Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!

Vierailija
29.04.2026 |

Sijaisvanhemmat käskeneet lasten puhua paskaa!

Kommentit (5445)

Vierailija
221/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli ja Jens ovat siis syyttömiä tähän seri-asiaan. Mutta todelliset konnat saavat edelleen kävellä vapaina maassamme! Eli nämä valheelliset kertomukset lapsille indoktrisoineet sijaisvanhemmat Ari ja Minna Auer. Ja sitten on nämä "asiantuntijat" eli Minna Joki-Erkkilä, jonka itsekeksittyyn "innovaatioon" eli uv-valoon arpitutkimuksissa se alkuperäinen tuomio annettiin. Tämä on kaikkien aikojen oikeusfarssi! 

Vierailija
222/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Suomen oma Monte Criston kreivi -keissi?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti olen pitänyt poliisia arvossa, mutta miten voi olla niin jäykkä koneisto, että tutkimuksen aloittaneiden mokat ja ennakkoasenteet ovat saaneet tuollaisen kierteen aikaan? Ei voi ymmärtää, että asioita ei tutkita, vaan uskotaan muutamaa aikuista.

Heille kävi käsky ylempää.

Korruptio ym. hämärähommat eivät ole outoja Suomessakaan.

Tässä yksi looginen teoria.

Vierailija
224/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttömiä seri-juttuun, ei murhaan. Murhaan ei otettu tässä käsittelyssä kantaa. Tämä olisi hyvä muistaa! 

Vierailija
225/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä en usko tuohon. Olen itse "vassari" ja intuitio Annelin puolelle syntyi vähitellen elämää ymmärrettäessäni."

Minäkin olen vassari, mutta elämän ymmärrys ja keisseihin perehtyminen on tuonut mukanaan sen, että näen lasten kertoneen 2011 ihan todellisista kokemuksistaan. Aikuistuneiden sijoitusnuorten moraali voi olla häiriintyneempi kuin meidän tavisten, mikä on toisaalta ymmärrettävää. 

Te kumpikin näyttelette vassareita, koska olette huomanneet vassarit oikeistolaisia kehittyneemmäksi roduksi. 

Vierailija
226/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyttömiä seri-juttuun, ei murhaan. Murhaan ei otettu tässä käsittelyssä kantaa. Tämä olisi hyvä muistaa! 

Murhaan Auer on jo todettu syyttömäksi lainvoimaisella tuomiolla. 

Vierailija
227/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti olen pitänyt poliisia arvossa, mutta miten voi olla niin jäykkä koneisto, että tutkimuksen aloittaneiden mokat ja ennakkoasenteet ovat saaneet tuollaisen kierteen aikaan? Ei voi ymmärtää, että asioita ei tutkita, vaan uskotaan muutamaa aikuista.

Miksi on niin leväperäinen ja outo koneisto joka ei kestä päivänvaloa?

Kaikkea outoa on tullut ilmi joka herättää epäluottamusta.

Vierailija
228/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo valehtelevat, jo aikuisiksi kasvaneet kakarat, on pantava maksumiehiksi. Kaikkien osallisten oikeudenkäyntikulut noiden maksettaviksi. Oppisivatpahan olemaan ja puhumaan totta. Tai vaihtoehtoisesti tiilenpäitä laskemaan äitinsä kanssa.

Vierailija
229/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Lahde oli sosiaalipsykologi. Hän halusi paljastaa jotain mitä näki "eliiteiden" toiminnassa. Murhaaja oli joku joka halusi hiljentää Lahden.

"Jukka Lahde oli sosiaalipsykologi. Hän halusi paljastaa jotain mitä näki "eliiteiden" toiminnassa. Murhaaja oli joku joka halusi hiljentää Lahden."

Eikös se murhaaja todennut häkenauhalla, että " nyt hiljeni"...? 

Vierailija
230/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sijaisvanhempia ei tuomita? Miksi mies sai kovemman tuomion kymmenen vuotta. Naisille tuntuu tulevan automaattinen alennus kaikissa rikoksissa.

Vierailija
231/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auerin veljeä, vai kuka mahtoikaan olla näiden kaikkien juttujen takana, vastaan pitäisi aloittaa oikeudenkäyti. On vastenmielistä, jos tuollainen sika muistuttaa koiraa siinä mielessä, että pääsee veräjästä.

Veronmaksajien rahaa virrannut korvauksien muodossa suuntaan jos toiseen. Olisiko sitten jonkun perusteettomia korvauksia saaneen aika alkaa maksaa jotain takaisin päin?

Vierailija
232/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sijaisvanhempia ei tuomita? Miksi mies sai kovemman tuomion kymmenen vuotta. Naisille tuntuu tulevan automaattinen alennus kaikissa rikoksissa.

Mahdolliset sijaisvanhempien rikokset on jo vanhentuneita. 

Mies sai kovemman tuomion, koska häntä syytettiin useista raiskauksista, ja naista enemmänkin avunannosta näihin raiskauksiin. Eivät siis saanet eri pituisia tuomioita samasta rikoksesta. 

Vierailija
233/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollut tuon Joki-Erkkilän tytär, jonka ex-poikaystävä raizkasi ja poltti elävältä Satakunnassa ? Se ehkä selittäisi, miksi Joki-Erkkilällä on ollut suuri motivaatio saada kaikki potentiaaliset seksuaalirikolliset tuomiolle.

Vierailija
234/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi kansan mielestä sopiva korvaussumma näistä kahdestakymmenestä vuodesta.

Vierailija
235/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten kiitos toimittaja Mikko Niskasaarelle jolla on ns selkärankaa vaikka muille jakaa. Ja on siitä myös saanut kärsiä. Hänen blogilleen soisi enemmän lukijoita... 
Varoitus, jos oletat suomen olevan oikeusvaltio, niin saatat hämmentyä lukiessasi blogi merkintöjä

Tämä vuodelta 2024 Auerin tapaukseen liittyen
https://www.mikkoniskasaari.fi/node/313
"Reunamerkintöjä KKO:n ratkaisuun Anneli Auerin tapauksessa"

https://www.mikkoniskasaari.fi/node/310
"Hätäkeskusnauha oli Ulvilan murhajutussa poliisin ja syyttäjien tärkein todiste Anneli Aueria vastaan. Se on poliisin omiin tarpeisiinsa muokkaama, osoittaa juristi Niina Berg uudessa kirjassaan"

Vierailija
236/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman näkökulmasta olisi mielenkiintoista tietää, mitä Anneli on tehnyt edellisessä elämässään.

Vierailija
237/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä en usko tuohon. Olen itse "vassari" ja intuitio Annelin puolelle syntyi vähitellen elämää ymmärrettäessäni."

Minäkin olen vassari, mutta elämän ymmärrys ja keisseihin perehtyminen on tuonut mukanaan sen, että näen lasten kertoneen 2011 ihan todellisista kokemuksistaan. Aikuistuneiden sijoitusnuorten moraali voi olla häiriintyneempi kuin meidän tavisten, mikä on toisaalta ymmärrettävää. 

Oikeasti?

Tässä ei puhuta sijoitusnuorista vaan pienistä!!! lapsista jotka manipuloitiin sijaisvanhempiensa taholta.

Minä en todellakaan usko kaikkea mitä sanotaan mutta en olekaan sosiaalityöntekijä enkä sosiaaliohjaaja vaan sosiologi sekä sosiaalipsykologi. Tiedettä eikä mutua!

Oikeuskin myönsi ettei mitään manipulointia tapahtunut. Et seurannut oikeudenkäyntiä. 

Aika lapsekkaita nuo sinun mielipiteet

Vierailija
238/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi kansan mielestä sopiva korvaussumma näistä kahdestakymmenestä vuodesta.

Siitä murhajutusta Auer sai jo yli 500 000 euroa vuonna 2016. Auer todettiin syyttömäksi hovissa. Tästä seri-asiasta, olisiko miljoona sopiva? 

Vierailija
239/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annelin tilipäivä 💰.

Jokos ne sijaisvanhemmat saadaan oikeuteen? Saisivat joutua korvausvelvollisiksi Annelin (ja sen duden) korvauksiin 100%. Ja vankilaan tietenkin. Ja korvaukset myös lapsille joita kusettivat.

Ehtivät elää herroiksi lasten ollessa heillä.

Näinpä. Ostelivat mm. autoja ja veneen. Silti lapset saivat niukasti ruokaa ja olot olivat askeettiset. Kohtelu huonoa. Eivät saaneet mm. kuuden jälkeen tulla enää alakertaan. Ei siis iltapalaa yms.

Vierailija
240/5445 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa tulee taas!

Tämähän siinä mielenmuutoksessa oli tarkoituksena, rahastus. 

Lapset tajusi tämän vasta kasvettuaan.

Lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä ei ole mitään muuta näyttöä kuin lasten aikoinaan antamat lausunnot. Jos olet tätä tapausta oikeasti seurannut niin tiedät sen, että lastenvalvonta ja sijaisvanhemmat kieroilivat Annelin ja Jensin selän takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän