Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö homous hakkaamalla?
Ei se lähde.
Ap
Onko sua korotettu 'eheyttää',viety johonkin leirille tai muuta? Saarnattu? Rukoiltu
Vierailija kirjoitti:
Onko sua korotettu 'eheyttää',viety johonkin leirille tai muuta? Saarnattu? Rukoiltu
Onneksi ei. Perheeni ei ole koskaan ollut erityisen uskovainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet Puppasta👴
Ou jee.
Ap
Voisitko harrastaa seksiä transmiehen kanssa? Vaikuttaako vastaukseesi se, onko hän tehnyt alakertaoperaation vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko harrastaa seksiä transmiehen kanssa? Vaikuttaako vastaukseesi se, onko hän tehnyt alakertaoperaation vai ei?
Mielenkiintoinen kysymys. Varmasti voisin harrastaa seksiä transmiehen kanssa, operaatiolla tai ilman, mutta se olisi toki hieman erilaista kuin biologisen miehen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suretko Janne Puhakkaa?
Kyllä suren, itse asiassa aika paljonkin. Janne oli hieno, sydämellinen mies joka koki kauhean kohtalon. 😔
Ap
Kyllähän tuota Jannea tulee joskus mietittyä, itekin, vaikka ei ihan homo ite ole! Bi,
-Ei ap,toinen
Koostuuko ystäväpiirisi nykyään pääosin homoseksuaaleista vai löytyykö myös heteroista riittävän suvaitsevaisia ihmisiä ystäviksi?
Vierailija kirjoitti:
Koostuuko ystäväpiirisi nykyään pääosin homoseksuaaleista vai löytyykö myös heteroista riittävän suvaitsevaisia ihmisiä ystäviksi?
Minulla on muutamia homoystäviä ja muutamia heteroystäviä (miehiä), jotka ovat suvaitsevaisia. Naiskavereita minulla on paljon, ja heistä suurin osa on heteroita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuota Jannea tulee joskus mietittyä, itekin, vaikka ei ihan homo ite ole! Bi,
-Ei ap,toinen
Kyllä. Todella surullinen kohtalo, Janne kuoli aivan liian nuorena :(
Ap
Onko Trump koskaan vetänyt pikkupoikaa perseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Onko Trump koskaan vetänyt pikkupoikaa perseeseen?
Toivottavasti ei.
Ap
Näkyykö homous sinusta päällepäin? Arvaavatko kanssaihmiset sen helposti, vai sulaudutko ns joukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vihaatko kristittyjä?
En todellakaan vihaa, vaikka en ole kristittyjen kanssa kaikesta samaa mieltä. Kunnioitan kaikkia uskontoja ja niiden edustajia.
Ap
Kunnioitan kaikkia uskontoja.
Ap