Mitä ajattelet naisesta, joka pitää hiuksensa aina ihan lyhyenä?
Naisystäväni käy parturissa joka toinen kuukausi leikkauttamassa hiuksensa. On aina ihan kynityn näköiset hiukset.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin suurin osa tähän ketjuun kirjoitetuista viesteistä on jonkin nuoren henkilön käsialaa. Mä oon x-sukupolvea, eli vanhempani kuuluvat suuriin ikäluokkiin. Suurten ikäluokkien naisilla pitkät hiukset olivat poikkeus. Siinä yksi syy, miksi näitä viestejä on outoa lukea. Mutta eikös niin, että ne ovat 1-2 henkilön kirjoittamia?
X-sukupolven miehiltä olen ainoastaan elämäni aikana kuullut sellaisia juttuja, ettei naisella saisi olla lyhyttä tukkaa.
Nuorempia miehiä ei kiinnosta. Eikä toki kaikkia X-sukupolven miehiäkään, osa on itsevarmoja.
Onpa kummallista, kun kuitenkin 80- ja 90-luvuillakin lyhyt tukka myös nuorilla naisilla oli ihan tavallinen juttu. Osalla oli pitkä, osalla lyhyt, eikä se ollut asia, josta olisi tehty jonkinlainen numero.
Onhan nykyäänkin lyhythiuksisia nuoria naisia, eikä siitä kukaan tee numeroa.
Tässä oli kuitenkin parikymmentä vuotta niin, että kaikilla nuorilla naisilla oli pitkät hiukset, ja se on kyllä edelleen hyvin paljon valtavirtaa verrattuna mainitsemieni vuosikymmenten tilanteeseen.
Bullshit. 20 vuotta sitten trendasi sähäkkä kananpersetukka trendikkäillä nuorilla naisilla, sitten Victoria Beckham -polkka, 2010-luvulla suoristettu long bob ja 2020-luvulla taas näkee parikymppisillä sellaista aivan lyhyeksi leikattu aktivistitukkaa noiden long bobien ja pixieiden lisäksi.
Toki ollut sitä pitkää pidennystukkaakin, mutta sinä olet selvästi kiinnittänyt valikoivasti huomiosi vain sellaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on joutunut sairauden vuoksi ajamaan hiuksiaan, niin ymmärrän ja hyväksyn.
M 52v
Mites ne sun erektio-ongelmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puistojen pultsarinaisilla näkyy olevan pitkät , leikkaamattomat hiukset . En parhaalla tahdollakaan voi sanoa hiuksia tyylikkäiksi.
Niinkö, että pitkiä hiuksia pitävä ei hoida niitä ja on pultsari ? Pahasti meni pieleen 🤣😅
Pihejä ovat ainakin pitkätukkaiset kun käyvät kampaajalla vain pari kertaa vuodessa. Köyhää.
? ? Kotona voi tukkaa hoitaa ihan hyvin, typerää kantaa kampaajalle joka kuukausi satanen, pari. Kotiin voi ostasa laadukkaita aineita, sitäpaitsi pitkanä pidettävä on paljon terveempi,kun ylimääräiset kemikaalikäsittelyt jäävät pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalle sopii lyhyeksi kynitty
Jaa. Mulla on ollut sekä pitkät että lyhyet hiukset ja juuri ne pitkät näyttivät naurettavilta.
No, jos on ohut hiirenhäntä
Että nainen on alkanut mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
95% suomalaisista naisista on lyhythiuksisia.
mites siellä Venäjällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin suurin osa tähän ketjuun kirjoitetuista viesteistä on jonkin nuoren henkilön käsialaa. Mä oon x-sukupolvea, eli vanhempani kuuluvat suuriin ikäluokkiin. Suurten ikäluokkien naisilla pitkät hiukset olivat poikkeus. Siinä yksi syy, miksi näitä viestejä on outoa lukea. Mutta eikös niin, että ne ovat 1-2 henkilön kirjoittamia?
X-sukupolven miehiltä olen ainoastaan elämäni aikana kuullut sellaisia juttuja, ettei naisella saisi olla lyhyttä tukkaa.
Nuorempia miehiä ei kiinnosta. Eikä toki kaikkia X-sukupolven miehiäkään, osa on itsevarmoja.
Onpa kummallista, kun kuitenkin 80- ja 90-luvuillakin lyhyt tukka myös nuorilla naisilla oli ihan tavallinen juttu. Osalla oli pitkä, osalla lyhyt, eikä se ollut asia, josta olisi tehty jonkinlainen numero.
Tässä oli kuitenkin parikymmentä vuotta niin, että kaikilla nuorilla naisilla oli pitkät hiukset, ja se on kyllä edelleen hyvin paljon valtavirtaa verrattuna mainitsemieni vuosikymmenten tilanteeseen.
Bullshit. 20 vuotta sitten trendasi sähäkkä kananpersetukka trendikkäillä nuorilla naisilla, sitten Victoria Beckham -polkka, 2010-luvulla suoristettu long bob ja 2020-luvulla taas näkee parikymppisillä sellaista aivan lyhyeksi leikattu aktivistitukkaa noiden long bobien ja pixieiden lisäksi.
Toki ollut sitä pitkää pidennystukkaakin, mutta sinä olet selvästi kiinnittänyt valikoivasti huomiosi vain sellaisiin.
Sähäkkä kananpersetukka oli aikuisten naisten juttu, ei nuorempien. Mä ajattelen nyt näitä, jotka ovat kasvaneet aikuisiksi tämän parinkymmenen vuoden aikana. Kananpersetukka tuli muotiin 90-luvun lopussa ja sitä sitten vuosituhannen vaihteen jälkeen suosivat aikuiset. Long bob jne. eivät ole lyhyitä hiusmalleja, mutta edelleen, ne olivat jo aikuistuneiden hiusmalleja.
Pitkä pidennystukka jäi sinne millarin alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava varmaan sulla takaanpäin lykkiä naistasi, jonka niska näyttää mieheltä? Ehkä naisesi on saanut sellaisen kuvan, että tykkäät miehistä?
Sama kuin lykkisi naapurin Perttiä
Ei ne hiukset naisesta kaunista tee jos pärstä on kuin petolinnun perse. Yleensä niillä hiuksilla yritetään juuri kompensoida muita puutteita ulkonäössä.
Kyllä pitkällä tukalla voi peittää esim lyhyttä ja paksua kaulaa, isoja korvia. Ne kaikki näkyvät lyhyellä tukalla
Jotenkin tosi hassua, kun lyhythiuksisena naisena (90-luvulta asti) en koe olevani ollenkaan poikkeava täällä Suomessa. Asuin vähän aikaa Yhdysvalloissa, ja siellä päädyin antamaan hiusten kasvaa, koska lyhythiuksinen nainen oli oikeasti harvinaisuus. Mulla on lyhyet hiukset, koska en pidä siitä, miltä pitkät hiukset tuntuvat, ja minua ei kyllä pätkän vertaa kiinnosta, mitä muut siitä ajattelevat, tai kuinka tukkani sopii kasvojeni muotoon. Pituus vähän vaihtelee fiiliksen mukaan, mutta aina siis korvat esillä ja niska ihan lyhyt. Tukka pysyy siistinä 5-6 viikon leikkausvälillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähäkkä kananpersetukka oli aikuisten naisten juttu, ei nuorempien. Mä ajattelen nyt näitä, jotka ovat kasvaneet aikuisiksi tämän parinkymmenen vuoden aikana. Kananpersetukka tuli muotiin 90-luvun lopussa ja sitä sitten vuosituhannen vaihteen jälkeen suosivat aikuiset. Long bob jne. eivät ole lyhyitä hiusmalleja, mutta edelleen, ne olivat jo aikuistuneiden hiusmalleja.
Pitkä pidennystukka jäi sinne millarin alkuun.
Jälleen bullshit. Sähäkkää kananpersettä oli nimenomaan (myös) nuorilla silloin 20 vuotta sitten, lävistysten ja lantiofarkkujen kera.
Pitkä pidennystukka on trendannut läpi koko 2010-luvun ja jatkaa edelleen, ei todellakaan ole jäänyt minnekään nollarin alkuun.
Ihme haukkumista täällä. Pitäkää huoli vain omista hiuksistanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä ajoista on kohta n 40 v kulunut
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tosi hassua, kun lyhythiuksisena naisena (90-luvulta asti) en koe olevani ollenkaan poikkeava täällä Suomessa. Asuin vähän aikaa Yhdysvalloissa, ja siellä päädyin antamaan hiusten kasvaa, koska lyhythiuksinen nainen oli oikeasti harvinaisuus. Mulla on lyhyet hiukset, koska en pidä siitä, miltä pitkät hiukset tuntuvat, ja minua ei kyllä pätkän vertaa kiinnosta, mitä muut siitä ajattelevat, tai kuinka tukkani sopii kasvojeni muotoon. Pituus vähän vaihtelee fiiliksen mukaan, mutta aina siis korvat esillä ja niska ihan lyhyt. Tukka pysyy siistinä 5-6 viikon leikkausvälillä.
No ethän sä olekaan poikkeava Suomessa.
Nuo, jotka väittävät suomalaisten nuorten naisten pitävän vain pitkää tukkaa, ovat hakoteillä.
Jenkeillä on kyllä hienoja hiuksia, ja oikeasti paksu pitkä tukka tuntuu olevan yleinen. Ja hiusrajakin on tosi tuuhea, eli ei ole kyse feikkihiuksista.
Pitää nähdä kokonainen vastatakseen hyvin.
Lyhyt tukka sopii varmasti juuri sille naiselle, joka tykkää pitää hiuksensa lyhyinä. Jokaisen oma valinta! Minäkin tykkään lyhyestä tukasta. N56
"HEEERRRANJESTAS! LYHYTHIUKSINEN NAINEN! WÄÄÄÖÖÄÄÄÖÖÄÄÄÄKKS!"
Niin minä ajattelen. Kiitos kysymästä.
En ajattele mitään, sillä ihan oma elämä on elettävänä ja ihan itse se on rakennettava ja yrittää elää mahdollisimman hyvää ja onnellista elämää.
Itse käyn parturissa 6 viikon välein ja puoli pitkä tukka. Se kuuluu niin kuin asiaan.
Ja se tekee hyvää mielelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kirjoittanut 2 viestiä, tämä kolmas.
Ok, ei kylläkään mitään hajua, kuka sinä olet ja mihin viesteihin viittaat. Minä tarkoitan nyt noita, joissa menee överiksi.
👍
Jaa. Mulla on ollut sekä pitkät että lyhyet hiukset ja juuri ne pitkät näyttivät naurettavilta.