Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä eläväinen, reipas ja iloinen mies?

Vierailija
19.12.2011 |

Olen tässä nyt vuoden ajan etsinyt uutta kumppania. Missä ihmeessä ovat kaikki eläväiset, keskustelutaitoiset, luonteeltaan peruspositiiviset miehet?!

Itse olen pirteä 36-vuotias nainen. Mutta onnistun törmäämään lähinnä miehiin, jotka ovat joko juroja tai ujoja. Eivät itse juuri tee aloitetta keskusteluun. Tai, mikä pahinta, ovat luonteeltaan hyvin pessimistisiä, mikä heijastuu olemukseenkin määrätynlaisena surkeutena.

Tai, jos mies ei ole ujo ja puhumaton, niin sitten hän on muuten perusnegatiivinen. Suhtautuu kaikkeen ja kaikkiin niin kuin kyseessä olisi jonkinlainen ulkopuolinen hyökkäys hänen persoonaansa ja ajatteluaan vastaan. Kritisoi kaikkea. Ja pitää vain omia mielipiteitään ja mieltymyksiään ainoina oikeina.

Tyyliin, jos minä sanon tykkäävääni vaikka teatterista, mies ottaa heti kasvoilleen halveksivan ilmeen ja ilmoittaa, että hänestä teatteri on tylsää ja typerää. Ei meillä voikaan olla mitään yhteistä, jos tykkäät teatterista.

Siis häh? Jos on tukuttain muita yhteisiä kiinnostuksenkohteita, miten se, että toinen tykkääkin teatterista ja toinen ei, vesittää koko tutustumisen?

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tunnen monta sinkkunaista 35-40v, jotka eivät ole löytäneet sopivaa kumppania. Minkäs teet, kun ei ole, niin ei ole.

Vierailija
62/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun ihan täysin tilanteeseesi ap! Itse olen myös ikuinen optimisti, enkä jaksa yhtään negatiivista niiloa puolisona. Mietin tässä, että tärppäiskö jossain harrastusjutussa? Joogasalilla, kansalaisopiston kurssilla tai muussa sellaisessa. Entäs pikadeitit, kokeilisitko semmoista? Siinä ei tarviis montaa minuuttia katella, jos ei suksi luista.

Kävin saaristo- ja rannikkolaivurikurssit, koska hankin veneen. Ajattelin, että siellä tapaa ehkä miehiä samalla. No, ne alle 55-vuotiaat oli joko naimisissa, avoliitossa tai kurssilla kumppaninsa kanssa...

Osallistuin valokuvauskurssille. Miehet kai harrastaa valokuvaustakin? Siellä oli vaan wannabe-taiteilijateinejä, taas niitä ukkoja tai parisuhteessa eläviä miehiä.

Menin liitokiekkokurssille. Eikös se ole poikien harrastus? Ne pässit keksi jakaa kurssilaiset tyttö- ja poikakurssiin. Niihin miehiin siellä saanut mitään kontaktia.

Älkää vaan ehdottako mitään autonrukkauskurssia. Perheeni harrastaa vanhoja autoja ja niissä piireissä on vaan vanhoja tuttuja.

Minulla on kyllä harrastuksia. Mutta niissä ei juuri miehiä liiku. Paitsi uimahallissa ja kuntosalilla. Mutta jos niissä menen juttelemaan jonkun kanssa, ne menee paniikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mullekin löytyy vielä joku!

Ja jos ei löydy, täytyy sitten vampata joku varattu. :D Tosin, mistäs vamppaat, kun ystävienkin miehet on pääasiassa näitä jöröjä tai muuten epäkiinnostavia.

Moni ystäväni on sanonut tehneensä kompromissin ja valinneensa miehen, jota nyt voi sietää ja jonka vanhemmat hyväksyy. Suuria tunteita ei ole niinkään pelissä naisen osalta - ehkä kiintymystä, varsinkin halu tehdä lapsia.

Ehkä mun täytyy sitten tehdä samoin. :( Mutta olisi kurjaa mennä naimisiin ihmisen kanssa vain, koska tämä on likipitäen siedettävä!

Kai mun täytyy suunnata sitten Ruotsiin tai Iso-Britanniaan. Irkkumies kelpaisi hyvinkin! Englantia ja ruotsia osaan kyllä niin, että kielen puolesta voisin vaikka muuttaa ko. maahan. Saksaa pitäis vähän treenata.

Vierailija
64/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löytäisin montakin, vaikka olen suurperheen yh. Suurperheen raskaana oleva yh kun löysin nykyisen;)

Mutta mun miehet onkin nuorempia, ei noita katkeroituneita, ei semmoset kiinnosta. Tiedän useammankin sinkun ei-negatiivisen puhekykyisen miehen, mutta ne on 25-27v.

Vierailija
65/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ystäväni on sanonut tehneensä kompromissin ja valinneensa miehen, jota nyt voi sietää ja jonka vanhemmat hyväksyy. Suuria tunteita ei ole niinkään pelissä naisen osalta - ehkä kiintymystä, varsinkin halu tehdä lapsia.

Kai mun täytyy suunnata sitten Ruotsiin tai Iso-Britanniaan. Irkkumies kelpaisi hyvinkin! Englantia ja ruotsia osaan kyllä niin, että kielen puolesta voisin vaikka muuttaa ko. maahan. Saksaa pitäis vähän treenata.

Parempi olla yksinkin kuin kenen tahansa kanssa. Suosittelen sinulle ulkomailta etsimistä.

Vierailija
66/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löytäisin montakin, vaikka olen suurperheen yh. Suurperheen raskaana oleva yh kun löysin nykyisen;)

Mutta mun miehet onkin nuorempia, ei noita katkeroituneita, ei semmoset kiinnosta. Tiedän useammankin sinkun ei-negatiivisen puhekykyisen miehen, mutta ne on 25-27v.

30-40v ei taida enää löytyä.

Vierailija
67/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-27v mies varmaan etsi 37-v naista. :)

No, ap on niin ikävä ihminen, että kiertää suurperheiden isit kaukaa, oli ne yh tai ei.

Mieluiten lapseton, mutta lapsia haluava mies minulle!

ap

Vierailija
68/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen suunnilleen samaa ikäluokka olevaa, 35-45v, ei todella löydy. Nuoremmista en osaa sanoa.

Vierailija
69/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä keski-ikäinen. Ja en vilkaise yli kolmikymppisiin miehiin, 10v nuorempi on nykyinen. Laajentamalla vähän ikäskaalaa löytyy vielä niitä helmiäkin.

30-40v ei taida enää löytyä.

Vierailija
70/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti, muu Eurooppa.

Vierailija
71/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita ulkomaalaisia miehiä löytyy? Jostain ulkolaisesta nettitreffipalvelusta? :)

ap

Vierailija
72/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita ulkomaalaisia miehiä löytyy? Jostain ulkolaisesta nettitreffipalvelusta? :)

ap

Kansainväliset nettitreffit, ystävien kautta yms.

Vierailija
73/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
74/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ulkomaiset nettifoorumit.

Vierailija
75/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nykyisen työpaikan kautta ulkomaille sijoittumisen mahdollisuuksia? Kannattaa ottaa selvää siitäkin.

Vierailija
76/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuinka kova kysyntä meistä on esim. Sveitsissä tai Lontoossa. :)

Ystävien kautta ei miestä löydä. Kysyin ensin kauttarantain. Ei reaktioita. Sitten aloin ihan suoraan kertoa, että olen kyllästynyt olemaan yksin ja etsin miestä, olisiko teidän tuttavapiirissä jotain sopivaa sinkkua?

Suurin osa ensin tyrmistyi ja alkoi sitten änkyttää, ettei he kyllä tunne...

Yksi tyrkytti serkkuaan. Ihan hyvä, mulle kyllä kelpaisi mukava varastomieskin. Mutta ei työtön, elämäänsä valittava varastomies.

ap

Vierailija
77/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvaltaisella alalla töissä ja lueskelin tätä palstaa.

Arvaapa vaan saatiinko työkavereiden, siis miesten, kanssa hyvät naurut kun nyt selvisi että kyseessä on juuri äidinkielen opettaja !

Heti tuli kaikille ahaa-elämys omista äidinkielenopettajistaan, jotka suurimmaksi osaksi ovat kanssa olleet vanhoja piikoja :D

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista !

Vierailija
78/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvaltaisella alalla töissä ja lueskelin tätä palstaa.

Arvaapa vaan saatiinko työkavereiden, siis miesten, kanssa hyvät naurut kun nyt selvisi että kyseessä on juuri äidinkielen opettaja !

Heti tuli kaikille ahaa-elämys omista äidinkielenopettajistaan, jotka suurimmaksi osaksi ovat kanssa olleet vanhoja piikoja :D

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista !

Ei mulla ole yksikään äidinkielen opettaja ollut vanhapiika, vaikka olen kouluja käynyt lähes 20 vuotta.

Vierailija
79/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoliasi ovat, että olet iloinen, pirteä ja puhelias. Mitä huonoja puolia sinussa on miehen näkökulmasta?

Vierailija
80/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen olet?

Ainakin äidin mielestä. :)

No, jos mies etsii naista, joka kadulla kävellessä kääntää muiden miesten päät ja tekee heidät kateelliseksi--- niin en ole se nainen.

Mutta ihan nätti. Huolehdin ulkonäöstäni. Jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän