Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, joka pitää hiuksensa aina ihan lyhyenä?

Vierailija
26.04.2026 |

Naisystäväni käy parturissa joka toinen kuukausi leikkauttamassa hiuksensa. On aina ihan kynityn näköiset hiukset.

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ei kiinnosta pätkääkään. Sitä hän ehkä haluaakin.

Vierailija
62/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyniikö myös alapään samalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbo tai muuten vain ei halua, että kukaan mies olisi kiinnostunut. Mukaan lukien mahdollinen aviomies.

Hohhoijaa. Leikkasin siilin hieman alle kolmekymppisenä ja aloin saada kohteliaita treffikutsuja aivan tuntemattomiltakin miehiltä. Ajattelin kokeilla siiliä taas hieman vanhempana. 

N47

Vierailija
64/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä? Lyhythiuksiset tutut pitävät luonnollista puskaa, kun taas minä ja mies (molemmat pitkätukkaisia) vartalosta karvattomia! Joku balanssi pitää kai olla. :D

Vierailija
65/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut leikkauttaa lyhyet hiukset, ei kuitenkaan ihan poikatukkatyyliin kynityt. Nyt on pitkät ja paksut hiukset jotka pidettävä ponnarilla kun ovat "kuumat". Haluan kesäksi helppohoitoiset kevyet ilmavat hiukset. 

Sulla sit edessä sinkkukesä 🤔

Vierailija
66/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava varmaan sulla takaanpäin lykkiä naistasi, jonka niska näyttää mieheltä? Ehkä naisesi on saanut sellaisen kuvan, että tykkäät miehistä?

Sama kuin lykkisi naapurin Perttiä

Hyvä että edes Pertti antaa sun lykkiä.   😅😅😅😅😅

Ei se anna. Pertti on vain märkä päiväuneni. 

Vierailija
67/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä? Lyhythiuksiset tutut pitävät luonnollista puskaa, kun taas minä ja mies (molemmat pitkätukkaisia) vartalosta karvattomia! Joku balanssi pitää kai olla. :D

Palstan miehillä varmaan joku puska, voin kuvitella etteivät laita juuri energiaa itsestään huolehtimiseen kun jankkaavat vain päivät pitkät naisten tavoista huolehtia itsestään..

Vierailija
68/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä oli pitkät hiukset jotka leikkautti lyhyeksi polkkatukaksi. Samalla lähti 10 vuotta ikää ja ilmekin on nyt pirteämpi. Harkitsen samaa. 

Vierailija
69/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävällä oli pitkät hiukset jotka leikkautti lyhyeksi polkkatukaksi. Samalla lähti 10 vuotta ikää ja ilmekin on nyt pirteämpi. Harkitsen samaa. 

Ovaalikasvoisille joiden piirteet keskiverrot, sopii kaiken pituiset hiukset. 

Vierailija
70/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ei wattuakaan kelleen kuulu onko mulla millaisia karvoja ylä- ja alapäässä sekä kainaloissa vai olenko karvaton. Mä oon mikä mä oon koska mä voin! 

Vierailija
71/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle on kunniaksi pitkät hiukset. Raamatussakin niin sanotaan.

Vierailija
72/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heteronaisena katsele muiden naisten hiuksia yleensä. Ainostaan silloin jos sattuu olemaan todella kauniit hiukset tai kantajalleen sopiva leikkaus, niin ne jäävät mieleen ehkä päiväksi.

Vierailija
73/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistojen pultsarinaisilla näkyy olevan pitkät ,  leikkaamattomat  hiukset . En parhaalla tahdollakaan voi sanoa hiuksia tyylikkäiksi.

Vierailija
74/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miltä näytätte, onko lyhyet hiukset, vai ei ja mitä painatte jne. Ei kiinnosta muiden ihmisten ulkonäkö siinä mielessä että sillä olisi oikeastaan mitään merkitystä missään asiassa. Maailma makaa vaikka jollakin ei olisi edes päätä.

Vierailija
75/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet hiukset, kuten suomalaisilla on, ovat tuuheamman näköiset, kun ne voi helposti pestä päivittäin.

Hyvin meikattu kaunis nainen, jolla on lyhyt hyvin hoidettu tukka, voi olla todella hyvännäköinen. 

Vierailija
76/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle olisi kunniaksi toimivat aivot. 

Vierailija
77/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai,ne hiirenhännätkin joita paljon näkee.

Vierailija
78/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistojen pultsarinaisilla näkyy olevan pitkät ,  leikkaamattomat  hiukset . En parhaalla tahdollakaan voi sanoa hiuksia tyylikkäiksi.

Itse taas en muista koskaan nähneeni päihdeongelmaista, jolla olisi pitkät hiukset.

Heillä kai niin pahat puutostilat kehossa, ettei tukka edes kasva pitkäksi. Jää sellaiseksi haitulaiseksi max puolipitkäksi (eli ei pitkä).

Vierailija
79/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut leikkauttaa lyhyet hiukset, ei kuitenkaan ihan poikatukkatyyliin kynityt. Nyt on pitkät ja paksut hiukset jotka pidettävä ponnarilla kun ovat "kuumat". Haluan kesäksi helppohoitoiset kevyet ilmavat hiukset. 

Sulla sit edessä sinkkukesä 🤔

Niinhän sä luulet.. 

Vierailija
80/156 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa myös miehillä on pitkät hiukset, Jeesuksellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi