Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä eläväinen, reipas ja iloinen mies?

Vierailija
19.12.2011 |

Olen tässä nyt vuoden ajan etsinyt uutta kumppania. Missä ihmeessä ovat kaikki eläväiset, keskustelutaitoiset, luonteeltaan peruspositiiviset miehet?!

Itse olen pirteä 36-vuotias nainen. Mutta onnistun törmäämään lähinnä miehiin, jotka ovat joko juroja tai ujoja. Eivät itse juuri tee aloitetta keskusteluun. Tai, mikä pahinta, ovat luonteeltaan hyvin pessimistisiä, mikä heijastuu olemukseenkin määrätynlaisena surkeutena.

Tai, jos mies ei ole ujo ja puhumaton, niin sitten hän on muuten perusnegatiivinen. Suhtautuu kaikkeen ja kaikkiin niin kuin kyseessä olisi jonkinlainen ulkopuolinen hyökkäys hänen persoonaansa ja ajatteluaan vastaan. Kritisoi kaikkea. Ja pitää vain omia mielipiteitään ja mieltymyksiään ainoina oikeina.

Tyyliin, jos minä sanon tykkäävääni vaikka teatterista, mies ottaa heti kasvoilleen halveksivan ilmeen ja ilmoittaa, että hänestä teatteri on tylsää ja typerää. Ei meillä voikaan olla mitään yhteistä, jos tykkäät teatterista.

Siis häh? Jos on tukuttain muita yhteisiä kiinnostuksenkohteita, miten se, että toinen tykkääkin teatterista ja toinen ei, vesittää koko tutustumisen?

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Juicen tyyppinen mies ei minusta ole kovin hottis. Mutta jos olisi juttujen tasolla mielenkiintoinen, niin ehkä voisin katsoa niiden pitkien tukkahapsujen ohi.

Minulle riittää, jos mies pitää ulkonäöstään huolta. Siistit, puhtaat vaatteet, mielellään miehelle sopivat (mutta osaan tässä kyllä auttaa :) ). Suihkussa käyty. Jne.

Olen mä miehiä lähestynyt. Esim. siellä kuntosalilla. Ne menee karkuun, jos ne ei ole kännissä. :)

lähestyt niitä miehiä? Mitä esim. sanot ja millä tyylillä?

Vierailija
102/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä kiinnittää siihen huomiota. Itseäni ainakin ärsyttää sekä naisissa että miehissä kovaäänisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan puheliaat, empaattiset ja tunteelliset miehet sitten jo varattuja?

Tapailen naista, jonka mielestä olen tähänastisessa elämässään ensimmäinen, jonka kanssa voi keskustella syvällisesti tuntikaupalla. Suutelen hänen mukaansa parhaiten ja seksikin sujuu. Nostaa kieltämättä itsetuntoani.

Väittäisin että niitä keskustelutaitoisia miehiä on olemassa. Minulle se on tärkeää, kun en muuten oikein pääse sen naisen kanssa vireeseen.

Joten uskoisin, että minullekin jostain löytyy fiksu mies.

Kun vaan tietäisin, mistä lähtisin etsimään.

Valitettavasti pitää tuottaa sulle pettymys. On mulla lähes 20v parisuhdekin, mutta siinä en valitettavasti ole päässyt moneen vuoteen enää puhelemaan syvällisiä. Haluaisin kyllä, mutta asia ei ole minusta kiinni.

Nyt saa kivittää.

Tuo mainitsemani nainen jota tapailen on mun salarakas. Ei tuo syvällinen keskustelu ole ollut mikään ohimenevä ilmiö, vaan heti alusta tuntui että kemia on kohdallaan. Sama tunne on säilynyt pidemmän aikaa.

En ole hänelle kertaakaan esimerkiksi ehdottanut seksiä. Keskusteltuamme lähekkäin muutaman tunnin tilanne usein ajautuu siihen ja vähitellen hyvin intiimiksi. Seksikin on sitten hyvin läheistä ja syvää. Se saattaa kestää monta tuntia. Keskustelujen aikana ympärillemme tulee käsinkosketeltavan eroottinen lataus. Tuo nainen mainitsee siitä aina jälkeenpäin.

Näin miehenä olen miettinyt paljon, miksi joidenkin kanssa juttelu vaan luistaa ja toisten kanssa ei sitten millään. En osaa vastata. Kuitenkin sitä keskusteltavaa pitää olla, mutten ei suhde ainakaan itselläni etene.

Ei se mielestäni ole mitenkään naismaista että mies keskustelee. Tunnen paljon miehiä ja myönnän että useimmat ovat vähäpuheisempia kuin minä itse.

Keskustelen mielelläni aivan kaikesta mukaanlukien seksi, uskonto, elämänkatsomus, av-palsta ym. Tuntuu välillä kummalliselta kun ihan vieraankin ihmisen kanssa tulee aremmistakin aiheista juteltua.

Keskustelutaitoon vaikuttaa paljon esimerkiksi koulutus, asema, elämänkokemus ja aikaisempi elämä. Lisäksi toiset ovat hienotunteisia ja toiset ovat karskeja.

Olen avoin enkä kyllä naisessa mistään turhasta niuhota. Kaikki ihmiset kun ovat niin erilaisia. Kaikissa on paljon hyviäkin puolia. Kaikissa on niitä huonojakin puolia.

Siinä 30-40 ikäisenä meitä empaattisempiakin miehiä alkaa tulla uudelleen vapaaksi.

Viesti 62 otsikolla "Seiska jatkaa" ei ole mun kirjoittama.

Vierailija
104/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet liian ronkeli. Eli 4-kymppinen nainenei voi vaatia, että miehellä ei ole lapsia. Tai siis voi vaatia, mutta sitten löytää niitä kuvailemiasi tyyppejä. Nyt hieman ennakkoluulottomuutta kehiin, kyllä eronnut isäkin voi olla hyvä kumppani nelikymppiselle naiselle.

Kyllä. Olen ronkeli tässä lapsi-asiassa.

Olen yrittänyt tapailla yhtä isukkia. Ei siitä tullut mitään, kun koko ajan piti ottaa se bonuslapsi huomioon.

Tyyliin. Miehellä on lapsivapaa viikonloppu, mutta meno kavereiden kanssa. Ok, toki menee kavereiden kanssa, en minä estä.

Sitten tulee lapsiviikonloppu. Mies on lapsen kanssa.

Sitten tulee miehen lapsivapaaviikonloppu. Minulla onkin siksi viikonlopuksi varattu reissu Tukholmaan siskoni kanssa. Mies alkaa vikistä, että et kai sä nyt sinne lähde, kun jo kaksi viikonloppua mennyt, ettei olla nähty ja ensi viikonloppu menee myös lapsen kanssa.

Ehdotan, että hän ottaa lapsen poikkeuksellisesti luokseen tänä viikonloppuna ja sitten seuraavana viikonloppuna olisimme molemmat vapaat tapaamaan. Ei käy miehelle.

Ja tämä sama kuvio toistuu usein erilaisissa tilanteissa.

En ala joustaa koko ajan jonkun vieraan lapsen takia. Jos mies olisi halunnut nähdä, olisi sitten jättänyt sen kaverimenon väliin. Mutta ei, odottaa, että minä joustan - hän ja hänen lapsensa ei jousta pätkääkään.

Vierailija
105/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun sä olet ronkeli oman kriteeristösi kanssa, niin kyllä myös 30-40 vuotiaat miehet ovat ronkeleita.

Parisuhde- ja perheorientoituneet, niin miehet kuin naiset, harvoin ovat tässä iässä enää lapsettomia ovat sitten eronneita tai vanhojapoikia / -piikoja.

Treffithän on semmonen tilanne, missä pintapuolisesti tarkistetaan toinen tyyppi sillä silmällä että kannattaako siihen tutustua enemmän. Jos johtopäätös on että ei, niin jotkut ovat treffit loppuun, jotkut ilmoittavat että nyt ei oikein natsaa ja lähtevät, jotkut taas alkavat veetuilemaan ja näyttämään hapannaamaa että se toinen siitä tajuaisi.

Oletko siis ehkä vaan sattunut olemaan treffeillä miesten kanssa jotka ovat yhtä ronkeleita kuin sinäkin ja et ole heidän pirtaansa sopinut ?

Vierailija
106/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä useimmiten lapsen äiti ei jousta ja sen vuoksi sen lapsen kanssa on oltava juuri silloin kun tapaamissopimuksiin on ylöskirjoitettu.

Mutta yksi asia on varma: jos nelikymppisellä miehellä ei vielä ole lapsia tai perhettä ollut, jotain isompaa vikaa siinä on.

Joten jos kunnon miestä etsit, niin tuossa asiassa sinun kannattaisi joustaa.

hän ja hänen lapsensa ei jousta pätkääkään.

Vierailija
107/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Juicen tyyppinen mies ei minusta ole kovin hottis. Mutta jos olisi juttujen tasolla mielenkiintoinen, niin ehkä voisin katsoa niiden pitkien tukkahapsujen ohi.

Minulle riittää, jos mies pitää ulkonäöstään huolta. Siistit, puhtaat vaatteet, mielellään miehelle sopivat (mutta osaan tässä kyllä auttaa :) ). Suihkussa käyty. Jne.

Olen mä miehiä lähestynyt. Esim. siellä kuntosalilla. Ne menee karkuun, jos ne ei ole kännissä. :)

lähestyt niitä miehiä? Mitä esim. sanot ja millä tyylillä?

En nyt hyppää eteen ja huuda Böö, oleks vapaa lähdeks treffeille munkaa?!

Vaan esim. salilla näin yhdellä miehellä samanlaisen kännykän, kuin mulla. Mulla oli puhelimen kanssa ongelma, menin sen miehen luo ja sanoin Hei, anteeksi että häiriin, mutta onks toi Nokian se-ja-se-malli? Kun mulla samanlainen ja siinä on nyt tällanen ongelma...

Oli tosi epäluuloisen näköinen tyyppi. Osasi kyllä auttaa, mutta oli jotenkin sen näköinen, että mitä toi muija nyt meinaa.

Että jos lähestyn, niin tuohon tapaan.

Tai sitten otan katsekontaktin. Jos mies vastaa siihen, hymyilen. Odotan, että tulisi juttelemaan...

Tällä tyylillä baarissa tapaa pääasiassa niitä "Mennääks yhdeksi yöksi sun vai mun luo"-tyyppejä.

Ehkä mä en sitten vaan ole tarpeeksi nätti. KAhta varattua kaveriani miehet kyllä lähestyy koko ajan, jos ollaan jossain. Mutta katsovat vaan mun ohi.

Kerran esim. tuli baarissa kaveriani hakemaan tanssimaan yksi mies. Kaveri sanoi, että kiitos, ei nyt lähde, kun on raskaana eikä jaksa, mutta tämä ystävä tässä voisi lähteä. Mies katsoi mua paniikissa ja lähti nostelemaan.

Vierailija
108/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalta aikoinaan :) Oltiin duunarialalla ja siellä kyl törmää kivoihin miehiin :)

Vierailija
109/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös muualta. Esim. tanssilavalta. Missä ne sun tuntemat miehet liikkuu? Tulen sinne heti tyrkylle hymyilemään ja pulisemaan. :)

ap

Tanssilava onkin hyvä paikka tutustua ihmisiin. Tuo onkin minulle viikoittainen harrastus ja minut näkee lähes viikoittain "pulisemassa" jollain eteläsuomen tanssilavalla.

Vierailija
110/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikein sun pulinasi taitaisi kiinnostaa. Koska en etsi varattua miestä vaan parisuhteeseen vapaata miestä.

Jos tapaisin sinunlaisesi miehen, kertoisin välittömästi vaimollesi, mitä puuhaat. Yksi petturisika mun kohdallani riitti, kiitos.

ap

Vierailija
111/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä useimmiten lapsen äiti ei jousta ja sen vuoksi sen lapsen kanssa on oltava juuri silloin kun tapaamissopimuksiin on ylöskirjoitettu.

Mutta yksi asia on varma: jos nelikymppisellä miehellä ei vielä ole lapsia tai perhettä ollut, jotain isompaa vikaa siinä on.

Joten jos kunnon miestä etsit, niin tuossa asiassa sinun kannattaisi joustaa.

hän ja hänen lapsensa ei jousta pätkääkään.

Kai mussakin on sitten joku ISO vika.

Jotain vikaa on mielestäni sellaisessakin miehessä, joka tuuttaa lapsia sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa ei sitten voi edes kasvattaa niitä lapsia aikuisiksi.

Tai miehessä, joka tuuttaa lapsia niin vittumaisen naisen kanssa, että ei edes tapaamisista voi sopia.

Vierailija
112/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikein sun pulinasi taitaisi kiinnostaa. Koska en etsi varattua miestä vaan parisuhteeseen vapaata miestä.

Jos tapaisin sinunlaisesi miehen, kertoisin välittömästi vaimollesi, mitä puuhaat. Yksi petturisika mun kohdallani riitti, kiitos.

ap

Mistä tiedät olisinko etsimäsi unelmien prinssi? Vastaaviin varattuihin jotka täyttävät kriteerisi kannattaisi ainakin pintapuolisesti tutustua.

Jos eräänä päivänä tuo varattu onkin vapaa, niin ehtii ehkä pariutua ennenkuin edes huomaat tilannetta?

Vierailija
113/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa on mielestäni sellaisessakin miehessä, joka tuuttaa lapsia sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa ei sitten voi edes kasvattaa niitä lapsia aikuisiksi.

Tai miehessä, joka tuuttaa lapsia niin vittumaisen naisen kanssa, että ei edes tapaamisista voi sopia.

vikaa on naisessa, jonka mies pettää tätä 10 v jälkeen?

Vierailija
114/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne viat ja kyvyttömyytesi nähdä ja hyväksyä ne ole tulleet tässä keskustelussa jo esille.

Jos tietäisin susta sen mitä tässä ketjussa on tullut esille ja aloittaisit deittailla veljeni kanssa niin tekisin kaikkeni että saisin hänet pelastettua sulta.

Vierailija
115/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikaa on naisessa, jonka mies pettää tätä 10 v jälkeen?

tarkoitan sitä, että vaikka mies olisi tehnyt lapset jonkun naisen kanssa, ja heille tulee myöhemmin ero, ei se tarkoita, että miehessä olisi jotain perustavanlaatuista vikaa, samoin kuin ei pettäminenkään tarkoita, että sinussa olisi vikaa. Onko kukaan mies ikinä sanonut, miksi ei ole ollut kiinnostunut?

Vierailija
116/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne viat ja kyvyttömyytesi nähdä ja hyväksyä ne ole tulleet tässä keskustelussa jo esille.

Jos tietäisin susta sen mitä tässä ketjussa on tullut esille ja aloittaisit deittailla veljeni kanssa niin tekisin kaikkeni että saisin hänet pelastettua sulta.

Ja ylpeä siitä.

Mikä vioistani nyt sitten on niin iso?

ap

Vierailija
117/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko että ulkonäössäsi tai muussa sinänsä on vikaa, mutta vaikutat hieman ilkeältä. En tiedä oletko, mutta jos ulospäin antaa kuvan pirteästä ja puheliaasta ihmisestä, ja kuitenkin omaa ilkeän luonteen (jonka voi muuten muuttaa, olen itse yrittämässä sitä paraikaa) niin se on hieman pelottavaa. Reilusti ilkeäkin on parempi vaihtoehto. Joten, mitä OIKEASTI ajattelet esim. muista ihmisistä ja elämästä, pidätkö itseäsi parempana kuin muut tms?

Vierailija
118/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies sanoisi, että "olen kusipää ja ylpeä siitä", niin kuulostaisiko se mielestäsi houkuttelevalta?

Vierailija
119/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikkuisen pettynyt, että suomenopettaja pitää enemmän jostain musikaaleista kuin Pirkko Saisiosta.

Juu ei liity varsinaiseen aiheeseen yhtään.

Vierailija
120/147 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustakin ap näyttäisi sellaiselta näennäisesti positiiviselta ja pirteältä passive-agressiiviselta tyypiltä.

Melko pelottavalta.

Tulee ihan mieleen Maajussille Morsiamesta se Stefanin Kata, sekään ei vissiin nähnyt itsessään mitään vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme