Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, joka pitää hiuksensa aina ihan lyhyenä?

Vierailija
26.04.2026 |

Naisystäväni käy parturissa joka toinen kuukausi leikkauttamassa hiuksensa. On aina ihan kynityn näköiset hiukset.

Kommentit (220)

Vierailija
181/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen maailmansodan jälkeen monille naisille leikattiin tosi lyhyt tukka.

Vierailija
182/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siilitukasta. Vaivaton, aina siisti, edullinen. Käytännöllisyys ei ole miesten yksinoikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu leikkauksesta ja kasvojen piireistä ja hiuslaadusta. Hyvin leikatut lyhyet  hiukset voivat olla sexyt ja tyylikkäät ja roikkuvat pitkät taas erittäin epäsopivat ja tyylittömät.

Pitkät hiukset ovat kyllä aina kauniimmat naisella, ellei ole joku Juice-tyyliin kaljuuntuva. Hoitamattomat, pesemättömät ja hikiset hiukset taas ovat rumat ihan riippumatta siitä, ovatko ne pitkät vai lyhyet.

Toki lyhyet voi olla osan mielestä helpot ja käytännölliset, mutta kyllä käytännössä jokainen nainen olisi kauniimpi pitkillä hiuksilla.

Olet väärässä. AIka ummehtunut tapa ajatella.

Sori vaan, mutta et voi tulla sanomaan että "olen väärässä", kun tuo nyt vaan on mielipiteeni ja mieltymykseni. Ja kauneusmieltymyksissä nyt ei ole mitään absoluuttista totuutta, vaan jokaisella omansa.

Jos mielipiteitä kysytään, niin pitää vaan kestää että joku voi olla myös eri mieltä kuin sinä. Ja se nyt ei kiinnosta onko mieltymykseni sinusta ummehtunut vai ei, mielestäni pitkät hiukset ovat aina kauniimmat ja sillä hyvä, enpä minä voi asiaa muuksi muuttaa. Eikä tarvitsekaan.

Vierailija
184/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sellaisen näen jossain, niin ajattelen, että siinä on varmaan miehiä vihaava feministilesbo. Yritän vältellä minkäänlaista kontaktia moisiin otuksiin.

T, heteromies

https://www.marieclaire.com/celebrity/short-celebrity-haircuts/

nämäkö susta rekkalesboja?

Vierailija
185/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sellaisen näen jossain, niin ajattelen, että siinä on varmaan miehiä vihaava feministilesbo. Yritän vältellä minkäänlaista kontaktia moisiin otuksiin.

T, heteromies

No kyllä nuo nimenomaan näyttävät juuri sellaiselta stereotyyppiseltä lesbolta tai joltain feministi-aktivistilta. Jollain oli sonnirengaskin nenässä.

Ja joka ikien noista olisi naisellisempi ja kauniimpi pidemmilla hiuksilla.

Vierailija
186/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu leikkauksesta ja kasvojen piireistä ja hiuslaadusta. Hyvin leikatut lyhyet  hiukset voivat olla sexyt ja tyylikkäät ja roikkuvat pitkät taas erittäin epäsopivat ja tyylittömät.

Pitkät hiukset ovat kyllä aina kauniimmat naisella, ellei ole joku Juice-tyyliin kaljuuntuva. Hoitamattomat, pesemättömät ja hikiset hiukset taas ovat rumat ihan riippumatta siitä, ovatko ne pitkät vai lyhyet.

Toki lyhyet voi olla osan mielestä helpot ja käytännölliset, mutta kyllä käytännössä jokainen nainen olisi kauniimpi pitkillä hiuksilla.

Olet väärässä. AIka ummehtunut tapa ajatella.

Sori vaan, mutta et voi tulla sanomaan että "olen väärässä", kun tuo nyt vaan on mielipiteeni ja mieltymykseni. Ja kauneusmieltymyksissä nyt ei ole mitään absoluuttista totuutta, vaan jokaisella omansa.

Jos mielipiteitä kysytään, niin pitää vaan kestää että joku voi olla myös eri mieltä kuin sinä. Ja se nyt ei kiinnosta onko mieltymykseni sinusta ummehtunut vai ei, mielestäni pitkät hiukset ovat aina kauniimmat ja sillä hyvä, enpä minä voi asiaa muuksi muuttaa. Eikä tarvitsekaan.

Eri. Kannattaa tarkentaa, että kyse on omasta mielipiteestä ja mieltymyksestä. Nyt kuulosti siltä, että lauoit ilmoille yleisiä totuuksia.

