tapahtunutkaan????? Aivan käsittämätöntä, että kukaan ei paljastanut lapsista, että he valehtelevat, että koko oikeusistuntokäsittelyä ei olisi äitiään ja Jensiä vastaan tarvinnut edes järjestää.
Tämä koko juttu on aivan kipeä!
Kun tarpeeksi uhkaillaan ja peloitellaan niin ei lapsi uskalla kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että Auerin kunniasta ollaan kiinnostuneita, mutta lapset
kattonsa alle ottaneet sukulaiset voidaan mustamaalata ja esittää
heitä kohtaan mitä törkeämpi syytöksiä. Auerin fanittajat ovat kyllä
aika erikoista sakkia.
Lapset itse ovat kertoneet oloista ja kohtelusta sijaisperheessä. Ei se ole mustamaalaamista, jos toistaa, mitä he ovat itse kertoneet.
Eihän tuonlaisia valehtelijalapsia usko enää kukaan, sillä lapset varmaankin valehdelleet myös sijaisperheen toiminnoistakin täyttä silkkaa valetta.
Vierailija kirjoitti:
Minun ajatusmaailmaani ei vaan millään mahdu tämä asia, että MIKSI nämä lapsukaiset eivät kertoneet aikaisemmin valehdelleensa hyväksikäyttöjuttunsa, jos ei mitään ollut tapahtunutkaan? Miksi he laskivat äitinsä kohtalonsa joutua vankilaan asti tuomittuna oikeudessa teoista, joita äitinsä ja kumppaninsa eivät olleet tehneet heille? Kai he nyt tajusivat, mihin heidän äitinsä joutuu heidän väittämiensä valheellisten rikollisten tekojensa vuoksi kuin myös Jensinkin? Minkä vuoksi lapset eivät kertoneet virnaomaisille jo heidän ruumiin tutkimustensa aikana, että he olivat valehdelleet kyseiset tapahtumat, jos ja kun niitä ei ollut tapahtunutkaan????? Aivan käsittämätöntä, että kukaan ei paljastanut lapsista, että he valehtelevat, että koko oikeusistuntokäsittelyä ei olisi äitiään ja Jensiä vastaan tarvinnut edes järjestää.
Manipulointi, uhkailu ja siltä väliltä ja tavalla. Lapsen mieli on usein hauras, sitä on aikuisen helppo muokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tulee taas!
Tämähän siinä mielenmuutoksessa oli tarkoituksena, rahastus.
Lapset tajusi tämän vasta kasvettuaan.
Luuletteko että tämän pªsk@maan "oikeuslaitos" määrää penniikään maksuun?
Tietenkin Auer tulee saamaan koppikorvauksia. Mutta tämä toki ei ole ollut aikuistuneiden lasten motiivina, se on absurdi väite.
Joo...ei kukaan välitä rahasta mitään...oikeutta tässä vaan haetaan.
Kuinka sinisilmäisiä tänne kirjoittajat ovat...
Vaihtaisitko itse tämän kokemuksen omalle perheellesi jos saisit muutaman miljoonan?
Kuinka hölmö olet.
Vihdoinkin oikeus voitti!!! Kaikkea hyvää Annelille ja hänen lapsilleen <3
Vierailija kirjoitti:
Belsebub varjeli uskollista palvojaansa.
Thank you Satan!
Ole hyvä. Nähdään pian lilla finjevel...🎭
Kun aikuiselle ihmiselle valehdellaan jatkuvalla syötöllä paksuja valheita vahingoittamistarkoituksessa, se on erittäin traumaattista.
Jotkut ovat joutuneet lopulta terapiaan ja käyneet systemaattisesti käymään läpi kaikki valheet läpi terapeutin kanssa.
Nämä k u s ipäävalehtelijat ovat niin mestarillisia manipuloijia, että ihminen voi mennä täysin lukkoon.
Entä pieni lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka todistaa, että lapsia olisi uhkailtu, etteivät he uskaltaneet kertoa totuutta? Höpöhöpö, kyllä lapsikin ymmärtää, kun aletaan ronkkimaan alapäätä, että avaa suunsa, ja sanoo valehdelleensa, kun ja jos ei mitään ole todellisesti edes tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika erikoista sakkia.
Lapset itse ovat kertoneet oloista ja kohtelusta sijaisperheessä. Ei se ole mustamaalaamista, jos toistaa, mitä he ovat itse kertoneet.
Eihän tuonlaisia valehtelijalapsia usko enää kukaan, sillä lapset varmaankin valehdelleet myös sijaisperheen toiminnoistakin täyttä silkkaa valetta.
He eivät ole enää lapsia vaan aikuisia. Sijaisperheen toiminnalle oli myös muita todistajia kuten lapsien kaverit sekä he itse myös myönsivät kohtelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika erikoista sakkia.
No, minä uskon ja oikeus uskoi.
Sijaisvanhemmat ihan itse myönsi suurimman osan lasten väitteistä.
Tämä kaikki on valtion lypsämistä. Auer ja lakimiehet saavat kunnon rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tulee taas!
Tietenkin Auer tulee saamaan koppikorvauksia. Mutta tämä toki ei ole ollut aikuistuneiden lasten motiivina, se on absurdi väite.
Vaihtaisitko itse tämän kokemuksen omalle perheellesi jos saisit muutaman miljoonan?
Kuinka hölmö olet.
No aika helppoa rahaa lopulta. Ei ole paljon tarvinnut töitä tehdä vuosikymmeniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka todistaa, että lapsia olisi uhkailtu, etteivät he uskaltaneet kertoa totuutta? Höpöhöpö, kyllä lapsikin ymmärtää, kun aletaan ronkkimaan alapäätä, että avaa suunsa, ja sanoo valehdelleensa, kun ja jos ei mitään ole todellisesti edes tapahtunut.
He itse näin sanovat eikö heillä ole mitään syytä myt valehdella.
Sijaisperheessä elämä oli hirveää, tästä kertovat myös lasten koulukaverit.
Usko nyt että jos pientä lasta uhkaillaan niin ei hän uskalla kertoa.
Skenaarioita tapahtuneesta on monia, mutta laitanpa tähän huvikseni yhden lisää. Jukka kuoli perheriidan seurauksena, josta Annelin veli ja/tai hänen puolisonsa sekä moni muu keksivät omasta mielestään hyvän rahastuskeinon oman hyvinvointinsa hyväksi.
Lapset siis valehtelivat hyväksikäytöstä. Mutta nyt puhuvat totuuden, ettei mitään tapahtunut.
Puhuvat myös totuuden oloista sijaisvanhemmilla. Ainakun totuus muuttuu, niin miten se
vaikuttaa muihin totuuksiin...
Poliisin toiminta pitää nyt selvittää. Mitä kaikkea tuli sössittyä?
Sitten tämä ukko ja akka jotka toimivat niin sanottuina sijaisvanhempina.
Ihmetyttää edelleenkin miksi näitä asioita enempää ihmetellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tulee taas!
Kuinka hölmö olet.No aika helppoa rahaa lopulta. Ei ole paljon tarvinnut töitä tehdä vuosikymmeniin.
Helppoa rahaa Annelille???? Menetti lapsensa eikö saanut elää heidän kanssa heidän lapsuuttaan. Istui syyttömänä vankilassa vuosia. Häntä on haukuttu vuosikausia keskustelupalstoilla..
Itse en ikinä mistään summasta vaihtaisi perhe-elämääni tuollaiseen. Sinä ilmeisesti näin tekisit?