Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!

Vierailija
29.04.2026 |

Sijaisvanhemmat käskeneet lasten puhua paskaa!

Kommentit (483)

Vierailija
301/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä tuomio oli alun alkaen outo:

1. Kotietsinnöissä ei löytynyt lasten hyväksikäyttöön liittyvää materiaalia. Ei mitään teoissa kuvattua rekvisiittaa, ei epäilyttäviä nettihakuja Annelin tai Jensin osalta. Myöskään todisteita eläinten uhrauksesta ei löytynyt.

2. Naapurin lapset (joita Annelin lapset väittivät hyväksikäytön uhreiksi), eivät tienneet hyväksikäytöstä mitään

3. Annelin vanhin tytär oli sijoituspaikkojen hlökunnan mukaan empaattinen ja hyväkäytöksinen. Suhteet sisaruksiin olivat kunnossa ennen Auerin veljelle sijoittamista

4. Tutkimuksissa kaikkien kolmen tytön immenkalvot olivat ehjät

5. Auerin veli oli valehdellut siitä, missä järjestyksessä / milloin videot oli kuvattu. Lasten oma kuvaus johdattelusta kuulostaa järkeenkäyvältä. 

6. Lasten jutut olivat monin paikoin erittäin epärealistisia.

Herää kysymys: kuinka syyttäjä kehtaa valittaa ja tuhlata lisää veronmaksajien rahoja tähän älyttömään seri-keissiin, kun meillä on Suomessa ihan oikeita ongelmia!? Esim. iso liuta hyväksikäytettyjä laitoslapsia ja lapsia, jotka ovat koukussa peukkuun. 

Auerin kannettava päätyi vanhimmalle tytölle. Todennäköisesti hävitettiin.

Vierailija
302/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tuo viimeisin oikeuden päätös sinänsä ihmetytä. Etenkin alussa seurasin uutisointia ja huomasin syyttäjien olevan liikkeellä köykäisin eväin.

Murhakeississä toki toivoisin tekijän jossain vaiheessa selviävän ihan oikeasti. Olipa se Anneli tai se ns. huppis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anneli Auer on tullut oikeuden käyntineen ja korvauksineen valtiolle (veromaksajille) todella kalliiksi. Miljoonia...

Niin siis ihan tarkalleen ottaen kustannuksia on aiheuttaneet ihan muut tahot, kuin syyttömänä vuosikausia vankilassa istunut ja julkisuudessa riepoteltu nainen.

Vaihtaisitko itse elämästäsi vuosia ja maineesi miljooniin? No aina varmaan joku vaihtaisi, mutta useimmat meistä ei.

Tapaus lisää yksittäisten kansalaisten turvattomuutta. Että tällainen on ylipäänsä mahdollista yhteiskunnassamme.

Kafkamainen tapaus, kauttaaltaan.

Ei se lisää turvattomuutta vaan se pikemminkin lisää ymmärrystä siitä että tälläistä tapahtuu.

Ollaan valppaita ihmiset.

Vierailija
304/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät rahat Anneli ja Jens sekä lapset tienaavat. Ehkäpä aiheestakin. Käytännössä kaksi ensikmsi mainittua nousevat miljonääreiksi veronmaksajien rahoilla. 

Tuskin ne miljoonat lohduttavat kun elämä on pilalla. Maine on mennyt. Ei ole saanut kasvattaa itse lapsiaan. Vapaus vietiin. 20 vuotta vainoa ja mustamaalaamista. Kannattaisiko? Mitenhän olisi omalla kohdallasi? 

Vierailija
305/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli sellainen minä minä minä lausunto Annelilta, lisäksi 20 vuotta menettänyt tuloja koulutuksellaan, vaikka ammattina oli murhan aikoihin kotiäiti. Mutta kiva että Annelin maine on puhdistettu, miten kävi valehtelevien lasten ja tyranni sijaisperheen maineen kanssa, hehän eivät tästä mitään korvauksia tule saamaan  . Annelin kosto veljelleen ja lapsilleen on nyt onnistunut.

Auer ei olisi ikinä pystynyt toimimaan ekonomina. Syrjäytynyt jo murhan aikoihin.

Jos ero olisi tapahtunut, olisi joutunut taloudellisesti vaikeaan asemaan.

Nyt sai Jukasta leskeneläkkeenkin.

Vierailija
306/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä ratkaisu. Ensinnäkin osoittaa sen että ihmisille voi tapahtua täysin epäoikeudenmukaisia asioita ja sen että pitää uskoa hyvään.

Kaikkea hyvää lapsille ja äidille.

Mutta kuka murhasi Jukan?

Vierailija
307/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli sellainen minä minä minä lausunto Annelilta, lisäksi 20 vuotta menettänyt tuloja koulutuksellaan, vaikka ammattina oli murhan aikoihin kotiäiti. Mutta kiva että Annelin maine on puhdistettu, miten kävi valehtelevien lasten ja tyranni sijaisperheen maineen kanssa, hehän eivät tästä mitään korvauksia tule saamaan  . Annelin kosto veljelleen ja lapsilleen on nyt onnistunut.

Sitä ei edes kielletty oikeudenkäynnissä, että Auer oli pahoinpidellyt lapsiaan.

Erityisesti poikaa. Minkälaista ihmistä te kirjoittajat oikein fanitatte?

Kukkis taas on tuomittu poikansa pahoinpitelystä. Nämä hirviöt ovat kaukana

syyttömästä.

Vierailija
308/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitat Googlehakuun "Hymen grows in puberty", tekoäly antaa vastauksen:

"Your hymen changes throughout your life. Before puberty, your hymen is thin and may be sensitive. During puberty, increased hormones (oestrogen) cause your hymen and other vaginal tissues to become thicker and more stretchy.3.3.2025"

ELI: Immenkalvo MUUTTUU koko elämäsi ajan. Murrosiässä hormonit ja estrogeeni vaikuttaa että se (ja muut osat) tulee vahvemmaksi...

Joki-Erkkilä on täysin oikeassa. Mutta yritäppä saada maallikkoja uskomaan tieteeseen...

Tai edes käyttämään Googlehakua.

Immenkalvohullu poistoon!

Vierailija
309/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin uskon, että miljoonat lohduttavat. Ei Suomessa normaalilla palkkatyöllä samaan pysty lähimainkaan.

Vierailija
310/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen lapsi valehtelee omasta äidistään tuolla  ko. aiheella, kun lasten isä on murhattu, ja lapsien äidiltä on murhaaja tappanut aviomiehensä.

Ja millainen veli keksisi syöttää siskonsa lapsille tuonlaista valhetta kertoilemaan omasta siskostaan, jotta saisi sukulaislapset pois äitinsä hoivista hänen jouduttuaan vankilaan? 

Lopulta lasten kasvettuaan ovat terapioiden myötä alkaneet ymmärtää, että saadakseen sen ainoan todellisen äidin maineen putsatakseen ja samantein lasten omankin seksuaalisen uhrin maineen itsestään sekä saadakseen vieläpä jatkossa rahalliset korvaukset äidiltään aikoinaan kärsimistään hyväksikäytön aiheuttamista traumoista, niin kannattihan tuo oikeudenkäynti käydä läpi,  ja kääntää menneet teot valheeksi.

Ai millainen veli? Rahanahne? Sehän sai niin paljon rajaa lapsista että olivat vaimonsa kanssa jääneet töistäkin pois, ostaneet hulppean veneen ym. 

Tämä. Tuo veli on ollut todella kiero ja ahne. Kun Anneli vapautettiin murhasyytteistä, pelkäsi että hyvät tulot menettäisivät. Siksi sepustanut umpihullua tarinaa hyväksikäytöstä yms. Painostanut lapset puhumaan ja laittanut heille sanat suuhun. Saivat sijaislapsista 6000-7000 euroa kuussa. 

Kuinka moni ottaisi kotiinsa kolme traumatisoitunuta lasta?

Veikkaan, ettei kovin moni. Ja rahakorvaukset menivät virallisen taksan mukaan.

Vierailija
311/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin uskon, että miljoonat lohduttavat. Ei Suomessa normaalilla palkkatyöllä samaan pysty lähimainkaan.

Kunhan tuhlaisi ne Suomessa eikä pakene Fuengirolaan.

Vierailija
312/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten oikeusturvan kannalla on välttämätöntä hakea tähän korkeimman oikeuden päätös.

Lapset ovat nyt saaneet oikeuden.

On ollut takuulla hirveää kantaa taakkaa siitä, että he kertoivat valheita pienenä.

Auerin 26 - vuotias poika oli siksi purskahtanut itkuun oikeudessa.

Vierailija
313/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen ei ole syytöntä nähnytkään. Sadistinen, joten on Psyko....

Auer on tunneköyhä, sadistinen, mutta äärettömän älykäs.

Nyt pyörittää jo oikeuslaitostakin. Jutun tutkijat sai aikanaan

täysin pauloihinsa.

En tiedä mutta toivoisin tämmöisen kirjoittajan joutuvan maksumieheksi kunnianloukkauksesta. 

Kun kerää netistä kaikki tämäntyyppisten kirjoitukset ja laittaa nämä ihmiset maksumieheksi niin ei tarvis niin paljon veronmaksajien rahoja tuhlata korvauksiin, Annelille varmaan sopis että näiden naama iltalehteen ja korvaukset näiltä.

Vierailija
314/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisvanhemmat on mustamaalattu Annelin toimesta.

Halu kostaa on kova. Anneli kuitenkin itse myönsi pahoinpidelleensä lapsiaan.

Erityisesti poikaa. Kukkis taas on tuomittu poikansa pahoinpitelystä.

Pojat saivat nyrkkiä jatkuvasti omien todistusten mukaan.

Vierailija
315/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä itse tullut oltua velkavankeudessa parikyt vuotta. Kuolemaan asti todennäköisesti jatkuu. Ottaisin heittämällä vaikka viiden vuoden vankilassa olon miljoona euroa kuin tämän ikuisen velkapiinan.

Vierailija
316/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaakohan mennä kauppaan. En usko syyttömyyteen. Ainakin on erikoinen ihminen. Sotkuista asunnossa ja ei kukistakaan piitannut.

Vierailija
317/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten oikeusturvan kannalla on välttämätöntä hakea tähän korkeimman oikeuden päätös.

Lapset ovat nyt saaneet oikeuden.

On ollut takuulla hirveää kantaa taakkaa siitä, että he kertoivat valheita pienenä.

Auerin 26 - vuotias poika oli siksi purskahtanut itkuun oikeudessa.

Ymmärsin, että tuo poika kai mielenterveyssyistä eläkkeellä.

Äidin manipuloinnin voimaa ei voi aliarvioida.

Vierailija
318/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä en usko tuohon. Olen itse "vassari" ja intuitio Annelin puolelle syntyi vähitellen elämää ymmärrettäessäni."

Minäkin olen vassari, mutta elämän ymmärrys ja keisseihin perehtyminen on tuonut mukanaan sen, että näen lasten kertoneen 2011 ihan todellisista kokemuksistaan. Aikuistuneiden sijoitusnuorten moraali voi olla häiriintyneempi kuin meidän tavisten, mikä on toisaalta ymmärrettävää. 

Oikeasti?

Tässä ei puhuta sijoitusnuorista vaan pienistä!!! lapsista jotka manipuloitiin sijaisvanhempiensa taholta.

Minä en todellakaan usko kaikkea mitä sanotaan mutta en olekaan sosiaalityöntekijä enkä sosiaaliohjaaja vaan sosiologi sekä sosiaalipsykologi. Tiedettä eikä mutua!

"Oikeasti?

Tässä ei puhuta sijoitusnuorista vaan pienistä!!! lapsista jotka manipuloitiin sijaisvanhempiensa taholta.

Minä en todellakaan usko kaikkea mitä sanotaan mutta en olekaan sosiaalityöntekijä enkä sosiaaliohjaaja vaan sosiologi sekä sosiaalipsykologi. Tiedettä eikä mutua!"

Epäilen yliopistokoulutustasi viestisi sisällön perusteella. Minä sen sijaan puhuin kyllä entisten nuorisokotilaisten moraalikäsityksistä. Auerskan aikuistuneiden lasten esiintyminen oikeudessa todistajina oli mielestäni epäuskottavaa. Toivon, että poliisi tekisi vielä lisätutkintaa heidän tekemisistään sijaisperheestä lähdön jälkeen. Suomi24-sivustolla käytiin ihan selvästi keskustelua heidän houkutteluistaan palkkiota vastaan, ja tytöt ainakin tiesivät kaiketi siitä. 

"Lasten uudet kertomukset siitä, ettei väitettyjä rikoksia ollut tapahtunut ja että he valehtelivat, saivat oikeudesta tukea muusta näytöstä.

Asiassa ei ilmennyt seikkoja, joiden mukaan lapsia olisi johdateltu kertomaan valehtelusta.

– Mahdollisesta luvatusta tai toivotusta rahapalkkiosta ei ole myöskään ilmennyt mitään konkreettisia  viitteitä."

Poliisin olisi hyvä tehdä lisätutkintaa siitä, onko aikuistuneita lapsia houkuteltu äidin ja Jensin puolelle palkkion toivossa. Nyt kun lapset salasivat nimensä ja kasvonsa, heidän mahdollisesti myöhempien vuosien rahankäyttöään ei kukaan ulkopuolinen osaisi paljastaa. 

Vierailija
319/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaakohan mennä kauppaan. En usko syyttömyyteen. Ainakin on erikoinen ihminen. Sotkuista asunnossa ja ei kukistakaan piitannut.

Onko Anneli sinkku? Noh, eipä se mikään ylitse pääsemätön este olisi. Kaunis ja rikas nainen. Kysyntää löytyy, ja paljon.

Vierailija
320/483 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä tuomio oli alun alkaen outo:

1. Kotietsinnöissä ei löytynyt lasten hyväksikäyttöön liittyvää materiaalia. Ei mitään teoissa kuvattua rekvisiittaa, ei epäilyttäviä nettihakuja Annelin tai Jensin osalta. Myöskään todisteita eläinten uhrauksesta ei löytynyt.

2. Naapurin lapset (joita Annelin lapset väittivät hyväksikäytön uhreiksi), eivät tienneet hyväksikäytöstä mitään

3. Annelin vanhin tytär oli sijoituspaikkojen hlökunnan mukaan empaattinen ja hyväkäytöksinen. Suhteet sisaruksiin olivat kunnossa ennen Auerin veljelle sijoittamista

4. Tutkimuksissa kaikkien kolmen tytön immenkalvot olivat ehjät

5. Auerin veli oli valehdellut siitä, missä järjestyksessä / milloin videot oli kuvattu. Lasten oma kuvaus johdattelusta kuulostaa järkeenkäyvältä. 

6. Lasten jutut olivat monin paikoin erittäin epärealistisia.

Herää kysymys: kuinka syyttäjä kehtaa valittaa ja tuhlata lisää veronmaksajien rahoja tähän älyttömään seri-keissiin, kun meillä on Suomessa ihan oikeita ongelmia!? Esim. iso liuta hyväksikäytettyjä laitoslapsia ja lapsia, jotka ovat koukussa peukkuun. 

Kokemuksesta tiedän, että häiriintynyt ja manipuloiva ihminen 

voi ja pystyy käyttäytymään täysin eri tavalla eri tilanteissa 

ja eri ihmisten kanssa. Esimerkiksi kiusaaja voi olla hyvinkin

ystävällinen opettajille ja muille kavereille, vaikka samaan aikaan

harjoittaa henkistä väkivaltaa toista kohtaan.

Mistä kokemuksista tiedät sen?

Vai onko motiivinasi ladella lisää valheita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme