Mitä ajattelet naisesta, joka pitää hiuksensa aina ihan lyhyenä?
Naisystäväni käy parturissa joka toinen kuukausi leikkauttamassa hiuksensa. On aina ihan kynityn näköiset hiukset.
Kommentit (156)
Minulla sentään vielä on omat hiukset ja hampaat. Terkuin naisystäväsi, korjaan, ex naisystäväsi. Pst. Sinun corega tabsisi, tenasi ja siniset pillerisi löytyvät alaoven takaa.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä miestenvihaaja ruma lesbo.
Naisella kuuluu olla pitkät hiukset. Toki sairaudet eri asia.
T. 34 v muikkeli.
Kylläpä sä kirjoitat itsestäsi kovin rumasti. Tuskin sä muikkeli oot ällöttävä ja ruma. Älä vähättele itseäsi vaikket olekaan se kedon kaunein kukkanen. Lesbous on ok.
Mitäkö ajattelen? Ihan samaa kuin esim. miehestä joka on kalju. En mitään ellei hänen käytöksensä ole huomiota herättävä.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitus-naisystäväsi. Ei sulla oikeasti ole ystäviä.
Mutta Ylilauta pitää kieltää, koska siellä on ihan ala-arvoisia viestejä ja hirveän vihamielinen meininki. Vaaraksi yhteiskunnalle moinen törkysivusto!
Toista se on täällä naisten suosimalla Vauvalla, missä yhteisöllisyys ja ystävällisyys ympäröi keskustelijoita :)
Jos sellaisen näen jossain, niin ajattelen, että siinä on varmaan miehiä vihaava feministilesbo. Yritän vältellä minkäänlaista kontaktia moisiin otuksiin.
T, heteromies
En ajattele tuon kuvauksen perusteella mitään.
Että ei ole kauhean naisellinen.
Olen itse pitkähiuksinen nainen, ja kokeillut kaikkia eri mittoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos sellaisen näen jossain, niin ajattelen, että siinä on varmaan miehiä vihaava feministilesbo. Yritän vältellä minkäänlaista kontaktia moisiin otuksiin.
T, heteromies
Ei sun tartte vältellä. Kukaan meistä naisista, hiuksilla tai ilman, ei oo kiinnostunu sun laisista löysäk*rvistä 😂
Vissiin suurin osa tähän ketjuun kirjoitetuista viesteistä on jonkin nuoren henkilön käsialaa. Mä oon x-sukupolvea, eli vanhempani kuuluvat suuriin ikäluokkiin. Suurten ikäluokkien naisilla pitkät hiukset olivat poikkeus. Siinä yksi syy, miksi näitä viestejä on outoa lukea. Mutta eikös niin, että ne ovat 1-2 henkilön kirjoittamia?
Minulla ainakin on niin pieni naama, että ainoa vaihtoehto on joku lyhyt kampaustyyli. Vaikka minulla on melko lyhyet hiukset, niin ne ovat erittäin paksut eikä leikkaustyyli ole mallia kynitty vaan hiukseni ovat kauniisti muotoillut. Voimakkaan hiuskasvun takia käyn leikkauttamassa hiukseni 5-6 viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin suurin osa tähän ketjuun kirjoitetuista viesteistä on jonkin nuoren henkilön käsialaa. Mä oon x-sukupolvea, eli vanhempani kuuluvat suuriin ikäluokkiin. Suurten ikäluokkien naisilla pitkät hiukset olivat poikkeus. Siinä yksi syy, miksi näitä viestejä on outoa lukea. Mutta eikös niin, että ne ovat 1-2 henkilön kirjoittamia?
Minä olen kirjoittanut 2 viestiä, tämä kolmas.
Mitä ajattelen? No varmaan, että se tykkää lyhyistä hiuksista, tai sillä on niin ohuet hiukset, että ne ei kasva pitkiksi tai päänahka näkyy tai sukupuolen korostaminen on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kirjoittanut 2 viestiä, tämä kolmas.
Ok, ei kylläkään mitään hajua, kuka sinä olet ja mihin viesteihin viittaat. Minä tarkoitan nyt noita, joissa menee överiksi.
Onko vaimollasi kuitenkin kaunis tukka....ppi?
Vierailija kirjoitti:
Että ei ole kauhean naisellinen.
Olen itse pitkähiuksinen nainen, ja kokeillut kaikkia eri mittoja.
Minä taas tiedän vaikka kuinka monia pitkätukkaisia naisia, jotka käyttävät lökäreitä, tennareita, huppareita jne. Eivät ole tyyliltään tai muutenkaan erityisen naisellisia.
Sitten tiedän lyhythiuksisia jotka aina meikkaavat viimeisen päälle jos menevät johonkin, käyttävät aina korkokenkiä, ei koskaan edes farkkuja saati lökäreitä, ja oikein panostavat sellaiseen naiselliseen tyyliin. Sellaiseen 50-luvun tyyliinhän oikein kuuluu lyhyt tukka.
Ja sit tiedän aivan pitkätukkaisia miehiä, jotka ovat oikein maskuliinisia.
Vierailija kirjoitti:
95% suomalaisista naisista on lyhythiuksisia.
Ei todellakaan ole😅
Kun katsoo koululaisiakin kävelemässä ryhmänä, ainakin täällä on 9/10 tytöillä pitkät hiukset
Vierailija kirjoitti:
X-sukupolven miehiltä olen ainoastaan elämäni aikana kuullut sellaisia juttuja, ettei naisella saisi olla lyhyttä tukkaa.
Nuorempia miehiä ei kiinnosta. Eikä toki kaikkia X-sukupolven miehiäkään, osa on itsevarmoja.
Lyhyissä hiusmalleissa on se juttu että pitää käydä usein kampaajalla jos haluaa sen mallin pysyvän samana. N. 1-2 kuukauden välein.
Ällöttävä miestenvihaaja ruma lesbo.
Naisella kuuluu olla pitkät hiukset. Toki sairaudet eri asia.
T. 34 v muikkeli.