Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!

Vierailija
29.04.2026 |

Sijaisvanhemmat käskeneet lasten puhua paskaa!

Kommentit (294)

Vierailija
241/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä en usko tuohon. Olen itse "vassari" ja intuitio Annelin puolelle syntyi vähitellen elämää ymmärrettäessäni."

Minäkin olen vassari, mutta elämän ymmärrys ja keisseihin perehtyminen on tuonut mukanaan sen, että näen lasten kertoneen 2011 ihan todellisista kokemuksistaan. Aikuistuneiden sijoitusnuorten moraali voi olla häiriintyneempi kuin meidän tavisten, mikä on toisaalta ymmärrettävää. 

Oikeasti?

Tässä ei puhuta sijoitusnuorista vaan pienistä!!! lapsista jotka manipuloitiin sijaisvanhempiensa taholta.

Minä en todellakaan usko kaikkea mitä sanotaan mutta en olekaan sosiaalityöntekijä enkä sosiaaliohjaaja vaan sosiologi sekä sosiaalipsykologi. Tiedettä eikä mutua!

Vierailija
242/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen pitänyt poliisia arvossa, mutta miten voi olla niin jäykkä koneisto, että tutkimuksen aloittaneiden mokat ja ennakkoasenteet ovat saaneet tuollaisen kierteen aikaan? Ei voi ymmärtää, että asioita ei tutkita, vaan uskotaan muutamaa aikuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen saaga, jota ei olisi alunperin lainkaan jollei olisi valehtelevaa, manipuloivaa, ilkeää aikuista (veli) 

Joka ei ilmeisesti joudu itse vastaamaan teoistaan.  En itsekään uskonut näihin lasten juttuihin. Silti koko perhe AA myöten näyttää minusta oudolta porukalta. Sen verran menee tunteisiin kyllä että rahaa tähän on kyllä palanut miljoonia ja senkin takia että lapsia vedetään mukaan asioihin. Miksi Anneli halusi mahdollisimman näkyvän tästä oikeuden käynnistä?  Miksei halunnut suojella muita, lapsia ja itseään?

Anneli, Jens ja lapset halusivat, että oikeudenkäynti on mahdollisimman julkinen, jotta kaikki saavat tietää että A ja J ovat syyttömiä. Jos kaikki olisi salattu, se olisi herättänyt enemmän kysymyksiä. He halusivat puhdistaa maineensa ja vihdoin saivat siihen mahdollisuuden. Se on täysin ymmärrettävää.

Vierailija
244/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä puoskarilääkäri Minna JOki-Erkkilä on oikeudessa valehdellut immenkalvoista jopa hänen ITSENSÄ oikeudenkäynnissä käyttämäänsä ja referoimaansa lääketieteellistä kirjaa vastaan, joka kirja siis toteaa, ettei immenkalvo palaudu ennalleen revettyään, ettei sitä kalvosta huomaisi.---"

Etkö huomannut, että puolustuksen oma amerikkalainen lääkäritodistaja kehui MJ-E:ää juuri noista immenkalvo-osioista?? 

Vierailija
245/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tämä lapsi oli kertomansa mukaan niin huonossa kunnossa, ei kai sijaiskodin kovempi kuri sellaista aiheuta. 

Vierailija
246/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä johti Jukka S. Lahden murhaan?

Halutiinko hänet vaientaa? 

Oliko hän vaarallinen jollekin taholle?

Jukka Lahden murhaa, oliko heti seuraavana päivänä, murhattiin hänen kaverinsa toisaalla.

En usko sattumiin.

Miksi tätä toista murha-asiaa johon Jukka kytkeytyy, on niin vähän käsitelty julkisuudessa? 

Kuka osaisi kertoa?

Haluttiin hiljentää molemmat. Elonjäänyt olisi kertonut totuuden.

Edelleenkin kysyn: Miksi Jukka S. Lahti murhattiin? Entä miksi myös hänen kaverinsa?

Vierailija
247/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli ja Jens ovat siis syyttömiä tähän seri-asiaan. Mutta todelliset konnat saavat edelleen kävellä vapaina maassamme! Eli nämä valheelliset kertomukset lapsille indoktrisoineet sijaisvanhemmat Ari ja Minna Auer. Ja sitten on nämä "asiantuntijat" eli Minna Joki-Erkkilä, jonka itsekeksittyyn "innovaatioon" eli uv-valoon arpitutkimuksissa se alkuperäinen tuomio annettiin. Tämä on kaikkien aikojen oikeusfarssi! 

Vierailija
248/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Suomen oma Monte Criston kreivi -keissi?? 

Vierailija
249/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti olen pitänyt poliisia arvossa, mutta miten voi olla niin jäykkä koneisto, että tutkimuksen aloittaneiden mokat ja ennakkoasenteet ovat saaneet tuollaisen kierteen aikaan? Ei voi ymmärtää, että asioita ei tutkita, vaan uskotaan muutamaa aikuista.

Heille kävi käsky ylempää.

Korruptio ym. hämärähommat eivät ole outoja Suomessakaan.

Tässä yksi looginen teoria.

Vierailija
250/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttömiä seri-juttuun, ei murhaan. Murhaan ei otettu tässä käsittelyssä kantaa. Tämä olisi hyvä muistaa! 

Vierailija
251/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä en usko tuohon. Olen itse "vassari" ja intuitio Annelin puolelle syntyi vähitellen elämää ymmärrettäessäni."

Minäkin olen vassari, mutta elämän ymmärrys ja keisseihin perehtyminen on tuonut mukanaan sen, että näen lasten kertoneen 2011 ihan todellisista kokemuksistaan. Aikuistuneiden sijoitusnuorten moraali voi olla häiriintyneempi kuin meidän tavisten, mikä on toisaalta ymmärrettävää. 

Te kumpikin näyttelette vassareita, koska olette huomanneet vassarit oikeistolaisia kehittyneemmäksi roduksi. 

Vierailija
252/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyttömiä seri-juttuun, ei murhaan. Murhaan ei otettu tässä käsittelyssä kantaa. Tämä olisi hyvä muistaa! 

Murhaan Auer on jo todettu syyttömäksi lainvoimaisella tuomiolla. 

Vierailija
253/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin leväperäinen ja outo koneisto joka ei kestä päivänvaloa?

Kaikkea outoa on tullut ilmi joka herättää epäluottamusta.

Vierailija
254/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo valehtelevat, jo aikuisiksi kasvaneet kakarat, on pantava maksumiehiksi. Kaikkien osallisten oikeudenkäyntikulut noiden maksettaviksi. Oppisivatpahan olemaan ja puhumaan totta. Tai vaihtoehtoisesti tiilenpäitä laskemaan äitinsä kanssa.

Vierailija
255/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Lahde oli sosiaalipsykologi. Hän halusi paljastaa jotain mitä näki "eliiteiden" toiminnassa. Murhaaja oli joku joka halusi hiljentää Lahden.

"Jukka Lahde oli sosiaalipsykologi. Hän halusi paljastaa jotain mitä näki "eliiteiden" toiminnassa. Murhaaja oli joku joka halusi hiljentää Lahden."

Eikös se murhaaja todennut häkenauhalla, että " nyt hiljeni"...? 

Vierailija
256/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sijaisvanhempia ei tuomita? Miksi mies sai kovemman tuomion kymmenen vuotta. Naisille tuntuu tulevan automaattinen alennus kaikissa rikoksissa.

Vierailija
257/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auerin veljeä, vai kuka mahtoikaan olla näiden kaikkien juttujen takana, vastaan pitäisi aloittaa oikeudenkäyti. On vastenmielistä, jos tuollainen sika muistuttaa koiraa siinä mielessä, että pääsee veräjästä.

Veronmaksajien rahaa virrannut korvauksien muodossa suuntaan jos toiseen. Olisiko sitten jonkun perusteettomia korvauksia saaneen aika alkaa maksaa jotain takaisin päin?

Vierailija
258/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sijaisvanhempia ei tuomita? Miksi mies sai kovemman tuomion kymmenen vuotta. Naisille tuntuu tulevan automaattinen alennus kaikissa rikoksissa.

Mahdolliset sijaisvanhempien rikokset on jo vanhentuneita. 

Mies sai kovemman tuomion, koska häntä syytettiin useista raiskauksista, ja naista enemmänkin avunannosta näihin raiskauksiin. Eivät siis saanet eri pituisia tuomioita samasta rikoksesta. 

Vierailija
259/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollut tuon Joki-Erkkilän tytär, jonka ex-poikaystävä raizkasi ja poltti elävältä Satakunnassa ? Se ehkä selittäisi, miksi Joki-Erkkilällä on ollut suuri motivaatio saada kaikki potentiaaliset seksuaalirikolliset tuomiolle.

Vierailija
260/294 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi kansan mielestä sopiva korvaussumma näistä kahdestakymmenestä vuodesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi