Kyyneleet vaarin poskilla mursivat sydämeni
Vaari oli veistänyt sorean ja korean pajupillin, mutta poikani oli heittänyt sen nurkkaan ja nauranut. Vaari oli tästä henkisesti murtunut ja alkanut itkeä. Tämä näky mursi sydämeni.
Kommentit (29)
Itkuntuhruiset silmät niin vaarilla kuin vauvallakin tehoaa. Mutta miksei vaari satsannut ja ostanut sähkökitaraa?
Vierailija kirjoitti:
Aina tämä sama
??? Hullu! Oletko tuo poika?
Nyt eivät Banda-rasiat aukene jouluna!
“Again I tell you, it is easier for a camel to go through the eye of a needle than for a rich man to enter the kingdom of God.”
“Jesus said to him, ‘If you want to be perfect, go, sell your possessions and give to the poor, and you will have treasure in heaven. Then come, follow me.’”
En usko jostakin syytä! Minun lapseni tuntevat isoisän ja isoisä heidät. Tietää kyllä lahjan antaessaan ettei sitä heitetä silmille.
Taas?
Outo vaari, kun tekee pajupillin vuodesta toiseen, vaikka lopputulos on tuo.
Vierailija kirjoitti:
En usko jostakin syytä! Minun lapseni tuntevat isoisän ja isoisä heidät. Tietää kyllä lahjan antaessaan ettei sitä heitetä silmille.
Ei, poika heitti sen nurkkaan. Tämä on totta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Taas?
En ymmärrä. Oletteko hullu?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas?
En ymmärrä. Oletteko hullu?
AP
Jos teet saman aloituksen monta kertaa vuodessa, niin jospa menisit hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Oliko poika 30 vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Oliko poika 30 vuotias?
Tai ehkä poikia on kolkyt ja jokainen on heittänyt pajupillin nurkkaan
Vaarin pitäisi opettaa pojalle, kuinka pajupilli tehdään. Sitten kun poika veistää puukolla sormeensa, vaari nauraa räkäisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vaarin pitäisi opettaa pojalle, kuinka pajupilli tehdään. Sitten kun poika veistää puukolla sormeensa, vaari nauraa räkäisesti!
Hui hirveä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tämä sama
??? Hullu! Oletko tuo poika?
Onko sinulla kaikki hyvin? Ap:llä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui hirveä
Ei puukolla sormeen veistäminen niin kamalaa ole, se on pikemminkin oppimistilanne. Itselläni on vasemmassa kädessä useampikin arpi.
🥺