Vaimon seksuaaliset halut kadonneet, mistä voi johtua?
Suhteessa on ollut kaikki periaatteessa hyvin. Teen oman osuuteni kotitöistä, vaimo saa tehdä kaikki vähääkään isommat päätökset, emme riitele enkä sano hänelle koskaan vastaan. Mennään pitkälti hänen toiveidensa mukaan.
Nyt viime aikoina seksi on vähentynyt ja vaimon käytös muuttunut tylyksi. Hän piikittelee minulle jatkuvasti kaikesta, sellaista henkistä tökkimistä. Välillä tuntuu että tekee sitä ihan vain siksi että näkisi kuinka reagoin.
Mistä tämä käytös voi johtua?
Kommentit (74)
Huolehditko sängyssä vaimosi tarpeista vai vain omistasi? Jos seksistä ei saa mitään, se ei jaksa kiinnostaa.
Olet joomies. Vaimo haluaa jännämiestä.
Nainen EI syty kotitöitä tekevästä ja lapsia hoitavasta miehestä. Yhteiseloa niiden asioiden hoitaminen sujuvoittaa, mutta turha kuvitella, että peitto alkaa heilua sillä että hoidat jotain kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen EI syty kotitöitä tekevästä ja lapsia hoitavasta miehestä. Yhteiseloa niiden asioiden hoitaminen sujuvoittaa, mutta turha kuvitella, että peitto alkaa heilua sillä että hoidat jotain kotitöitä.
Yksikään nainen ei syty kotitöistä. Seksi ei ole kotityö.
Sinusta, ap, vain ja ainoastaan sinusta johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Nainen alkaa nähdä sinut alistuvana apupoikana eikä miehenä. Kannattaa jättää kieltäytyä kategorisesti kaikista kotitöistä.
Kun nainen täyttää 40 ja biologinen kello lakkaa tikittämästä, ei naisella ole enää mitään tarvetta harrastaa seksiä, mikäli ei saa siitä mitään itse. Itse lopetin yksipuolisesti seksin harrastamisen kun lapset oli tehty, sillä mikään maailman terapia tai romanttiset eleet eivät saaneet miestäni ymmärtämään, että mikäli hän ei huomioi sängyssä lainkaan minua, en näe mitään syytä harrastaa seksiä hänen kanssaan.
Häneltä puuttuu täysin ymmärrys naisen kehosta ja hän ei saa mielihyvää siitä että minä saan.
En pelkää, että hän menee vieraisiin, sillä se olisi minulle yhdentekevää.
Valitsen mieluummin sen kuin seksin harrastamisen miehen mieliksi. Mies on tietoisesti valinnut olla huomioimatta minua sängyssä, se on hänen päätöksensä. Tämä on minun.
Jos olette keski-ikäisiä, kyse on todennnäköisesti hormonimuutoksista.
Tosimies rakastelee naistaan vaikka nainen ei haluaisi.
Kyllästynyt varmaan olemaan ainoa aikuinen taloudessa. Teetkö koskaan mitään omasta aloitteestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Nainen alkaa nähdä sinut alistuvana apupoikana eikä miehenä. Kannattaa jättää kieltäytyä kategorisesti kaikista kotitöistä.
Samalla kannattaa ulkoistaa itsensä yhteisestä taloudesta kokonaan. Koti ei ole mikään hotelli.
Itselläni on sellainen periaate, että jos kumppanini ei harrasta seksiä kanssani kuuteen kuukauteen, vaikka asiasta on puhuttu, eikä hänellä ole mitään vakavia terveydellisiä syitä taustalla, jätän tämän tai etsin itselleni rakastajattaren. Faktahan on, että jos kumppanisi ei enää halua sinua, suhdetta on turha jatkaa. Olen kokenut tämän jo kerran aiemmin enkä koskaan tule enää alistumaan tuohon surulliseen tilanteeseen.
Luonnollisesti vika on miehessä. Kuten naisten mielestä aina.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on sellainen periaate, että jos kumppanini ei harrasta seksiä kanssani kuuteen kuukauteen, vaikka asiasta on puhuttu, eikä hänellä ole mitään vakavia terveydellisiä syitä taustalla, jätän tämän tai etsin itselleni rakastajattaren. Faktahan on, että jos kumppanisi ei enää halua sinua, suhdetta on turha jatkaa. Olen kokenut tämän jo kerran aiemmin enkä koskaan tule enää alistumaan tuohon surulliseen tilanteeseen.
Vaimosi on varmasti onnellinen, kun teet niin. Kukaan ei halua huonoa rakastajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulet kiertämään ikuisesti ihmissuhteita kuin yksinäinen planeetta kiertoradallaan. Onnea matkaan!
vaimo saa tehdä kaikki vähääkään isommat päätökset
Tuota tämä voi tulla yllätyksenä, mutta joskus voisi olla kiva, ettei tarvitsisi tehdä kaikkia isompia päätöksiä itse, vaan joskus se kumppani ottaisi vastuun niistä.
Sinusta. Olet huono sängyssä eikä vaimosi saa enää kanssasi orgasmia.