Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, joka pitää hiuksensa aina ihan lyhyenä?

Vierailija
26.04.2026 |

Naisystäväni käy parturissa joka toinen kuukausi leikkauttamassa hiuksensa. On aina ihan kynityn näköiset hiukset.

Kommentit (220)

Vierailija
201/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu leikkauksesta ja kasvojen piireistä ja hiuslaadusta. Hyvin leikatut lyhyet  hiukset voivat olla sexyt ja tyylikkäät ja roikkuvat pitkät taas erittäin epäsopivat ja tyylittömät.

Pitkät hiukset ovat kyllä aina kauniimmat naisella, ellei ole joku Juice-tyyliin kaljuuntuva. Hoitamattomat, pesemättömät ja hikiset hiukset taas ovat rumat ihan riippumatta siitä, ovatko ne pitkät vai lyhyet.

Toki lyhyet voi olla osan mielestä helpot ja käytännölliset, mutta kyllä käytännössä jokainen nainen olisi kauniimpi pitkillä hiuksilla.

Olet väärässä. AIka ummehtunut tapa ajatella.

Sori vaan, mutta et voi tulla sanomaan että "olen väärässä", kun tuo nyt vaan on mielipiteeni ja mieltymykseni. Ja kauneusmieltymyksissä nyt ei ole mitään absoluuttista totuutta, vaan jokaisella omansa.

Jos mielipiteitä kysytään, niin pitää vaan kestää että joku voi olla myös eri mieltä kuin sinä. Ja se nyt ei kiinnosta onko mieltymykseni sinusta ummehtunut vai ei, mielestäni pitkät hiukset ovat aina kauniimmat ja sillä hyvä, enpä minä voi asiaa muuksi muuttaa. Eikä tarvitsekaan.

Ei. Sä kirjoitit että "Pitkät hiukset ovat kyllä aina kauniimmat naisella"  et että tuo olisi sinun mielipiteesi.

Vierailija
202/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että nainen on alkanut mieheksi. 

Ovatko hevilettiset miehet sinusta sitten naisia?

Narkkeja ne on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hän haluaa pitää hiuksensa aina ihan lyhyinä.

Käykö hän muuten parturissa vai kampaajalla?

Vierailija
204/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut aina lyhyet hiukset, koska huonot hiusgeenit ja hiustyyppi äärimmäisen hento ts ei voi kasvattaa edes polkkatukkaa. Joten ei aina ole omasta halusta kiinni. Olen aina vihannut hiuksiani! 

Vierailija
205/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot ja silmät. Usein hoikille naisille sopii lyhyet hiukset. 

Vierailija
206/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustyylejä on monenlaisia ja eripituisia. Joillekin sopivat toisenlaiset hiukset kuin toisille, ja se on myös siitä kiinni, mistä kukakin tykkää.

Vierailija
207/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että lyhythiuksinen nainen erottuu useimmiten positiivisesti ja saa pään kääntymään.

Vierailija
208/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että nainen on alkanut mieheksi. 

Ovatko hevilettiset miehet sinusta sitten naisia?

Narkkeja ne on

:D

Vierailija
209/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis on huomannut ap:ä seisovan kovempana takaapäin antaessa kun on siilitukka;)

Vierailija
210/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut aina lyhyet hiukset, koska huonot hiusgeenit ja hiustyyppi äärimmäisen hento ts ei voi kasvattaa edes polkkatukkaa. Joten ei aina ole omasta halusta kiinni. Olen aina vihannut hiuksiani! 

Osta peruukki, tai hiuslisäke

Vierailija
211/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että lyhythiuksinen nainen erottuu useimmiten positiivisesti ja saa pään kääntymään.

😅 Vai niin 

Vierailija
212/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tukka sopii varmasti juuri sille naiselle, joka tykkää pitää hiuksensa lyhyinä. Jokaisen oma valinta! Minäkin tykkään lyhyestä tukasta. N56

Mia Farroy lyhyin hiussängin teki 70-luvulla vaikutuksen aika lailla gkobaalisti.

Muistamme Mian Peyton Placesta ja Rosemaryn painajaisesta, me jotka muistamme hempskutin hyvin tosi vanhoja asioita. 

Mia oli 60-luvullalsulaja Frank Sinatran avuisiippa. Muistamme Sinatran ainakin My Ways' ta.

*Mia Farrow

Vierailija
213/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan vaikka kuninkaallisia, lähes kaikilla naisilla on pitkä tukka. Englannin  kunkun puoliso korppu  harvoja lyhyttukkaisia

No. Jos ajatellaan kuninkaallisia, niin heti tulee mieleen Monacon ruhtinatar Charlene, Espanjan kuningatar Letizia, Prinsessa Diana, Princess Royal Anne. Näillä ollut lyhyitä hiuksia.  Eli onhan noita. Vaikka kuninkaallisten rooli on perinteinen ja heidän ulkonäköön kohdistuu odotuksia, joten tyyli pysyy sen takia ns vanhanaikaisena ja hiukset pitempinä.

Diana edesmennyt aikoja sitten  Annella on pitkä  tukka. Ruhtinatarta en kuninkaalliseksi laske

Ruotsin kuninkaalliset,  Silvia,   Victoria, tytär Estelle, Prinsessa Madeleine.Englannin prinsessa  Catherine, tytär Charlotta myös pitkätukkaisia. Norjan Mette- Marit. Ingrid. Tanskan  Kuningatar Mary. Näitä on suurin osa  pitkätukkaisia ympäriinsä

Vierailija
214/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata etten lyhyiden hiusten takia ajattele kenestäkään mitään. Mutta! Muistinkin joskus mielessäni häivähtäneen, ettei musta olis ikinä pitämään leikkausta niin siistinä kuin lyhyet vaatii. Enkä todellakaan jaksais laittaa niitä joka päivä, että ne näyttäis niin hyviltä kuin lyhythiuksisilla naisilla ne tapaa näyttää. Mulla siis on pitkät, joita käyn leikkauttamassa siistimmiksi ehkä 2 krt vuodessa. Arjessa ne on lähinnä pese-ja-pidä tyylillä ja tiedostan hyvin että näytän aika homssuiselta.

Vierailija
215/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena minulla oli kauniit pitkät hiukset. Nyt vanhana yli 70-vuotiaana ne ovat harmaantuneet ja harventuneet. En malta leikkauttaa, vaikka tiedän, että lyhyet olisivat nyt siistimmät ja kauniimmat.

Vierailija
216/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta muiden ulkonäkö jos eivät haise tai ole vallan muovia

Vierailija
217/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelisin, että henkilöllä on tosiaan sekä staminaa että varaa käydä kampaajalla niin usein. 

Olen joskus leikkauttanut lyhyehköt hiukset (lyhyt polkkatukka), mutta sen ylläpitäminen on hankalaa jos on laiska kampaajallakäyjä. Tai vähän pihi. 

Hyvä juttu jos kampaajilla riittä asiakkaita. 

Vierailija
218/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On laiska. Ei viitsi nähdä vaivaa näyttääkseen kauniilta ja haluttavalta.

M 46v

Lyhyitä hiuksia joutuu aina laittamaan, toisin kuin pitkiä joiden voi antaa vain olla.

Lyhythiuksiset kaverini kuluttavat aikaa hiustensa laittamiseen, toisin kuin minä pitkätukkainen luonnonkiharan hiuksen omaava..

PS. Hieman epäilen, että itse olisit kovin komea ja haluttava.

Tää on niin totta. Pitkät hiukset voi pitää auki, laittaa ponnarille, klipsillä kiinni tai nutturalle vaikka hiukan rasvaisenakin ja se on siinä. Lyhyitä hiuksia taas joutuu koko ajan pesemään ja laittamaan ja käyttään kaikenlaisia tuotteita ja lakkaa tai ne on littanat ja rumat. Harvalla suomalaisella naisella on luonnostaan muodossa pysyvä lyhyt tukka, siihen tarvitaan karkeampi tai hyvin kihara hiuslaatu.

Itsellä on ollut lyhyet hiukset vuosia enkä ikinä enää halua niitä.  Nyt pitkän letin kanssa on niin helppoa ja sen voi leikata itse.

Vierailija
219/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvettiläinen näitä avauksia, mitäköhän väliä tälläkin on?

Vierailija
220/220 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅 Vai niin 

Mitäköhän mahdat tällä tarkoittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän