Mitä ajattelet naisesta, joka pitää hiuksensa aina ihan lyhyenä?
Naisystäväni käy parturissa joka toinen kuukausi leikkauttamassa hiuksensa. On aina ihan kynityn näköiset hiukset.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Lesbo tai trans
Jos sinä olet, se ei tarkoita, että muut olisivat.
Todella siroille kasvoille ja pienipäisille sopii aivan lyhyt tukka tosi hyvin.
Me, joilla on leveämmät leukaperät ja "isommat" kasvonpiirteet, saamme pitkästä kuohkeasta tukasta sopivasti vastapainoa kasvoille :)
Pieni, siro pää ja pienet, sirot kasvonpiirteet taas menevät piiloon pitkien hiusten alla.
AP. Ajaako naisystäväsi alàpäänsäkin aina posliiniksi?
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa olla poikamaisen/miesmäisen näköinen.
Ei halua. Mistä olet tällaisen luulon hankkinut? Lienet yksinkertainen.
Tulee fiilis että on epävarma itsestään ja pyrkii kompensoimaan hiustyylillä.
Liekkö omat kohtaamiset tuohon päätelmään johtaneet.
Olen ajatellut leikkauttaa lyhyet hiukset, ei kuitenkaan ihan poikatukkatyyliin kynityt. Nyt on pitkät ja paksut hiukset jotka pidettävä ponnarilla kun ovat "kuumat". Haluan kesäksi helppohoitoiset kevyet ilmavat hiukset.
Yleensä sellaiset naiset ovat olleet aika tylsiä ja mukavuudenhaluisia. Ainakin minun tuntemani poikatukkanaiset.
Riippuu leikkauksesta ja kasvojen piireistä ja hiuslaadusta. Hyvin leikatut lyhyet hiukset voivat olla sexyt ja tyylikkäät ja roikkuvat pitkät taas erittäin epäsopivat ja tyylittömät.
Vierailija kirjoitti:
Lesbo tai muuten vain ei halua, että kukaan mies olisi kiinnostunut. Mukaan lukien mahdollinen aviomies.
Voit haistaa 💩💩💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Me, joilla on leveämmät leukaperät ja "isommat" kasvonpiirteet, saamme pitkästä kuohkeasta tukasta sopivasti vastapainoa kasvoille :)
Pieni, siro pää ja pienet, sirot kasvonpiirteet taas menevät piiloon pitkien hiusten alla.
Pitkät hiukset voi aina laittaa poninhännälle. Silloin kasvot ja pää tulevat hyvin esille, vaikka ne olisivat pienet ja sirot.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sellaiset naiset ovat olleet aika tylsiä ja mukavuudenhaluisia. Ainakin minun tuntemani poikatukkanaiset.
Älä yleistä yhtään mitään. On naisen niinkuin miehenkin ihan oma asia minkä pituisista hiuksista ITSE TYKKÄÄ. EI KUULU MUILLE MILLIÄKÄÄN. 😝🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
On ikävä feministi
Sinä olet ikävä pääsi aukoja. 🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset voi aina laittaa poninhännälle. Silloin kasvot ja pää tulevat hyvin esille, vaikka ne olisivat pienet ja sirot.
Ei jostain syystä toimi noin.
Ystäväni kanssa tuosta joskus puhuttukin, että minulla (pitkä, tuuhea tukka ja leveät leukapielet sekä "isot" kasvonpiirteet) näyttää hyvältä tukka kiinni, kun taas hänellä (sydämenmuotoiset sirot kasvot ja "pienet" kasvonpiirteet) ei näytä hyvältä pitkä tukka edes kiinni.
Minulle monet ihmiset sanoneet tuosta, että kun nostan hiukset ylös ja kiinni, kasvonpiirteet oikein hienosti korostuu. Kun taas lyhyt tukka mulle ei sopisi ollenkaan, ei edes polkka. Tästäkin monet sanoneet. Joku ero tuossa on, että pitkä tukka kiinni vs. lyhyt tukka.
Saattaa olla ärhäkkä lesbo/intersektionaali/aktivisti/vihervassari.
Mutta ei välttämättä. Voi vaan tykätä lyhyistä hiuksista.
Selvä tukkijätkä