Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä eläväinen, reipas ja iloinen mies?

Vierailija
19.12.2011 |

Olen tässä nyt vuoden ajan etsinyt uutta kumppania. Missä ihmeessä ovat kaikki eläväiset, keskustelutaitoiset, luonteeltaan peruspositiiviset miehet?!

Itse olen pirteä 36-vuotias nainen. Mutta onnistun törmäämään lähinnä miehiin, jotka ovat joko juroja tai ujoja. Eivät itse juuri tee aloitetta keskusteluun. Tai, mikä pahinta, ovat luonteeltaan hyvin pessimistisiä, mikä heijastuu olemukseenkin määrätynlaisena surkeutena.

Tai, jos mies ei ole ujo ja puhumaton, niin sitten hän on muuten perusnegatiivinen. Suhtautuu kaikkeen ja kaikkiin niin kuin kyseessä olisi jonkinlainen ulkopuolinen hyökkäys hänen persoonaansa ja ajatteluaan vastaan. Kritisoi kaikkea. Ja pitää vain omia mielipiteitään ja mieltymyksiään ainoina oikeina.

Tyyliin, jos minä sanon tykkäävääni vaikka teatterista, mies ottaa heti kasvoilleen halveksivan ilmeen ja ilmoittaa, että hänestä teatteri on tylsää ja typerää. Ei meillä voikaan olla mitään yhteistä, jos tykkäät teatterista.

Siis häh? Jos on tukuttain muita yhteisiä kiinnostuksenkohteita, miten se, että toinen tykkääkin teatterista ja toinen ei, vesittää koko tutustumisen?

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustakin ap näyttäisi sellaiselta näennäisesti positiiviselta ja pirteältä passive-agressiiviselta tyypiltä.

Melko pelottavalta.

Tulee ihan mieleen Maajussille Morsiamesta se Stefanin Kata, sekään ei vissiin nähnyt itsessään mitään vikaa.

Kiitos tästä. Sala-aggressiivinen äikänope! Joo, maskaan näennäisen ystävällisyyden alle sisäisen misantropiani. Filantropiani on vain kasvatuksen ja sosiaalistamisen luomaa pintaa. Allekirjoitan. Ap

Naisia juuri syytetään passiivis-aggressiivisiksi vain sen takia, että syyttäjällä itsellään on mielessään valmiina stereotypia siitä, että naisen tulisi olla kiltti.

Esim. itse olen kiltin näköinen, ja mua on nimenomaan naiset syyttäneet passiivis-aggressiiviseksi, vaikka olen vain ollut mielestäni asiallinen ja yrittänyt suhtautua rennosti, huumorilla. Naisilta ei oikein tahdota hyväksyä hurttia huumoria. Ärsyttävää lokerointia.

Ap:lle sanoisin, että jos haluat miehen vähästä tarjonnasta, sun on opittava ainakin teeskentelemään kilttiä sen aikaa, että mies ehtii tutustua suhun vähän paremmin. Tutulle annetaan anteeksi sellaista, mitä uudelle tuttavuudelle ei.

Vierailija
142/147 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitoutua siihen ihmiseen jonka kanssa on parisuhteessa ja kantaa vastuu suhteestaan ja käyttäytymisestään, on hän sitten mies tai nainen.

Tanssijaherra 7 osoittaa tekstissään, että hänen sitoutumisensa ja vastuuntuntonsa sekä tunne-elämän tasonsa on samaa luokkaa kuin lämpimään virtaukseen osuneella kiimaisella alaikäisellä merimakkaralla.

Anteeksi vaan, mutta tämä ei kuullosta äidinkielen opettajan tekstiltä ???

Olisit oikeastaan velvollinen tapaamaan minut ja senjälkeen jatkaisit tätä kirjoitusta tällä samalla palstalla ja perustelisit uudestaan käsityksesi merimakkarasta.

Mitä tulee vastuunkantoon suhteissa, mitä sellaista missään kohtaa sanoin, että isrstailijaksi voit sanoa? Mielestäni kannan varsin tarkasti vastuuni kaikesta, mitä teen. Ei minulla ole mitään kaduttavaa.

7.

Pahoittelen loukkausta sikaa kohtaan, sillä se on älykäs eläin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspositiivinen suomalainen mies? Mitä olikaan "oxymoron" (engl.) suomeksi? Jotain paradoksin kaltaista se taisi tarkoittaa. Jos haluat peruspositiivisen miehen, haluat uskovaisen miehen, eli esim. pastorin.

Itse olen perusnegatiivinen mies ja pidän hiljaista kritiikkiä (rutiininomaista kyseenalaistamista omassa päässä) erittäin tärkeänä asiana elämässä. Olen myös ujo, nykyään vähemmän ujo kuin ennen, ja keskusteluälyni on heikko, ts. kestää aina aikaa rakentaa kunnon vastaus. En todellakaan pidä teatterista tai oopperasta. En voisi sietää sinunkaltaista ihmistä varmaan kovinkaan kauan, kuten et sinäkään varmaan minua. Vain koska olen hiljainen tai kritisoisin jotain mistä pidät, ei tarkoita sitä että vihaisin sinua ihmisenä. Kyllä minä sinut autokolarista pelastaisin jos sattuisin näkemään autosi ajautuvan penkkaan tieltä.

En tiedä minkälaisten miesten kanssa olet ollut tekemisissä. Olivatko kaikki varmasti sinkkuja tai seuraa hakevia? Ehkä heillä oli vain turhan tarkat tai korkeat kriteerit ja sinä et täyttänyt niitä, olettaen että kukaan nainen olisi pystynyt? Miksi voivottelet ns. miesten perään jotka eivät kestäneet kritiikkiä?

Vierailija
144/147 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOOD!

Vierailija
145/147 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täälä myös sama ongelma, miehet joihin olen tutustunut ovat usein liian negatiivisia. En olisi onnellinen heidän kanssaan.

Vierailija
146/147 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi, mutta taidan olla liian vanha M44

Vierailija
147/147 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on toiveet ja haaveet kumppanin suhteen. Minä olen koittanut etsiä Marilyn Monroen näköistä naista joka olisi hyvä kokki, huumorintajuinen, hauska seura nainen, sopivasti liikunnallinen, ymmärtäväinen ja suurinpiirtein samat harrastukset kuin minulla. Lähtee silloin minun mukaan kun pyydetään, ja ymmärtää pysyä silloin poissa kun naista ei tarvita.

En ole saanut kaikkia samassa paketissa. Joistain on pitänyt tinkiä. Antakaa vertaistukea, pliis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi