Mitä ajattelet naisesta, joka pitää hiuksensa aina ihan lyhyenä?
Naisystäväni käy parturissa joka toinen kuukausi leikkauttamassa hiuksensa. On aina ihan kynityn näköiset hiukset.
Kommentit (176)
Pidän rohkeana ja kauniina. Ei mene massan mukana, vaan pitää sellaisia hiuksia, joista pitää. Naurettavaa, että on joku uskomus että naisella pitäisi olla pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin suurin osa tähän ketjuun kirjoitetuista viesteistä on jonkin nuoren henkilön käsialaa. Mä oon x-sukupolvea, eli vanhempani kuuluvat suuriin ikäluokkiin. Suurten ikäluokkien naisilla pitkät hiukset olivat poikkeus. Siinä yksi syy, miksi näitä viestejä on outoa lukea. Mutta eikös niin, että ne ovat 1-2 henkilön kirjoittamia?
X-sukupolven miehiltä olen ainoastaan elämäni aikana kuullut sellaisia juttuja, ettei naisella saisi olla lyhyttä tukkaa.
Nuorempia miehiä ei kiinnosta. Eikä toki kaikkia X-sukupolven miehiäkään, osa on itsevarmoja.
Onpa kummallista, kun kuitenkin 80- ja 90-luvuillakin lyhyt tukka myös nuorilla naisilla oli ihan tavallinen juttu. Osalla oli pitkä, osalla lyhyt, eikä se ollut asia, josta olisi tehty jonkinlainen numero.
Vierailija kirjoitti:
Että ei ole kauhean naisellinen.
Olen itse pitkähiuksinen nainen, ja kokeillut kaikkia eri mittoja.
Ja teet raukka kaiken vain miellyttääksesi muita. Eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Puistojen pultsarinaisilla näkyy olevan pitkät , leikkaamattomat hiukset . En parhaalla tahdollakaan voi sanoa hiuksia tyylikkäiksi.
Niinkö, että pitkiä hiuksia pitävä ei hoida niitä ja on pultsari ? Pahasti meni pieleen 🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Vissiin suurin osa tähän ketjuun kirjoitetuista viesteistä on jonkin nuoren henkilön käsialaa. Mä oon x-sukupolvea, eli vanhempani kuuluvat suuriin ikäluokkiin. Suurten ikäluokkien naisilla pitkät hiukset olivat poikkeus. Siinä yksi syy, miksi näitä viestejä on outoa lukea. Mutta eikös niin, että ne ovat 1-2 henkilön kirjoittamia?
Joo, vasta hiljattain on tullut tämä nuorten keskuudessa oleva massa. Kaikilla samanlaiset pitkät hiukset, sopi ne tai ei, mutta kaavasta ei poiketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X-sukupolven miehiltä olen ainoastaan elämäni aikana kuullut sellaisia juttuja, ettei naisella saisi olla lyhyttä tukkaa.
Nuorempia miehiä ei kiinnosta. Eikä toki kaikkia X-sukupolven miehiäkään, osa on itsevarmoja.
Onpa kummallista, kun kuitenkin 80- ja 90-luvuillakin lyhyt tukka myös nuorilla naisilla oli ihan tavallinen juttu. Osalla oli pitkä, osalla lyhyt, eikä se ollut asia, josta olisi tehty jonkinlainen numero.
Onhan nykyäänkin lyhythiuksisia nuoria naisia, eikä siitä kukaan tee numeroa.
Vierailija kirjoitti:
On butch, ei femme?
Pahoitteluni mutta ei se pitkä hius sustakaan naisellista tee. Näytät vain mieheltä pitkillä hiuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, vasta hiljattain on tullut tämä nuorten keskuudessa oleva massa. Kaikilla samanlaiset pitkät hiukset, sopi ne tai ei, mutta kaavasta ei poiketa.
No ihan tasan samanlaista mullet-massaa niissä teidänkin luokkakuvissa on, ei näy poikkeuksia.
Ajattelen samaa kuin pitkähiuksista miehestä. Kiva että löytäneet tyylinsä ja ovat rohkeasti sitä mitä haluavat olla.
Vierailija kirjoitti:
Pidän rohkeana ja kauniina. Ei mene massan mukana, vaan pitää sellaisia hiuksia, joista pitää. Naurettavaa, että on joku uskomus että naisella pitäisi olla pitkät hiukset.
Typerä asia on että naimisiin mennessä pitäisi leikata lyhyeksi, sitä kuulee vieläkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nykyäänkin lyhythiuksisia nuoria naisia, eikä siitä kukaan tee numeroa.
Tässä oli kuitenkin parikymmentä vuotta niin, että kaikilla nuorilla naisilla oli pitkät hiukset, ja se on kyllä edelleen hyvin paljon valtavirtaa verrattuna mainitsemieni vuosikymmenten tilanteeseen.
En ajattele yhtään mitään
Jokainen pitäköön hiuksensa miten haluaa.
Mutta eikö hän viehätä sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puistojen pultsarinaisilla näkyy olevan pitkät , leikkaamattomat hiukset . En parhaalla tahdollakaan voi sanoa hiuksia tyylikkäiksi.
Niinkö, että pitkiä hiuksia pitävä ei hoida niitä ja on pultsari ? Pahasti meni pieleen 🤣😅
Pihejä ovat ainakin pitkätukkaiset kun käyvät kampaajalla vain pari kertaa vuodessa. Köyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan tasan samanlaista mullet-massaa niissä teidänkin luokkakuvissa on, ei näy poikkeuksia.
Ei ollut, kun pointti oli just se, että toisilla oli lyhyet, toisilla pitkät hiukset ja jollakulla siitä välistä.
En mitään. Jokaisella on vapaus valita.
Katsotaan vaikka kuninkaallisia, lähes kaikilla naisilla on pitkä tukka. Englannin kunkun puoliso korppu harvoja lyhyttukkaisia
Täällä rumat pitkähiuksiset naiset haukkuvat lyhythiuksisia naisia. Sillä lailla siskot. Mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan vaikka kuninkaallisia, lähes kaikilla naisilla on pitkä tukka. Englannin kunkun puoliso korppu harvoja lyhyttukkaisia
höpö höpö, taidat olla joku ikäloppu
Vierailija kirjoitti:
Täällä rumat pitkähiuksiset naiset haukkuvat lyhythiuksisia naisia. Sillä lailla siskot. Mahtavaa.
Tai niin sä haluat kuvitella. Muuten, tuo, että kirjoittaa viestiin "siskot" on erinomainen keino kertoa, että joku mies yrittää nyt esittää naista.
Ei ne hiukset naisesta kaunista tee jos pärstä on kuin petolinnun perse. Yleensä niillä hiuksilla yritetään juuri kompensoida muita puutteita ulkonäössä.