Lue keskustelun säännöt.
Onko teidän perheessä joitain pakkomaneereja äitienpäivänä?
Kommentit (3)
ei tartte muistaa yhtenäpäivänä vuodessa jos ei koskaan muulloin muisteta. Sitä se teki jo kun olin pieni lapsi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Äiti saa nukkua hieman pidempään (sen aikaa, kun lapset jaksavat odottaa :) ja saa aamupalan sänkyyn. Ei muita " pakollisia" . Sama kohtelu isälle isänpäivänä.
Mutta kyllä ne tuntuvat aika samalla kaavalla luiskahtavan. Mies ja lapset tuovat aamupalan kahveineen ja kakkuineen / leivoksineen (suoraan kaupan hyllyltä) sänkyyn + valkovuokot ja joku pikku lahja. Nyt on eka vuosi, että lapset on kerhossa tehneet minulle jo omat lahjat, ihanaa :)
Anoppilaan lounaalle grillaamaan. Sen jälkeen vanhemmilleni kahville. Illaksi kotiin :) Ihan hyvin menee tällä systeemillä.