Vierailija
187/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eläkeiässä oleva nainen jolla hiukset pitkät, pörröiset ja villit. En omista papiljotteja, en fööniä, en piipparia ym. en edes hiusharjaa vaan vain muutaman harvapiikkisen kamman. Sepä on ihan minun juttu onko hiukseni tiptop vai sekametelisoppa. Ihan sama asia kuin se, että käytän pillifarkkuja, tennareita ja hihattomiakin puseroita (ja allit heiluu) , vaikka ne on niin out. Mä oon mikä oon..! 

Wau!!!

Tämä 👍

Vierailija
188/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T, heteromies

Ihan muutamalle heistä sopi lyhyt tukka. Lähes kaikilla pitkä tai pidempi parempi, mutta Winona Ryderille todella sopii tuo lyhyt tukka. Samoin Audrey Tautoulle, Valorie Currylle ja Halle Berrylle. 

Vierailija
189/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan vaikka kuninkaallisia, lähes kaikilla naisilla on pitkä tukka. Englannin  kunkun puoliso korppu  harvoja lyhyttukkaisia

No. Jos ajatellaan kuninkaallisia, niin heti tulee mieleen Monacon ruhtinatar Charlene, Espanjan kuningatar Letizia, Prinsessa Diana, Princess Royal Anne. Näillä ollut lyhyitä hiuksia.  Eli onhan noita. Vaikka kuninkaallisten rooli on perinteinen ja heidän ulkonäköön kohdistuu odotuksia, joten tyyli pysyy sen takia ns vanhanaikaisena ja hiukset pitempinä.

Vierailija
190/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuulu karuselliosastoon joten vähät te minun mielipiteestäni.

Vierailija
191/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä rumat pitkähiuksiset naiset haukkuvat lyhythiuksisia naisia. Sillä lailla siskot. Mahtavaa. 

Ei. Täällä rumat miehet haukkuvat lyhythiuksisia naisia. Ihan kamalaa kun naiset itse pitävät sellaisia hiuksia mitä haluavat eivätkä kasvata pitkiä hiuksia, kuten haukkujamiehen äiskälläkin oli

Vierailija
192/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makukysymyksistä ei voi kiistellä. Mun mielestä läheskään kaikille ei sovi lyhyt tukka, eikä myöskään kaikille sovi pitkä tukka. Joillekin sopii parhaiten aivan lyhyt, ja joillekin aivan pitkä. 

Oma inhokkini on sellainen kapitalismitukka, eli muotoon leikattu ja ojennukseen laitettu puolipitkä "siisti" tätitukka, joka leikataan ennen kuin palataan kesälomien/vanhempainvapaiden tmv. jälkeen toimistolle. 

Vierailija
193/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että nainen on alkanut mieheksi. 

Ovatko hevilettiset miehet sinusta sitten naisia?

Vierailija
194/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sellaiset lyhyet hiukset naisella kauhistuttaa, näin miehenä. En ymmärrä lyhyttukkaisten naisten muodostamia ihmisjoukkoja.

Ymmärrätkö sä nakkikastiketta syöviä ihmisjoukkoja?

Vierailija
195/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että nainen on alkanut mieheksi. 

Ovatko hevilettiset miehet sinusta sitten naisia?

Kyllähän he ovat. Itse aina pitkähiuksisen miehen kanssa sängyssä ollessani säpsähtelen tarkistamaan onko kulli tallella, kun muuten meinaan luulla koskevani naista ja olevani lesboilemassa. Sitten aina sellainen helpotuksen huokaus kun on kerennyt pelästyä miehen pitkää tukkaa, että on sittenkin mies kenen kanssa olen sängyssä..

Minulta tulee siis täysi ymmärrys noille ketjun miehille, jotka pelkäävät homostelevansa ja olevansa miehen kanssa sängyssä, jos naisella on lyhyt tukka!

Vierailija
196/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on fetissi pitkiin hiuksiin. se on ihan ok.

Vierailija
197/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyistä hiuksista ei voi naarasta vetää perässään, siitä johtuu tämä joidenkin kivikauden tasolle jääneiden miesten  pelko lyhythiuksisa naisia kohtaan.  

Joidenkin nykymiesten mielestä moni normaali asia on homoa, ja he pelkäävät leimaantuvansa homoiksi. Esim oman pepun pyyhkiminen on homoa ja lyhyttukkaisen naisen pussaaminen on homoa.

Vierailija
198/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misseiksi on kaikkina aikoina valittu yleensä pitkätukkaisia naisia.

Niin, koska kilpailijoiden joukossa ei ole ollut lyhythiuksisia. Miten olisi voinut valita edes?

Vierailija
199/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset tekevät naisesta seksikkään näköisen.

Korjaan.

Pitkät hiukset tekevät sinun mielestä naisesta seksikkään näköisen.

Vierailija
200/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homomiehet saattavat kiinnostua siili-tai lyhyttukkaisista naisista.

Sitten he ei ole oikeasti homoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän