Mitä ajattelet naisesta, joka pitää hiuksensa aina ihan lyhyenä?
Naisystäväni käy parturissa joka toinen kuukausi leikkauttamassa hiuksensa. On aina ihan kynityn näköiset hiukset.
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Misseiksi on kaikkina aikoina valittu yleensä pitkätukkaisia naisia.
Misseillä on usein sellaiset isot kasvonpiirteet ja leukaperät, että sopii se pitkä kuohkea tukka paremmin.
Mutta on niitä ollut myös lyhyttukkaisia missejä, ja esim. Lola Odusogalle olisi sopinut hyvin aivan lyhytkin tukka. Ranskassa oli muutama vuosi sitten lyhyttukkainen missi.
Ja huippumalleista Linda Evangelista oli lyhyttukkainen, ja hänelle nimenomaan sopi se lyhyt tukka.
Hiukset on jokaisen oma asia. Haittaakse? 🤸
Vierailija kirjoitti:
Hiukset on jokaisen oma asia. Haittaakse? 🤸
Ei todellakaan. Joidenkin mielestä lyhyt tukka naisella on kapinallista, joidenkin silmissä se taas olisi pitkä ja kihara tukka jota ei ole yritettykään laittaa KURIIN. Joidenkin naisten mielestä naisen pitäisi kauheasti laittaa tukkaa, leikata se ja suoristaa sitä ja laittaa "homssuisen" näköiset villit kiharat piiloon.
Turvallisin valinta siis on tuolta keskeltä, eli puolipitkä, muotoon leikattu tylsä tätitukka. Onneksi ei tarvitse. Itse tykkään eniten nimenomaan näistä ääripäistä; joko aivan lyhyt, tai aivan pitkä.
Minä olen eläkeiässä oleva nainen jolla hiukset pitkät, pörröiset ja villit. En omista papiljotteja, en fööniä, en piipparia ym. en edes hiusharjaa vaan vain muutaman harvapiikkisen kamman. Sepä on ihan minun juttu onko hiukseni tiptop vai sekametelisoppa. Ihan sama asia kuin se, että käytän pillifarkkuja, tennareita ja hihattomiakin puseroita (ja allit heiluu) , vaikka ne on niin out. Mä oon mikä oon..!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eläkeiässä oleva nainen jolla hiukset pitkät, pörröiset ja villit. En omista papiljotteja, en fööniä, en piipparia ym. en edes hiusharjaa vaan vain muutaman harvapiikkisen kamman. Sepä on ihan minun juttu onko hiukseni tiptop vai sekametelisoppa. Ihan sama asia kuin se, että käytän pillifarkkuja, tennareita ja hihattomiakin puseroita (ja allit heiluu) , vaikka ne on niin out. Mä oon mikä oon..!
Wau!!!
Pitkät hiukset tekevät naisesta seksikkään näköisen.
Homomiehet saattavat kiinnostua siili-tai lyhyttukkaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyistä hiuksista ei voi naarasta vetää perässään, siitä johtuu tämä joidenkin kivikauden tasolle jääneiden miesten pelko lyhythiuksisa naisia kohtaan.
Tai piilohomous yhdistettynä homofobiaan, kun heidän mieli vetää samantien miehiin päin jos näkevät seksin aikana takaapäin NAISEN LYHYET HIUKSET.
No joillekin ne lyhyet hiukset sopivat paremmin kuin pitkät.
Hänellä on hauraat ja ohuet hiukset, jotka näyttäisivät rotanhännältä, jos olisivat pitkät.
Vierailija kirjoitti:
On laiska. Ei viitsi nähdä vaivaa näyttääkseen kauniilta ja haluttavalta.
M 46v
Kuinka?
Hän käy jatkuvasti kampaajalla hiuksiaan hoitamassa. Hiusten kasvamisen takia ei tarvi tehdä mitään. Joten miten tuo on laiskuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ei halua viehättää miehiä.
Ei. EI halua viehättää vääränlaisia miehiä, kuten palstainselit jotka haluavat kontrolloida naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava varmaan sulla takaanpäin lykkiä naistasi, jonka niska näyttää mieheltä? Ehkä naisesi on saanut sellaisen kuvan, että tykkäät miehistä?
Sama kuin lykkisi naapurin Perttiä
Pertillä on muhkeat rinnat ja peppu vai? Ja pinppi? Ei ihan perus-Pera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On laiska. Ei viitsi nähdä vaivaa näyttääkseen kauniilta ja haluttavalta.
M 46v
Kuinka?
Hän käy jatkuvasti kampaajalla hiuksiaan hoitamassa. Hiusten kasvamisen takia ei tarvi tehdä mitään. Joten miten tuo on laiskuutta?
Ja moni aivan lyhyttukkainen nainen laittaa niitä hiuksiaan joka aamu, kuten moni lyhyttukkainen mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu leikkauksesta ja kasvojen piireistä ja hiuslaadusta. Hyvin leikatut lyhyet hiukset voivat olla sexyt ja tyylikkäät ja roikkuvat pitkät taas erittäin epäsopivat ja tyylittömät.
Pitkät hiukset ovat kyllä aina kauniimmat naisella, ellei ole joku Juice-tyyliin kaljuuntuva. Hoitamattomat, pesemättömät ja hikiset hiukset taas ovat rumat ihan riippumatta siitä, ovatko ne pitkät vai lyhyet.
Toki lyhyet voi olla osan mielestä helpot ja käytännölliset, mutta kyllä käytännössä jokainen nainen olisi kauniimpi pitkillä hiuksilla.
Olet väärässä. AIka ummehtunut tapa ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Liian laiska viitsiäkseen laittaa niitä mitenkään.
Lyhyiden hiusten laittaminen ja hoitaminen vie enemmän aikaa kuin pitkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut leikkauttaa lyhyet hiukset, ei kuitenkaan ihan poikatukkatyyliin kynityt. Nyt on pitkät ja paksut hiukset jotka pidettävä ponnarilla kun ovat "kuumat". Haluan kesäksi helppohoitoiset kevyet ilmavat hiukset.
Sulla sit edessä sinkkukesä 🤔
Puhu omasta puolestasi. Et tiedä tuon henkilön suhdetilanteesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on kunniaksi pitkät hiukset. Raamatussakin niin sanotaan.
Raamattu on miesten kirjoittama satukirja.
En mitään. Miksi vitussa minun pitäisi ajatella kenenkään hiuksista yhtään mitään???
Red Sonja oli kyllä sexy.