Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tulee taas!
Tämähän siinä mielenmuutoksessa oli tarkoituksena, rahastus.
Lapset tajusi tämän vasta kasvettuaan.
Luuletteko että tämän pªsk@maan "oikeuslaitos" määrää penniikään maksuun?
Tietenkin Auer tulee saamaan koppikorvauksia. Mutta tämä toki ei ole ollut aikuistuneiden lasten motiivina, se on absurdi väite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten oikeusturvan kannalla on välttämätöntä hakea tähän korkeimman oikeuden päätös.
Lapset ovat nyt saaneet oikeuden.
On ollut takuulla hirveää kantaa taakkaa siitä, että he kertoivat valheita pienenä.
Auerin 26 - vuotias poika oli siksi purskahtanut itkuun oikeudessa.
Ymmärsin, että tuo poika kai mielenterveyssyistä eläkkeellä.
Äidin manipuloinnin voimaa ei voi aliarvioida.
Todellakin Anneli manipuloinut nuorimmat lapset vanhimman tyttären avustuksella. Onkohan näillä kolmella nuorimmalla nyt huijattu olo. Puhdistivat äitinsä olemattoman "maineen" oman maineen kustannuksella. Säälittää nämä 3 nuorinta lasta ja Annelin veli vaimoineen, joiden maine hyvästä teosta huolimatta on nyt vedetty ihan lokaan.
Hyvästä teosta? Lasten olothan oli kamalat sijaisperheessä.
Oikeus totesi, että mitään näyttöä aikuisten lasten manipuloinnista ei ole, kun taas siitä on, että sijaisvanhemmat manipuloi heitä lapsina.
Sijaisperheen mustamaalaaminen on ollut osa Auerin puolustusta.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että Auerin kunniasta ollaan kiinnostuneita, mutta lapset
kattonsa alle ottaneet sukulaiset voidaan mustamaalata ja esittää
heitä kohtaan mitä törkeämpi syytöksiä. Auerin fanittajat ovat kyllä
aika erikoista sakkia.
Lapset itse ovat kertoneet oloista ja kohtelusta sijaisperheessä. Ei se ole mustamaalaamista, jos toistaa, mitä he ovat itse kertoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä, etteivätkö lapset halua tietää, kuka murhasi heidän rakkaan isänsä?
Vai meneekö raha kaiken edelle.
Murhaaja on tiedossa. Suurempi ihmetyksen aihe on se miksei poliisi tee asialle mitään. Tähänkin voi tulla muutos ihan pian.
Eikös keskusrikospoliisi ottanut Jukan murhan tutkittavakseen.
Sitä ei tiedä, mitä sieltä vielä tulee..
Hyvin suurella todennäköisyydellä myös KRP:n työntekijöitä on sotkeentunut todisteiden väärentämisiin. Tuossa käydään myös poliisin sisäistä kamppailua.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei tuo viimeisin oikeuden päätös sinänsä ihmetytä. Etenkin alussa seurasin uutisointia ja huomasin syyttäjien olevan liikkeellä köykäisin eväin.
Murhakeississä toki toivoisin tekijän jossain vaiheessa selviävän ihan oikeasti. Olipa se Anneli tai se ns. huppis.
Olen samaa mieltä kanssasi sikäli, että minunkin mielestäni aikuistuneita lapsia kohdeltiin oikeudessa silkkihansikkain eikä syyttäjä teettänyt kunnon lisätutkintaa heidän osaltaan. Oliko heitä edes poliisi kunnolla kuulustellut? Vai oliko vain se, mitä he olivat Fredmanille kertoneet? Kukaan psykologi ei kertonut, miten muka olisi voitu istuttaa kolmen lapsen päähän niin yksityiskohtaisia seksuaalisia kuvauksia.
Myös murhajutussa syyttäjä oli aikoinaan lepsu ja eikä laatinut teonkuvausta nauhuriteorian pohjalta, vaan kuvitteli pelkän huppiksen äänten puuttumisen riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten oikeusturvan kannalla on välttämätöntä hakea tähän korkeimman oikeuden päätös.
On ollut takuulla hirveää kantaa taakkaa siitä, että he kertoivat valheita pienenä.
Todellakin Anneli manipuloinut nuorimmat lapset vanhimman tyttären avustuksella. Onkohan näillä kolmella nuorimmalla nyt huijattu olo. Puhdistivat äitinsä olemattoman "maineen" oman maineen kustannuksella. Säälittää nämä 3 nuorinta lasta ja Annelin veli vaimoineen, joiden maine hyvästä teosta huolimatta on nyt vedetty ihan lokaan.
Oletko sä valmis pyytämään anteeksi omalla naamalla jos olet väärässä? Eikö sinua hävetä vuosikausien vainoaminen jos olet väärässä?
Osallistuit monen elämän pilaamiseen!
Itse en kehtaisi noin törkeitä syytöksiä kirjoittaa ilman todisteita. Nyt puhutaan kuitenkin oikeista ihmisistä ei mistään elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeusoppinut vaatii että on aika tutkia p o l i i s i n toimintaa sekä o i k e u s l a i t o k s e n toimintaa.
TÄMÄ TÄMÄ! Systeemissä on valuvika, johon ahneet ihmiset lankeavat tajuamatta välttämättä sitä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästä teosta? Lasten olothan oli kamalat sijaisperheessä.
Oikeus totesi, että mitään näyttöä aikuisten lasten manipuloinnista ei ole, kun taas siitä on, että sijaisvanhemmat manipuloi heitä lapsina.
Sijaisperheen mustamaalaaminen on ollut osa Auerin puolustusta.
Ihan itsehän sijaisvanhemmat myönsivät suurimman osan tuosta "mustamaalaamisesta" pitävän paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä en usko tuohon. Olen itse "vassari" ja intuitio Annelin puolelle syntyi vähitellen elämää ymmärrettäessäni."
Minäkin olen vassari, mutta elämän ymmärrys ja keisseihin perehtyminen on tuonut mukanaan sen, että näen lasten kertoneen 2011 ihan todellisista kokemuksistaan. Aikuistuneiden sijoitusnuorten moraali voi olla häiriintyneempi kuin meidän tavisten, mikä on toisaalta ymmärrettävää.
Oikeasti?
Tässä ei puhuta sijoitusnuorista vaan pienistä!!! lapsista jotka manipuloitiin sijaisvanhempiensa taholta.
Minä en todellakaan usko kaikkea mitä sanotaan mutta en olekaan sosiaalityöntekijä enkä sosiaaliohjaaja vaan sosiologi sekä sosiaalipsykologi. Tiedettä eikä mutua!
"Oikeasti?
Tässä ei puhuta sijoitusnuorista vaan pienistä!!! lapsista jotka manipuloitiin sijaisvanhempiensa taholta.
Minä en todellakaan usko kaikkea mitä sanotaan mutta en olekaan sosiaalityöntekijä enkä sosiaaliohjaaja vaan sosiologi sekä sosiaalipsykologi. Tiedettä eikä mutua!"
Epäilen yliopistokoulutustasi viestisi sisällön perusteella. Minä sen sijaan puhuin kyllä entisten nuorisokotilaisten moraalikäsityksistä. Auerskan aikuistuneiden lasten esiintyminen oikeudessa todistajina oli mielestäni epäuskottavaa. Toivon, että poliisi tekisi vielä lisätutkintaa heidän tekemisistään sijaisperheestä lähdön jälkeen. Suomi24-sivustolla käytiin ihan selvästi keskustelua heidän houkutteluistaan palkkiota vastaan, ja tytöt ainakin tiesivät kaiketi siitä.
Suomi24-sivusto. Varmaa tietoa. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä, etteivätkö lapset halua tietää, kuka murhasi heidän rakkaan isänsä?
Kyllä sua nyt kyrsii, koska Anneli sai vapauttavan tuomion.
Varmaan kiehut raivosta. Mee lenkille!
Ja sinä maksat Auerin ja Kukkiksen korvausrahat, jos olet työelämässä...
Ainakin itse olen ymmärtänyt että Annelin haukkujat ovat katkeria ihmisiä ja heidän koulutuksensa on hyvin suppea.
Vierailija kirjoitti:
Jotain sairasta tuossa koko porukassa on. On ollut ennen murhaa ja sen jälkeen.
Jotain sairasta on Suomessa joka toisessa perheessä. Auer kun on muuten hyvin vähäeleinen ja perusilmeeltään "ilmeetön" niin tämänkin perusteella monet neropatit päätelleet syylliseksi 🤣
Minä sain muutaman kerran selkääni lapsena ja muutaman tukistuksen. Mitään traumoja ei jäänyt. Olimme joskus lievästi sanottuna villejä.
Mutta en tiennyt mitään saatananpalvonnasta enkä eläinten uhrauksista enkä tekopenikstä.
Minua varjeltiin visusti tuollaisista iljetyksistä. Meidät häädettiin eri huoneeseenkin, jos telkkkarista tuli seksikohtauksia. Vanhempani eivät olleet edes uskovaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika erikoista sakkia.
Lapset itse ovat kertoneet oloista ja kohtelusta sijaisperheessä. Ei se ole mustamaalaamista, jos toistaa, mitä he ovat itse kertoneet.
Ja myös lapsien kaverit ovat kertoneet näistä asioista. Ja sijaisvanhemmat osaltaan myönsivätkin kohtelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaakohan mennä kauppaan. En usko syyttömyyteen. Ainakin on erikoinen ihminen. Sotkuista asunnossa ja ei kukistakaan piitannut.
Sinun uskosi ei tee ketään syylliseksi.
Anneliko siellä vai vanhin tytär?
Minun ajatusmaailmaani ei vaan millään mahdu tämä asia, että MIKSI nämä lapsukaiset eivät kertoneet aikaisemmin valehdelleensa hyväksikäyttöjuttunsa, jos ei mitään ollut tapahtunutkaan? Miksi he laskivat äitinsä kohtalonsa joutua vankilaan asti tuomittuna oikeudessa teoista, joita äitinsä ja kumppaninsa eivät olleet tehneet heille? Kai he nyt tajusivat, mihin heidän äitinsä joutuu heidän väittämiensä valheellisten rikollisten tekojensa vuoksi kuin myös Jensinkin? Minkä vuoksi lapset eivät kertoneet virnaomaisille jo heidän ruumiin tutkimustensa aikana, että he olivat valehdelleet kyseiset tapahtumat, jos ja kun niitä ei ollut tapahtunutkaan????? Aivan käsittämätöntä, että kukaan ei paljastanut lapsista, että he valehtelevat, että koko oikeusistuntokäsittelyä ei olisi äitiään ja Jensiä vastaan tarvinnut edes järjestää.
Tämä koko juttu on aivan kipeä!
Naurettavasta huuhaa-oikeusmurhaoikeudenkäynti-vitsi, joka tuomitsi syyttömät, on nimenomaan geissi.
Oikeat oikeudenkäynnit ovat case'ja.
Myös nykyhallitus on geissi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse olen ymmärtänyt että Annelin haukkujat ovat katkeria ihmisiä ja heidän koulutuksensa on hyvin suppea.
Samoin. Ja hyvin pahantahtoisia. Yksinkertainen voi olla pahantahtoinen.
Ymmärtävätkö edes oikeuden pöytäkirjoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sua nyt kyrsii, koska Anneli sai vapauttavan tuomion.
Varmaan kiehut raivosta. Mee lenkille!
Ja sinä maksat Auerin ja Kukkiksen korvausrahat, jos olet työelämässä...
Minä maksan ainakin mielelläni koska näiden kahden elämä on pilattu ja ovat kokeneet oikeusmurhan. Tällaista ei pitäisi Suomessa tapahtua.
Myös virkamiehiä pitäisi laittaa vastuuseen.
aika erikoista sakkia.