Mitä ajattelet naisesta, joka pitää hiuksensa aina ihan lyhyenä?
Naisystäväni käy parturissa joka toinen kuukausi leikkauttamassa hiuksensa. On aina ihan kynityn näköiset hiukset.
Kommentit (156)
Samaa kuin pojastani jolla on ollut pitkät hiukset yli 20 vuotta: jokaisella ihmisellä on oikeus pitää hiuksensa sen pituisena kuin hän itse haluaa. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua viehättää miehiä.
Älä änkytä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mukava varmaan sulla takaanpäin lykkiä naistasi, jonka niska näyttää mieheltä? Ehkä naisesi on saanut sellaisen kuvan, että tykkäät miehistä?
Sama kuin lykkisi naapurin Perttiä
Vierailija kirjoitti:
Ehdota että ei käy niin usein
Minä ehdotan sinulle että käy vähän useammin parturissa. Näytät törkyiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu leikkauksesta ja kasvojen piireistä ja hiuslaadusta. Hyvin leikatut lyhyet hiukset voivat olla sexyt ja tyylikkäät ja roikkuvat pitkät taas erittäin epäsopivat ja tyylittömät.
Pitkät hiukset ovat kyllä aina kauniimmat naisella, ellei ole joku Juice-tyyliin kaljuuntuva. Hoitamattomat, pesemättömät ja hikiset hiukset taas ovat rumat ihan riippumatta siitä, ovatko ne pitkät vai lyhyet.
Toki lyhyet voi olla osan mielestä helpot ja käytännölliset, mutta kyllä käytännössä jokainen nainen olisi kauniimpi pitkillä hiuksilla.
Jos on joutunut sairauden vuoksi ajamaan hiuksiaan, niin ymmärrän ja hyväksyn.
M 52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdotan sinulle että käy vähän useammin parturissa. Näytät törkyiseltä.
Miksi menisin ? Kaunis ponnari, tai muu kampaus
Vierailija kirjoitti:
Selvä tukkijätkä
Sinä et ole edes sitä. Mee äidin viekkuun päikkäritille.
Vierailija kirjoitti:
Jos on joutunut sairauden vuoksi ajamaan hiuksiaan, niin ymmärrän ja hyväksyn.
M 52v
Harvemmalla on sellaista sairautta !
Minulla on buzz cut. Sairastuin syöpään, ja vaikka syöpähoitoni ei vienytkään minulta hiuksia, päätin pitää ne lyhyinä ihan vaan solidaarisuudesta hiuksensa menettäneitä naisia kohtaan. N66
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin pojastani jolla on ollut pitkät hiukset yli 20 vuotta: jokaisella ihmisellä on oikeus pitää hiuksensa sen pituisena kuin hän itse haluaa. Piste.
Tässä ei kysytty sitä, onko oikeus leikata hiukset lyhyeksi, vaan mielipiteitä miltä ne näyttää. Ei kukaan lyhyitä hiuksia epäviehättävinä pitävä tule ketään estämään tai parturin ovea tukkimaan. Vaikka pitäisikin niitä rumina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu leikkauksesta ja kasvojen piireistä ja hiuslaadusta. Hyvin leikatut lyhyet hiukset voivat olla sexyt ja tyylikkäät ja roikkuvat pitkät taas erittäin epäsopivat ja tyylittömät.
Pitkät hiukset ovat kyllä aina kauniimmat naisella, ellei ole joku Juice-tyyliin kaljuuntuva. Hoitamattomat, pesemättömät ja hikiset hiukset taas ovat rumat ihan riippumatta siitä, ovatko ne pitkät vai lyhyet.
Toki lyhyet voi olla osan mielestä helpot ja käytännölliset, mutta kyllä käytännössä jokainen nainen olisi kauniimpi pitkillä hiuksilla.
Kalliimmaksi lyhyet tulevat
Tunnen todella upeita, tyylikkäitä, korkeastikoulutettuja lyhythiuksisia naisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan eri mieltä.
Varmasti siksi, kun olen saanut sen vierestä todistaa, miten naisesta tulee hiukset lyhyeksi leikkaamalla UPEA. Joillakin se pidempi tukka tekee pliisummaksi, ja lyhyt tukka lisää karismaa ja saa piirteet oikeuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava varmaan sulla takaanpäin lykkiä naistasi, jonka niska näyttää mieheltä? Ehkä naisesi on saanut sellaisen kuvan, että tykkäät miehistä?
Sama kuin lykkisi naapurin Perttiä
Hyvä että edes Pertti antaa sun lykkiä. 😅😅😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Tunnen todella upeita, tyylikkäitä, korkeastikoulutettuja lyhythiuksisia naisia!
Miten korkeakoulutus liittyy naisen viehättävyyteen millään tavalla? Nainen voi olla kadehdittavan kaunis vaikka olisi kouluttamaton ja samoin arkinen ja ruma, vaikka olisi tohtoriksi asti opiskellut. Ei kyllä korreloi mitenkään ulkonäön kanssa.
95% suomalaisista naisista on lyhythiuksisia.
Liian laiska viitsiäkseen laittaa niitä mitenkään.