Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon seksuaaliset halut kadonneet, mistä voi johtua?

Vierailija
26.04.2026 |

Suhteessa on ollut kaikki periaatteessa hyvin. Teen oman osuuteni kotitöistä, vaimo saa tehdä kaikki vähääkään isommat päätökset, emme riitele enkä sano hänelle koskaan vastaan. Mennään pitkälti hänen toiveidensa mukaan. 

Nyt viime aikoina seksi on vähentynyt ja vaimon käytös muuttunut tylyksi. Hän piikittelee minulle jatkuvasti kaikesta, sellaista henkistä tökkimistä. Välillä tuntuu että tekee sitä ihan vain siksi että näkisi kuinka reagoin. 

Mistä tämä käytös voi johtua? 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaimosi ei pidä sinua enää viehättävänä. Yksinkertainen totuus. Aika lopettaa suhde. Ansaitset parempa.

Vierailija
22/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäkö? No naisistahan tulee transmiehiä kun testot katoaa 50+ jälkeen. Aika vaihtaa viimeistään ennen 45 ikävuotta.

M66

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A: onko teidän seksi hyvää hänen mielestään, eli saako hän huikeita orgasmeja? Jos ei, niin...

B: onko hänellä hormonikierukka tai e-pillerit käytössä?

C: onko hänellä vaihdevuodet alkaneet? Ne voi alkaa jo ennen neljää kymmentä.

Vierailija
24/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olisi vaihdevuosioireilua? Voivat alkaa jo 40 vuoden tienoilla.

Vierailija
25/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sellainen periaate, että jos kumppanini ei harrasta seksiä kanssani kuuteen kuukauteen, vaikka asiasta on puhuttu, eikä hänellä ole mitään vakavia terveydellisiä syitä taustalla, jätän tämän tai etsin itselleni rakastajattaren. Faktahan on, että jos kumppanisi ei enää halua sinua, suhdetta on turha jatkaa. Olen kokenut tämän jo kerran aiemmin enkä koskaan tule enää alistumaan tuohon surulliseen tilanteeseen.

Tulet kiertämään ikuisesti ihmissuhteita kuin yksinäinen planeetta kiertoradallaan. Onnea matkaan!

Mitä helvettiä sönkötät? On olemassa myös parisuhteita, joissa kaksi ihmistä aidosti haluaa toisiaan ja seksi on tavallinen osa elämää. Sinä itse tässä projisoit omaa yksinäistä olemassaoloasi ja ilmeisesti myös sitä, ettei kukaan halua sinua seksuaalisesti. 

Vierailija
26/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sellainen periaate, että jos kumppanini ei harrasta seksiä kanssani kuuteen kuukauteen, vaikka asiasta on puhuttu, eikä hänellä ole mitään vakavia terveydellisiä syitä taustalla, jätän tämän tai etsin itselleni rakastajattaren. Faktahan on, että jos kumppanisi ei enää halua sinua, suhdetta on turha jatkaa. Olen kokenut tämän jo kerran aiemmin enkä koskaan tule enää alistumaan tuohon surulliseen tilanteeseen.

Vaimosi on varmasti onnellinen, kun teet niin. Kukaan ei halua huonoa rakastajaa.

Minulla ei ole vaimoa, ja olen erinomainen rakastaja. 

Vierailija
27/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästynyt

Vierailija
28/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen EI syty kotitöitä tekevästä ja lapsia hoitavasta miehestä. Yhteiseloa niiden asioiden hoitaminen sujuvoittaa, mutta turha kuvitella, että peitto alkaa heilua sillä että hoidat jotain kotitöitä.

Juuri näin. Nainen alkaa nähdä sinut alistuvana apupoikana eikä miehenä. Kannattaa jättää kieltäytyä kategorisesti kaikista kotitöistä.

Eli et ole parisuhteessa vastuuta kantava aikuinen, vaan kiukutteleva apupoika?

Good luck with that.

Vierailija
29/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka sanoo olevansa erinomainen rakastaja, on kaikkea muuta. 😂

Vierailija
30/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet kiertämään ikuisesti ihmissuhteita kuin yksinäinen planeetta kiertoradallaan. Onnea matkaan!

Mitä helvettiä sönkötät? On olemassa myös parisuhteita, joissa kaksi ihmistä aidosti haluaa toisiaan ja seksi on tavallinen osa elämää. Sinä itse tässä projisoit omaa yksinäistä olemassaoloasi ja ilmeisesti myös sitä, ettei kukaan halua sinua seksuaalisesti. 

Juu, juu. Kaikenlaista on olemassa.

Siitä ei ollutkaan kyse, vaan siitä, että onko sinulla? Veikkaan, että ei ole. Ei ainakaan kovin pitkään. Asenne paljastaa.

Vierailija
31/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo käy vieraissa.

Tämä yksi vaihuoehto.

Vierailija
32/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei ollutkaan kyse, vaan siitä, että onko sinulla? Veikkaan, että ei ole. Ei ainakaan kovin pitkään. Asenne paljastaa.

Olen parhaillani onnellisessa parisuhteessa, jossa seksi ja muu läheisyys on merkittävä osa arkeamme. Näin parisuhteen kuuluukin olla. Toivon samaa sinullekin, jottei sinun tarvitse enää olla niin katkera.

Vierailija
33/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, vaimosi ei pidä sinua enää viehättävänä. Yksinkertainen totuus. Aika lopettaa suhde. Ansaitset parempa.

Ai jos on epäviehättävä niin ansaitsee parempaa? Juu juu.

Vierailija
34/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos on epäviehättävä niin ansaitsee parempaa? Juu juu.

Eli mielestäsi ap ei ansaitse kumppania, joka pitää tätä viehättävänä? Karua ja julmaa. 

Vierailija
35/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta, ap, vain ja ainoastaan sinusta johtuu.

Törkeä väite, et tunne henkilöitä. Voi johtua esim.

- vaimolla työstressiä

- kokee hukkuvansa metatöihin

- hormonit esim.vaihdevuodet

- väärä ehkäisy

- henk.koht.ongelmat joita purkaa ap:hen

Vierailija
36/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka sanoo olevansa erinomainen rakastaja, on kaikkea muuta. 😂

Miehen pitää siis sanoa olevansa onneton rakastaja ollakseen oikeasti erinomainen rakastaja? Mielenkiintoinen logiikka. 

Vierailija
37/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pihtaa aina.

Vierailija
38/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ilmeisesti nämä viestit kotitöiden tekemisestä ja kilttiydestä yms. pitävät paikkansa. En pysty muuttumaan jännämieheksi. En osaa sanoa, mitä tekisin. En halua erota.

Ja kyllä, niinä harvoina kertona vaimoni saa orgasmin.

Vierailija
39/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen parhaillani onnellisessa parisuhteessa, jossa seksi ja muu läheisyys on merkittävä osa arkeamme. Näin parisuhteen kuuluukin olla. Toivon samaa sinullekin, jottei sinun tarvitse enää olla niin katkera.

Kiitos kiitos. Puolen vuoden kuluttua avaudut jälleen täällä palstalla kun olet sinkku.

Vierailija
40/74 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pihtaa aina.

Eivät pihtaa komeilta miehiltä, ja pihtailu myös loppuu, jos mies asettaa naisen vastuuseen pihtailustaan eikä katsele sitä. Esimerkiksi itse jätän naisen heti kun pihtailua on jatkunut tietyn ajan. Ottaa ehkä siitä sitten opiksi seuraavaa kertaa varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän