Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!

Vierailija
29.04.2026 |

Sijaisvanhemmat käskeneet lasten puhua paskaa!

Kommentit (397)

Vierailija
261/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen ei ole syytöntä nähnytkään. Sadistinen, joten on Psyko....

Vierailija
262/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä en usko tuohon. Olen itse "vassari" ja intuitio Annelin puolelle syntyi vähitellen elämää ymmärrettäessäni."

Minäkin olen vassari, mutta elämän ymmärrys ja keisseihin perehtyminen on tuonut mukanaan sen, että näen lasten kertoneen 2011 ihan todellisista kokemuksistaan. Aikuistuneiden sijoitusnuorten moraali voi olla häiriintyneempi kuin meidän tavisten, mikä on toisaalta ymmärrettävää. 

Oikeasti?

Tässä ei puhuta sijoitusnuorista vaan pienistä!!! lapsista jotka manipuloitiin sijaisvanhempiensa taholta.

Minä en todellakaan usko kaikkea mitä sanotaan mutta en olekaan sosiaalityöntekijä enkä sosiaaliohjaaja vaan sosiologi sekä sosiaalipsykologi. Tiedettä eikä mutua!

Oikeuskin myönsi ettei mitään manipulointia tapahtunut. Et seurannut oikeudenkäyntiä. 

Aika lapsekkaita nuo sinun mielipiteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi kansan mielestä sopiva korvaussumma näistä kahdestakymmenestä vuodesta.

Siitä murhajutusta Auer sai jo yli 500 000 euroa vuonna 2016. Auer todettiin syyttömäksi hovissa. Tästä seri-asiasta, olisiko miljoona sopiva? 

Vierailija
264/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annelin tilipäivä 💰.

Jokos ne sijaisvanhemmat saadaan oikeuteen? Saisivat joutua korvausvelvollisiksi Annelin (ja sen duden) korvauksiin 100%. Ja vankilaan tietenkin. Ja korvaukset myös lapsille joita kusettivat.

Ehtivät elää herroiksi lasten ollessa heillä.

Näinpä. Ostelivat mm. autoja ja veneen. Silti lapset saivat niukasti ruokaa ja olot olivat askeettiset. Kohtelu huonoa. Eivät saaneet mm. kuuden jälkeen tulla enää alakertaan. Ei siis iltapalaa yms.

Vierailija
265/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa tulee taas!

Tämähän siinä mielenmuutoksessa oli tarkoituksena, rahastus. 

Lapset tajusi tämän vasta kasvettuaan.

Lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä ei ole mitään muuta näyttöä kuin lasten aikoinaan antamat lausunnot. Jos olet tätä tapausta oikeasti seurannut niin tiedät sen, että lastenvalvonta ja sijaisvanhemmat kieroilivat Annelin ja Jensin selän takana.

Vierailija
266/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisena vaadin, että tämäkin tehdään:

Sijaisvanhemmat valheenpaljastuskoneeseen ja perusteelliset ristikuulustelut.

Julkisesti.

Molemmat mielentilatutkimuksiin.

Vierailija
267/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annelin tilipäivä 💰.

Jokos ne sijaisvanhemmat saadaan oikeuteen? Saisivat joutua korvausvelvollisiksi Annelin (ja sen duden) korvauksiin 100%. Ja vankilaan tietenkin. Ja korvaukset myös lapsille joita kusettivat.

Ehtivät elää herroiksi lasten ollessa heillä.

Näinpä. Ostelivat mm. autoja ja veneen. Silti lapset saivat niukasti ruokaa ja olot olivat askeettiset. Kohtelu huonoa. Eivät saaneet mm. kuuden jälkeen tulla enää alakertaan. Ei siis iltapalaa yms.

Erittäin erikoinen pariskunta.

Vierailija
268/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi kansan mielestä sopiva korvaussumma näistä kahdestakymmenestä vuodesta.

Siitä murhajutusta Auer sai jo yli 500 000 euroa vuonna 2016. Auer todettiin syyttömäksi hovissa. Tästä seri-asiasta, olisiko miljoona sopiva? 

Täytyy odottaa miten Mäkelä ja Halla-aho kommentoivat omalla vahtivuorollaan. Inflaatio on otettava tietysti huomioon vuoden 2016 korvaussumman vertailussa.

Vierailija
269/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut tuon Joki-Erkkilän tytär, jonka ex-poikaystävä raizkasi ja poltti elävältä Satakunnassa ? Se ehkä selittäisi, miksi Joki-Erkkilällä on ollut suuri motivaatio saada kaikki potentiaaliset seksuaalirikolliset tuomiolle.

Jos ihminen ei osaa olla objektiivinen niin ei saisi tehdä päätöksiä. Tai jokainen on kai välillä mutta jos päätösten takana on rahanhimo tai omat traumat niin ihmisen pitäisi jättäytyä pois päätöksistä mitkä liittyvät toisen elämään.

Vierailija
270/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anneli Auer on tullut oikeuden käyntineen ja korvauksineen valtiolle (veromaksajille) todella kalliiksi. Miljoonia...

Korjaan: Surkea poliisi- ja muu viranomaistominta sekä Suomen oikeusalaitoksen toiminta, on tullut oikeudenkäynteineen ja korvauksineen valtiolle (veromaksajille) todella kalliiksi. Miljoonia...

Kyse on oikeusmuhasta, joka on inhimillisesti tarkasteltuna täysi katastrofi monelle osalliselle, ja kävi sitten valtiolle myös kalliiksi.

Asia tulee selvittää perinpohjin, kuinka ihmeessä näin pääsi tapahtumaan, oikeusvaltiossa. Paras olisi tietenkin, jos pääsyylliset tähän kamalaan farssiin saataisiin vielä vastuuseen.

Vierailija
271/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muuten kiitos toimittaja Mikko Niskasaarelle jolla on ns selkärankaa vaikka muille jakaa. Ja on siitä myös saanut kärsiä. Hänen blogilleen soisi enemmän lukijoita... 
Varoitus, jos oletat suomen olevan oikeusvaltio, niin saatat hämmentyä lukiessasi blogi merkintöjä

Tämä vuodelta 2024 Auerin tapaukseen liittyen
https://www.mikkoniskasaari.fi/node/313
"Reunamerkintöjä KKO:n ratkaisuun Anneli Auerin tapauksessa"

https://www.mikkoniskasaari.fi/node/310
"Hätäkeskusnauha oli Ulvilan murhajutussa poliisin ja syyttäjien tärkein todiste Anneli Aueria vastaan. Se on poliisin omiin tarpeisiinsa muokkaama, osoittaa juristi Niina Berg uudessa kirjassaan"

Tässä vuodelta 2015
https://www.mikkoniskasaari.fi/node/205
"Ulvilan surman puiminen Anneli Auerin osalta toivon mukaan päättyy Vaasan HO:n selkeään tuomioon. Nyt on aika pestä poliisien ja syyttäjien likapyykki. Se alkaa purkamalla Auerin ilmeisen väärä seksuaalirikostuomio."

Siis 2015!

Vierailija
272/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä en usko tuohon. Olen itse "vassari" ja intuitio Annelin puolelle syntyi vähitellen elämää ymmärrettäessäni."

Minäkin olen vassari, mutta elämän ymmärrys ja keisseihin perehtyminen on tuonut mukanaan sen, että näen lasten kertoneen 2011 ihan todellisista kokemuksistaan. Aikuistuneiden sijoitusnuorten moraali voi olla häiriintyneempi kuin meidän tavisten, mikä on toisaalta ymmärrettävää. 

Oikeasti?

Tässä ei puhuta sijoitusnuorista vaan pienistä!!! lapsista jotka manipuloitiin sijaisvanhempiensa taholta.

Minä en todellakaan usko kaikkea mitä sanotaan mutta en olekaan sosiaalityöntekijä enkä sosiaaliohjaaja vaan sosiologi sekä sosiaalipsykologi. Tiedettä eikä mutua!

"Oikeasti?

Minä en todellakaan usko kaikkea mitä sanotaan mutta en olekaan sosiaalityöntekijä enkä sosiaaliohjaaja vaan sosiologi sekä sosiaalipsykologi. Tiedettä eikä mutua!"

Epäilen yliopistokoulutustasi viestisi sisällön perusteella. Minä sen sijaan puhuin kyllä entisten nuorisokotilaisten moraalikäsityksistä. Auerskan aikuistuneiden lasten esiintyminen oikeudessa todistajina oli mielestäni epäuskottavaa. Toivon, että poliisi tekisi vielä lisätutkintaa heidän tekemisistään sijaisperheestä lähdön jälkeen. Suomi24-sivustolla käytiin ihan selvästi keskustelua heidän houkutteluistaan palkkiota vastaan, ja tytöt ainakin tiesivät kaiketi siitä. 

Vierailija
273/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?

Oikeuskin myönsi ettei mitään manipulointia tapahtunut. Et seurannut oikeudenkäyntiä. 

Aika lapsekkaita nuo sinun mielipiteet

"Oikeuden mukaan sijaisvanhemmat johdattelivat ja painostivat lapsia kertomaan sepitettyjä tarinoita väkivallasta. Asiantuntijatodistajien mukaan lasten kertomukset olivat syntyneet pitkäkestoisen ja voimakkaan johdattelun tuloksena.

Oikeuden mukaan lasten aikuisena antamat lausunnot tukivat sitä, että väitettyjä rikoksia ei ole tapahtunut. Lapset selittivät aikuisina loogisesti ja yksityiskohtaisesti, miksi he olivat lapsina valehdelleet. He kertoivat muun muassa sijaisperheen pelon ilmapiiristä, ankarista rangaistuksista ja eristämisestä."

Vierailija
274/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karman näkökulmasta olisi mielenkiintoista tietää, mitä Anneli on tehnyt edellisessä elämässään.

Veikkaatko hänen selvinneen edellisessä elämässä rikoksesta tuomiotta?

Vierailija
275/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ukko ja sen muija pitivät lapsia aikamoisessa eristyksessä. Ihmettelin

Miksi? Siksi tietenkin, että heidät oli pakko eristää maailmasta. Etteivät olisi aikuisempina alkaneet paljastaa totuutta.

Jatkan tässä omia päätelmiäni.

Tuo sopisi nimittäin logiikkaan.

Vierailija
276/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on päivänselvää.

Erittäin erikoista porukkaa.

Kuka pikkulapsi edes tietää mitä on saantananpalvonta? Onko hän koskaan aiemmin edes kuullut koko sanaa?

Saati eläinten uhraaminen?

Tekopenis?

Tiesittekö itse pienenä, ellei joku olisi erikseen opettanut teille näitä sanoja?

Minä en vaikka osasin lukea jo 4 - vuotiaana.

Ihan kipeät sijaisvanhemmat kaiken takana. Kertoivat lapsille, mitä heidän piti sanoa. Motiivina tietenkin se, että saivat jatkaa sijaisvanhempina ja kuitata komeat korvaukset siitä. Korvaus oli korkeimmillaan n. 7000 € kuukaudessa. Vähemmästäkin pistää yrittämään. Lisäksi olivat lapsettomia itse. 

Vierailija
277/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aiemmat puheet olikin valhetta, niin tuleekos heille sanktio vääristä tiedoista? Uusi oikeudenkäynti?

Olivat tuolloin lapsia, iältään alla rikosoikeudellisen vastuun. Lisäksi heitä manipuloitiin ja painostettiin väärään tarinointiin.

Vierailija
278/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuvat oli kaiken huippu. Viimein käräjäoikeudessakin herättiin ettei niissä todellakaan nää mitään vaikka etsisi. Aika monta vuotta ja tuomaria siihen tarvittiin.

Vierailija
279/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kumpikin näyttelette vassareita, koska olette huomanneet vassarit oikeistolaisia kehittyneemmäksi roduksi. 

Ei sitä tarvitse näytellä että jokainen joka edes ajattelee niin ajattelee vasemmalta.

Vierailija
280/397 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsille kerrottiin tarinaa vasta veneessä?

No siksi, ettei jäisi todisteita manipulaatiosta.

Ehkä pelkäsivät jos kämpään olisi ujutettu kuuntelulaite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi