Miesystävä kosi jouluaattona. Suostuin, mutta onhan tuo nyt tökeröä tehdä se jouluna
Ei keksinyt muuta lahjaa varmaan niin päätti tehdä noin. Kaveriani kosittiin auringonlaskussa Sisiliassa.
Kommentit (20)
Riippuu siitä, kosiko kahden kesken vai kaikkien nähden?
Jos joku kosii jouluna kahden kesken, on se romanttista.
Jos joku kosii jouluna koko suvun nähden, on se noloa ja tökeröä ja pilaa kaikkien joulun.
Ai, minusta jouluna kosiminen kuulostaa romanttiselta. Meillä "kosinta" tapahtui niin, että miehen sisko kysyi, että ollaanko me kihloissa. Mä olin vähän ihmeissäni ja tämä mun käly sitten sanoi, että mieheni sanoi, että menemme kihloihin. Menin sitten kysymään asiasta, niin hän sanoi: no käykö se?
Siis hänen kosinta kuului, että "käykse". XD Siis ei hänellä edes ollut mitään sormusta tai mitään muutakaan. Joi tyyliin kahvia ja luki jotain ja tuollain sivuhuomiona, että häh, eikö se sitten sovi vai kuinka.
Ei kosinut.
Miettikää nyt, provohan tämä...
Vierailija kirjoitti:
EIKÖ TEILLE S-TANAN MAMMOILLE KELPAA MIKÄÄN?
Älä yleistä.
Ja tämä on provo.
Ai mikset kosinut? Tai miksei teillä näistä ylipäätään keskustella vaan toinen kysyy ja toisella on vastaus valmiina?
Minä tykkäisin joulukosinnasta. Tosin muitakin lahjoja sen lisäksi pitäisi olla 😁
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäisin joulukosinnasta. Tosin muitakin lahjoja sen lisäksi pitäisi olla 😁
t. M54
Sano sille, että lakkaa katsomasta amerikkalaisia sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. M54
N26 kylläkin.
Onnellinen avioliitto tulee olemaan kun vertaat kaikkea siihen mitä ja miten kaverisi on kokenut.
"Sain timanttisormuksen, mutta kaveri sai isommalla timantilla" olihan törkeää.
Mies vei minut häämatkalle Lontooseen, mutta kaveri pääsi Pariisiin, sikamaista
Et sitten typerämpää provoa keksinyt
Vierailija kirjoitti:
Tää on klassikko: mies antaa naiselle valtavan ison lahjapaketin. Nainen avaa sen ja sieltä löytyy vähän pienempi lahjapaketti. Nainen avaa sen ja sieltä paljastuu taas vähän pienempi lahjapaketti jne. Kun Nainen on avannut 10 pakettia, viimeisen sisällä on rasia, jonka sisälöä on sormus ja lappu "will you marry me?"
Parempi et eroatte niin mies saa jostain oikean, vähemmän mäkättävän naisen.
Sinä voit sitten rauhassa kuolla vanhana piikana eikä tarvi vertailla mitä kivaa kaveri sai ja mistä itse jäit paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on klassikko: mies antaa naiselle valtavan ison lahjapaketin. Nainen avaa sen ja sieltä löytyy vähän pienempi lahjapaketti. Nainen avaa sen ja sieltä paljastuu taas vähän pienempi lahjapaketti jne. Kun Nainen on avannut 10 pakettia, viimeisen sisällä on rasia, jonka sisälöä on sormus ja lappu "will you marry me?"
Joo ei semmosia kuiteskaan.
Menikö Niinistö ja Karpela kihloihin jouluaattona? Vai Niinistö ja Haukio?
Vanhempani ovat kihlautuneet jouluaattona. Seuraavana juhannuksena oli häät. Muisti isäkin merkkipäivät.
Jouluaatto on aika perinteinen kihlapäivä. Tiedän montakin paria, jotka ovat kihlautuneet tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani ovat kihlautuneet jouluaattona. Seuraavana juhannuksena oli häät. Muisti isäkin merkkipäivät.
Jouluaatto on aika perinteinen kihlapäivä. Tiedän montakin paria, jotka ovat kihlautuneet tuolloin.
Vanha laihialainen tapa. Ei tarvitse ostaa niin paljon lahjoja.
Nyt se pääsee pukittelemaan, vaikkei ole mikään mafioso.